Ik zoek een ander woord...quote:Op woensdag 10 december 2008 01:49 schreef Yurithemaster het volgende:
december kalender
Ja die zocht ikquote:Op woensdag 10 december 2008 01:49 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
Adventkalender
Zoeken op Google images, opslaan op je computer en dan uploaden op Tinypic.comquote:Op woensdag 10 december 2008 01:50 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
Jij doet allemaal leuke plaatjes, hoe doe ik dat?
Stel dan geen nieuwe vraagquote:
quote:
quote:
tomtomaat +1quote:
Piet Keizer inderdaadquote:Op woensdag 10 december 2008 11:18 schreef Mascleta het volgende:
Ow nee!!! geen Barry Hulshoff, ik zie het alHet is Piet Keizer
Blauw-wit is de tweede.quote:
DWS was de derde ja. Je geeft goede voorzetten.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:45 schreef slaveloos het volgende:
dzs, de zwarte schapen?
DWS was de derde, maar dat betekende: Door Wilskracht Sterkquote:
Juist.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:54 schreef Mascleta het volgende:
Nooit opgeven altijd doorzetten, aangenaam door vermaak en nuttig door ontspanning combinatie breda, Langste clubnaam van Europa
dat houdt de snelheid erin zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
DWS was de derde ja. Je geeft goede voorzetten.
Correct!quote:
Dat wou ik even testen.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:41 schreef Mascleta het volgende:
dat was een vraag die ik niet fout kon en mocht hebben, is een zinnetje wat elke seizoenkaarthouder ongeveer uit zijn hoofd kan oplepelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |