abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63959647
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef santax het volgende:

[..]

hij brengt juist aan het licht dat die stichting wellicht een oneigenlijk antwoordnummer opgeeft... Door zijn reactie ben ik minder geneigd er iets naartoe te sturen. Wat hij doet is dus best wel goed. Je had de eerdere poster van het adres moeten quoten, hoewel die natuurlijk wel gelijk heeft. Sturen ze mij ongevraagd dingen? Dan neem ik aan dat ze het prima vinden om zelf ook ongevraagd dingen te ontvangen. Zeker als ze inderdaad een antwoordnummer hebben zegt dat dat ze helemaal geen probleem ermee hebben. Anders heb je zo een antwoordnummer nu eenmaal niet.
Volgens mij is het idee achter een antwoordnummer dat de klant van een bedrijf het betreffende bedrijf kosteloos kan aanschrijven, niet om hem vol te spammen.

Niet dat ik een eventuele tegenactie afkeur, maar een antwoordnummer is niet om aan te tonen dat je graag crap ontvangt.
pi_63959664
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:27 schreef McKillem het volgende:

[..]

Allleen de vrouw zelf inderdaad.
Ja, in principe wel. Maar wel ff overleggen aub.
Tijdens de zwangerschap kunnen ze onder invloed van hormonen soms raar uit de hoek komen.
pi_63959686
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:30 schreef McKillem het volgende:

Niet dat ik een eventuele tegenactie afkeur, maar een antwoordnummer is niet om aan te tonen dat je graag crap ontvangt.
net zoals mijn brievenbus, die is niet bedoeld om vol te gooien met fundirotzooi
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_63959700
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef santax het volgende:

[..]

zucht

Dat hij met een naam van iets dat lijkt op een radiostation op de proppen komt?
Lezen... Het is zo handig om te leren.
Volgens mij is dat een en dezelfde club.
pi_63959725
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:27 schreef McKillem het volgende:

[..]

Allleen de vrouw zelf inderdaad.
Alleen de politiek
pi_63959764
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:30 schreef McKillem het volgende:

[..]

Volgens mij is het idee achter een antwoordnummer dat de klant van een bedrijf het betreffende bedrijf kosteloos kan aanschrijven, niet om hem vol te spammen.

Pakketje, briefje er bij, "Abortus ten tijde van Christus"

En dan een stapel bakstenen bovenop de foetus meezenden..
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_63959774
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:31 schreef MissyMirjaM het volgende:

net zoals mijn brievenbus, die is niet bedoeld om vol te gooien met fundirotzooi
Maar je zit wel te soppen als de boedha-folder van de Xenos op de mat valt?
pi_63959830
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:31 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

Maar wel ongevraagd gamma-krantjes dumpen?
pi_63959898
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik gok dat de een met het ander te maken heeft
Grootnieuwsradio heeft zojuist bekend gemaakt te stoppen wegens gebrek aan geld.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63959906
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mocht ik die meuk in m'n bus krijgen ga ik aangifte doen.
De politie zal 'impressed' zijn.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_63959954
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Grootnieuwsradio heeft zojuist bekend gemaakt te stoppen wegens gebrek aan geld.
Wil ik best geloven. Een vriendin van mij die studeert voor verloskundige zij dat plastic foetussen erg duur zijn.
La derecha oprime, la izquierda libera
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:53:10 #299
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_63960269
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is nog eens GROOT NIEUWS.
pi_63960421
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Wil ik best geloven. Een vriendin van mij die studeert voor verloskundige zij dat plastic foetussen erg duur zijn.
BS. De officiele ja. Als je er 1 miljoen laat spuitgieten kost je dat 5 cent per stuk.
pi_63960462
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:36 schreef Dodecahedron het volgende:
Maar wel ongevraagd gamma-krantjes dumpen?
ha, die anti-religie hypocrieten heb ik nog nooit horen zeiken over het feit dat ze rond deze tijd van het jaar bij de afhaalchinees ongevraagd een kalender in handen gedrukt krijgen met reclame voor de religie van de eigenaar van het betreffende restaurant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')