Je doet het allemaal voor spek en bonen.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:26 schreef Steven184 het volgende:
Zo alles staat klaar voor het diner.
Amuse van bietensoep alleen nog even blenderen met wodka en chilipoeder, voorgerecht lasagna van courgette alleen nog in elkaar knutselen, varkenshaas en croute en portobello's met geitenkaas alleen nog even in oven, aardappelpuree klaar, boontjes nog even koken en omwikkelen met spek en klaar.
Chocoladeterrine gister al gemaakt, dus een lekker rustige aanloop.
Want?quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:39 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je doet het allemaal voor spek en bonen.
Daar wacht ik ook nog op, want eten was zeer geslaagd.quote:
Ik had gisteravond een broodje hamburger en later op de avond nog een broodje frikandel gekocht bij Ingequote:Op vrijdag 26 december 2008 11:28 schreef Klonk het volgende:
Huize Klonk had gisteravond het meest bijzondere kerstmaal van heel FOK!, iedereen doet duur en exclusief en ik heb gisteravond een heerlijke stamppot met rooie bieten gemaakt
Dat zit er het hele jaar door al bijquote:Op vrijdag 26 december 2008 08:41 schreef Twerk het volgende:
Wakker worden. Het is vandaag pas 2e kerstdag.. Of bij jou al 3e? En mensen die met kerst al oliebollen eten hebben er helemaal niks van begrepen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:33 schreef Isabeau het volgende:
Nog fokkers met ernstig mislukte dingen?Altijd leuk om te lezen
Mooi bierglas, welk merk?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier ook een groot succes. We waren maar met z'n 2en, maar we hebben heerlijk zitten smikkelen.
Voorgerecht:
[ afbeelding ]
Hoofdgerecht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekker zelf wokken dus!
Niet ernstig maar de risotto die ik toch echt een paar keer geproefd heb voor ik heb van het vuur heb gehaald zodat ik zéker wist dat hij gaar was had hier en daar toch nog een echt krokante korrelquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk!
Nog fokkers met ernstig mislukte dingen?Altijd leuk om te lezen
Dankjequote:Op vrijdag 26 december 2008 22:51 schreef krakkemieke het volgende:
Klinkt idd heel lekker Black-Tulip!
En hoe is jouw kerstdiner bevallen? Wat heb je voorgeschoteld gekregen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:07 schreef draaijer het volgende:
Whoops sorryDacht dat alles al op zou zijn
Wat mooiquote:Op zondag 28 december 2008 15:52 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |