Beste mensen, we schrijven maandagavond.
Het hele weekend lang zat ik al met een kloppend lid in den broek, maar ik wist dat dat probleem snel verholpen zou zijn

Mijn vriendin en ik zijn respectievelijk 18 en 20 jaar oud en we hebben al ruim drie weken een relatie. Zelfs nu, zoveel later al, zijn we nog net zo verliefd op elkaar als 't moment dat we elkaar voor 't eerst zagen; toen zij al poepend buiten bewustzijn was geraakt bij de mcdonalds waar ik de toiletten schoonmaak.

De seks is simpelweg geweldig en zeer gevarieerd; nog geen enkel standje hebben we vaker dan 1 keer hoeven uitvoeren en dat vonden we tot voor kort allebei erg fijn.
Enfin, in een poging haar te verrassen wilde ik een techniek genaamd "wolverine" uitproberen. Deze techniek gaat als volgt:
Na de seks, op 't moment dat ze bijna slaapt duw je woest brullend aan weerzijden 3 vingers naar binnen om ze er vervolgens weer uit te trekken, ze er daarna weer bruut (nog steeds brullend) in te duwen, etc.
Nou blijkbaar was zij er niet op voorbereid en na nog geen vier keer sprong ze dan ook zichtbaar aangedaan op en nam ze de benen.
Normaal gesproken gaat ze dan rond een uur of acht 's ochtends pas weer weg, maar nu was ze 'm om één uur 's nachts al gesmeerd.
Tot op heden heb ik geen berichtje/telefoontje van haar gehad