Goede vraag T. Ik zal nooit meer luisteren. Iets relevants komt er toch nooit uit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:16 schreef Tally het volgende:
Dat zeggen wijven alleen maar om te paaien UIO..
Je luistert nooit naar wijven dus waarom nu wel..
`quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Goede vraag T. Ik zal nooit meer luisteren. Iets relevants komt er toch nooit uit.
Ik zeg maar zo.. Zeg maar niets!quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goede vraag T. Ik zal nooit meer luisteren. Iets relevants komt er toch nooit uit.
Je vergeet er wat.. Wil je een biertje? Of de bier is op ik ga even een nieuw krat halen wil jij nog iets hebben?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Precies. Wat wil je nou eigenlijk horen van een oud wijf?
Brand! (Als het huis in de fik staat.)
Het eten is klaar.
... (Kan weinig meer bedenken.)
Maar nee, je moet constant irrelevant geouwehoer aanhoren als: De zus van de secretaresse van de manager van de lokale supermarkt heeft nieuwe tandpasta uitgeprobeerd.
Zit je nu alweer onaardig tegen me te doen, U?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Precies. Wat wil je nou eigenlijk horen van een oud wijf?
Brand! (Als het huis in de fik staat.)
Het eten is klaar.
... (Kan weinig meer bedenken.)
Maar nee, je moet constant irrelevant geouwehoer aanhoren als: De zus van de secretaresse van de manager van de lokale supermarkt heeft nieuwe tandpasta uitgeprobeerd.
In U''s geval: Lust je een sinas?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Je vergeet er wat.. Wil je een biertje? Of de bier is op ik ga even een nieuw krat halen wil jij nog iets hebben?
Zie je wel dat jullie wel weten hoe het moet. Maar nee hoor, zadel ons maar weer op met overbodige nutteloze informatie.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:44 schreef Tally het volgende:
Je vergeet er wat.. Wil je een biertje? Of de bier is op ik ga even een nieuw krat halen wil jij nog iets hebben?
hoezo kennelijk, het is gewoon zoquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:15 schreef UIO_AMS het volgende:
kennelijk.
Ow ja, vrouwen lezen ook van alles tussen de regels.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:45 schreef Ripley het volgende:
Zit je nu alweer onaardig tegen me te doen, U?![]()
Wij hebben tenminste de mogelijkheid om tot een select groepje te behoren. Noem mij buiten Catherine Deneuve éé'n mooie vrouw op leeftijd.quote:Ow, en dat mannen mooier worden als ze ouder worden is een fabel hoorDat gaat slechts op voor een zeer select groepje, waaronder George Clooney en Sean Connery
Sinas?quote:
Dat doet mijn man welquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zie je wel dat jullie wel weten hoe het moet. Maar nee hoor, zadel ons maar weer op met overbodige nutteloze informatie.
Sophia Loren, neukbaar op d'r 72equote:Op dinsdag 9 december 2008 12:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Wij hebben tenminste de mogelijkheid om tot een select groepje te behoren. Noem mij buiten Catherine Deneuve éé'n mooie vrouw op leeftijd.
voor mijn leeftijd kan ik er nog goed mee doorquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ow ja, vrouwen lezen ook van alles tussen de regels.
[..]
Wij hebben tenminste de mogelijkheid om tot een select groepje te behoren. Noem mij buiten Catherine Deneuve éé'n mooie vrouw op leeftijd.
ik word elk jaar mooierquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, en dat mannen mooier worden als ze ouder worden is een fabel hoorDat gaat slechts op voor een zeer select groepje, waaronder George Clooney en Sean Connery
Pffff... Wat een zeikwijf..quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu begint hier weer één of ander oud wijf een hele verhandeling over het verschil tussen iemand een directrice noemen, of een directeur die toevallig vrouwelijk is. Je moet toch echt een vrouw zijn om hier een punt van te maken. Heb haar verteld een brief te sturen naar Opzij.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh nee, dan krijg je weer zo'n verhaal zonder kop en eind.
Gewoon melden: "Iemand die zo met de overgang worstelt als jij, zou dat gewoon lekker thuis moeten kunnen doen. Waarom bespreek je dan niet even met [naam chef]?"
Sorry, was even aan 't werkquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:53 schreef UIO_AMS het volgende:
H! H! H! Dan kun je zo leuk "Binnen!" zeggen telkens!quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:51 schreef Adelante het volgende:
Er is hier al drie uur een kerel bezig met een klopboorIk ga thuis wel verder werken (of niet
, maar ik heb er nu wel zat van.
En ik.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, en dat mannen mooier worden als ze ouder worden is een fabel hoorDat gaat slechts op voor een zeer select groepje, waaronder George Clooney en Sean Connery
Geleenstraat in Den Haagquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil seks
Whehehehe jij zei komen..quote:Op woensdag 10 december 2008 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, okay.
Ik blijf gewoon posten hoor, voor het geval het tóch door mocht komen.
(whehe, "komen").
Zon, hier IJs.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:52 schreef Adelante het volgende:
Zon
En al weer woensdag/zaagmansdag!
Wheehehehehehehequote:Op woensdag 10 december 2008 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, okay.
Ik blijf gewoon posten hoor, voor het geval het tóch door mocht komen.
(whehe, "komen").
Dan heb jij nog nooit mijn stamppot andijvie geproefd met o.a. stukjes groene appel.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:27 schreef Ripley het volgende:
Mijn stagiaire zegt dat ie weleens hutspot met mandarijntjes eet
Fruit in je eten
Zonde van de stamppot! Ik haar fruit in mijn etenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit mijn stamppot andijvie geproefd met o.a. stukjes groene appel..
gadverdammequote:Op woensdag 10 december 2008 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit mijn stamppot andijvie geproefd met o.a. stukjes groene appel..
Klinkt goed.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zie je nog een laag sambal over m'n zuurkoolstamppot smeren. Zonder überhaupt van tevoren geproefd te hebben.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:32 schreef Ripley het volgende:
Zonde van de stamppot! Ik haar fruit in mijn eten
Ja, heerlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zie je nog een laag sambal over m'n zuurkoolstamppot smeren. Zonder überhaupt van tevoren geproefd te hebben.
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:33 schreef Adelante het volgende:
gadverdamme
spekjes er in, geen appel
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
met o.a. stukjes groene appel..
Ben jij dan ook zo iemand die altijd ketchup bij zich heeft in het buitenland omdat je anders het eten niet blieft?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:47 schreef Ripley het volgende:
Ja, heerlijkThuis doe ik ook wel eens sojasaus erover
Nee, gadverquote:Op woensdag 10 december 2008 10:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben jij dan ook zo iemand die altijd ketchup bij zich heeft in het buitenland omdat je anders het eten niet blieft?
Dat claim ik ook niet, maar het zegt wel iets over jouw smaakpapillen. Sambal komt overigens wel van een vrucht, maar dat is kennelijk geen synoniem voor fruit.quote:
Welnee, ik eet nooit sambal bij hutspot of andijvie bijvoorbeeld. Alleen bij zuurkool, pindakaas en tosti's en allerhande chinees etenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat claim ik ook niet, maar het zegt wel iets over jouw smaakpapillen. Sambal komt overigens wel van een vrucht, maar dat is kennelijk geen synoniem voor fruit.
Wanneer gaan we naar een Koreaans restaurant? Of een Zweeds restaurant?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:59 schreef Ripley het volgende:
En ik ben juist dol op buitenlands eten
Roept u maarquote:Op woensdag 10 december 2008 11:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar een Koreaans restaurant? Of een Zweeds restaurant?
Allemaal! Maar ik ben wel erge fan van de zuid afrikaanquote:Op woensdag 10 december 2008 11:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Ergens met een spannende kaart. Wat blijft er dan over?
Net te laat: http://www.iens.nl/restau(...)staurant.htms?r=1309quote:Op woensdag 10 december 2008 11:17 schreef Ripley het volgende:
Allemaal! Maar ik ben wel erge fan van de zuid afrikaan
http://www.mijnnl.nl/eten/pygmalion/locaties/478
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Net te laat: http://www.iens.nl/restau(...)staurant.htms?r=1309
Gatverredikkie zeg. En dan ook nog mandarijnen!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:27 schreef Ripley het volgende:
Mijn stagiaire zegt dat ie weleens hutspot met mandarijntjes eet
Fruit in je eten
Jammer. Krokodillenkroketten leek me wel wat.quote:
Klinkt goed, N!quote:Op woensdag 10 december 2008 12:09 schreef n00cL30n het volgende:
Je kunt ook Spektakel in Haarlem proberen.
(Krokodil Saté etc etc)
Daar ben ik niet bang voorquote:Op woensdag 10 december 2008 13:00 schreef zovty het volgende:
Beter barra. Hopelijk vind snel iets anders.
Volgens collega wel goed, op iens is het behoorlijk verdeeld qua meningen: Mi Kaquote:
Die zit in buitenveldertquote:Op woensdag 10 december 2008 13:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Volgens collega wel goed, op iens is het behoorlijk verdeeld qua meningen: Mi Ka
Binnen de ring van Amsterdam zitten geen Koreaanse restaurants.quote:
Dan valt dat dus af, ik heb 7 jaar in Buitenveldert gewoond. Dat was al erg genoegquote:Op woensdag 10 december 2008 13:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Binnen de ring van Amsterdam zitten geen Koreaanse restaurants.
Er zit op de Zeedijk toch zo'n Koreaans ding? Ik heb er wel eens voor de deur gestaan, het leek erg op Japans (sushi-like) maar was toch anders.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Binnen de ring van Amsterdam zitten geen Koreaanse restaurants.
Heb er vrij vaak gegeten. Leuke bediening en erg lekker eten!quote:Op woensdag 10 december 2008 12:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klinkt goed, N!
http://www.specktakel.nl/
Niet volgens de zoekresultaten van iens. Die geeft alleen maar restaurants in Buitenveldert en Amstelveen. Wellicht staat dat restaurant op de Zeedijk niet aangemerkt als Koreaanse keuken. Je weet zeker niet de naam?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Er zit op de Zeedijk toch zo'n Koreaans ding? Ik heb er wel eens voor de deur gestaan, het leek erg op Japans (sushi-like) maar was toch anders.
Doe mij zo'n baan inderdaad.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:06 schreef Adelante het volgende:
4 maanden betaald verlof, da's niet verkeerd voor een winterslaap!
lijkt mij ook....quote:Op woensdag 10 december 2008 15:06 schreef Adelante het volgende:
4 maanden betaald verlof, da's niet verkeerd voor een winterslaap!
Kaputgemacht? Verprüggelt? Meinst du dein Handhäld?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:23 schreef zovty het volgende:
KAPOT!!
De C=64 is toch geen handheld JK, dat is het toch niet? Soms denk ik wel eens "ow, ow, ow, waar zit die jongen met z'n verstand. Dat denk ik dan.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kaputgemacht? Verprüggelt? Meinst du dein Handhäld?
Entschuldigung, ik zat nog met mijn hoofd (en dus mijn verstand, nou ja, ik ben wel een man dus soms zit mijn verstand ergens anders, snappiequote:Op woensdag 10 december 2008 17:03 schreef zovty het volgende:
De C=64 is toch geen handheld JK, dat is het toch niet? Soms denk ik wel eens "ow, ow, ow, waar zit die jongen met z'n verstand. Dat denk ik dan.
Kun je die ook gewoon handheld kopen?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, BS, met zijn engelenhaar, streepjestrui en laserogen..
[ afbeelding ]
Heej, die foto ken ik!quote:Op woensdag 10 december 2008 @ 17:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, BS, met zijn engelenhaar, streepjestrui en laserogen..
[afbeelding]
De standaard BS is reeds pocketsize.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:28 schreef Ripley het volgende:
Kun je die ook gewoon handheld kopen?
Ja, Q! Hallo!quote:Op woensdag 10 december 2008 17:30 schreef Q. het volgende:
Heej, die foto ken ik!
Dan wil ik die wel graag voor kerst, kan dat?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De standaard BS is reeds pocketsize.
Dat vroeg ik me ook al af. Eigenlijk. Vast geen boeiend persoon als we dat niet meer weten.quote:Op woensdag 10 december 2008 @ 17:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, Q! Hallo!
Wie is ook alweer die knakker met wie ik zit te praten? Die gozer in het hoekje.
Ik ben zijn naam vergeten..
Ik breng er wel één langs.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:38 schreef Ripley het volgende:
Dan wil ik die wel graag voor kerst, kan dat?
Jawel, het was best een leuke user volgens mij, maar hij is kort na die meet veel minder gaan posten ofzo.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:39 schreef Q. het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af. Eigenlijk. Vast geen boeiend persoon als we dat niet meer weten.
Wat heb je tegen hem gezegd dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawel, het was best een leuke user volgens mij, maar hij is kort na die meet veel minder gaan posten ofzo.
"Sterf" of "Als je het waagt te slapen, zoals daar PP, dan maak ik je af".quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 @ 18:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
en mocht ik naast MUUS op de achterbank..
Ja.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:29 schreef Q. het volgende:. Welk een mooie avond moet dat geweest zijn.
En? Wast wat?quote:Op donderdag 11 december 2008 08:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Gisteravond naar een restaurant geweest met m'n afdeling.
Helaas welquote:Op donderdag 11 december 2008 08:16 schreef zovty het volgende:
Vroehoeg! Ik wist niet dat er zo vroeg al leven mogelijk was.
Dat zal me een dolle boel geweest zijn, een stel ambtenaren die buiten mochten spelen.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Beetje goed restaurant?quote:Op donderdag 11 december 2008 08:14 schreef UIO_AMS het volgende:
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey zovty, hoe maak je zo'n gespiegelde "d"?
Met een knopje op m'n toetsenbord, bij mij zit hij tussen de o en de [.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey zovty, hoe maak je zo'n gespiegelde "d"?
Nee, dan staat het stokje naar beneden.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:08 schreef zovty het volgende:
Met een knopje op m'n toetsenbord, bij mij zit hij tussen de o en de [.
Welke bedoel je dan? Ik heb de bpqd ?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, dan staat het stokje naar beneden.
Ik bedoel meer zoiets: |o, maar dan als speigelbeeld van de "d".
In de staande as gespiegeld dus (y-as).
Die staat er gewoon ? , webicon denk ikquote:
Deze dus:quote:Op donderdag 11 december 2008 10:17 schreef zovty het volgende:
Welke bedoel je dan? Ik heb de bpqd ?
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:16 schreef Joene het volgende:
Zoiets jk "b" ?
Als je kijkt bij tussen de V en de N op je toetsenbord zie je een B staan . Als je op alt+f4 druk verschijnt hij in je schermquote:
Wat bij mij tussen de V en de N staat lijkt totaaaaal niet op een b.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je kijkt bij tussen de V en de N op je toetsenbord zie je een B staan .
Heuh, dat album heb ik van de Bloodhound Gang.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Test:
b b bbbb bbb bb bbb bbb.!
Hurray for bbbbbboobbbbbbies!!
Leuk he Alt+f4quote:Op donderdag 11 december 2008 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Test:
Computernerd!quote:Op donderdag 11 december 2008 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Test:
works every timequote:
een foto waar je naakt bent met een papiertje met :quote:Op donderdag 11 december 2008 11:13 schreef Tally het volgende:
Help me eens aan een leuk idee voor een icoon en voor mijn fotoboek
Ik heb even geen inspiratie
quote:
Daar heeft de rest geen boodschap aan..quote:Op donderdag 11 december 2008 11:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een foto waar je naakt bent met een papiertje met :Barra
owww... dan mag je hem ook pmmen hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 11:33 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
[..]
Daar heeft de rest geen boodschap aan..
quote:
schade?quote:
Gaat lekker reclame maken voor je forum ergens andersquote:Op donderdag 11 december 2008 11:47 schreef Adelante het volgende:
Show hier je FEESTavatar of vraag een mooie aan! # 6 reeds
laat een mooie ava voor je maken en daarna meteen meedoen aan de avatar wedstrijd
[ afbeelding ]
SPAM!!!!111quote:Op donderdag 11 december 2008 11:47 schreef Adelante het volgende:
Show hier je FEESTavatar of vraag een mooie aan! # 6 reeds
laat een mooie ava voor je maken en daarna meteen meedoen aan de avatar wedstrijd
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:51 schreef Adelante het volgende:
whehehe
toffe blauwe patta's voor in de microwave
ja jammerquote:
Ja hallo, jíj bent hier de sexmod annex slikheks.quote:
Nee dat je komt met iets om mijn fotoboek op te fleuren..quote:Op donderdag 11 december 2008 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja hallo, jíj bent hier de sexmod annex slikheks.
Wat verwacht je dan van ons? Dat we een My Little Pony-plaatje suggereren?
the tick is een baasquote:Op donderdag 11 december 2008 12:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Neem een plaatje van de ultieme blauwe held. Spooooooooooooooooooooonnnnnnnnnnn!
Verander je ook je ondertitel als je het je moeder laat zien?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:12 schreef Tally het volgende:
Iets wat ik ook aan mijn moeder zou kunnen laten zien..
Dan issie klaar..quote:Op donderdag 11 december 2008 12:13 schreef zovty het volgende:
Een My Little Pony plaatje dan? In kerstsfeer?
Nee want dat weet zequote:Op donderdag 11 december 2008 12:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Verander je ook je ondertitel als je het je moeder laat zien?
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Waar is trouwens miss_bleu als je haar nodig hebt: vingeren meisjes eigenlijk veel op de wc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
ik had je al gemist!quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:Welkom
terug
zovty Ripley
.
neuken?quote:
Weet ik.. Vandaar mijn keuze.. En staat er ook boven voor Stofiquote:Op donderdag 11 december 2008 14:13 schreef zovty het volgende:
[..]Ik word er helemaal nat van in m'n lieve kleine broekje.
.
Had ik natuurlijk gezien. Wordt ook enorm gewaardeerd Talie.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik.. Vandaar mijn keuze.. En staat er ook boven voor Stofi
Nou, beeldig, vond hem bijna meer schattig dan ctrl+wquote:
Nee zovty, jij moet ook meedoen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:16 schreef zovty het volgende:
Als jij de recessie even stopt JK, dan hou ik m'n geld nog even op de spaarbank.
Wij gaan morgen kijken voor een Avantimequote:Op vrijdag 12 december 2008 09:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, geld uitgeven.
Heb de Freundin bijna zover dat we een x-tehands V70 gaan kopen.
Stop de recessie, rijd een Volvo!
Een hondje?quote:
Gaaf! Laat maar weten wanneer!quote:
Oja, jullie zijn van de Renaults!quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:32 schreef Tally het volgende:
Wij gaan morgen kijken voor een Avantime(droomwagen thuis).. En ja hij ziet er anders uit dan de meeste auto's
Ik heb nog wel een verdiepinkje over op de albert cuyp andersquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gaaf! Laat maar weten wanneer!
Dan moeten we alleen nog van die Roemeense jesters gaan hosselen.
Koopt Nederlandsche waar, dan helpen wij elkaar!quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee zovty, jij moet ook meedoen?
Heb je al een plasma op het toilet? Kun jij al internetten vanuit bad?
Zo nee, koopt spullen en helpt Neederlandsch voorwaertsch in deesen barren tijdensch!
Ik kan vanavond helemaal niet man, mallerd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:54 schreef zovty het volgende:
HOUSEWARMING PARTY BIJ R! VANAVOND!
Leuk ende gezellig!
Ja.. We hebben er een aantal gevonden en die willen we morgen gaan bekijkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oja, jullie zijn van de Renaults!
Coole bak, lekker apart en Frans.
Nice, I like!
Nice! En Feli R! Ik zei toch dat het goed zou komen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een verdiepinkje over op de albert cuyp anders
Mijn hypotheek is er door
Doe het zelf, luie donder.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:20 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand de secretaresse hier die mariah's kerstcd heeft meegenomen een schop geven
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doe het zelf, luie donder.
Nee, sorry, ik heb het zo druk. *koffiedrinkt*quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:20 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand de secretaresse hier die mariah's kerstcd heeft meegenomen een schop geven
Jezus! Moet jij alles zelf doen ofzo?!?! Welke beheerder moet nu z'n eigen server laten crashen? Daar heb je toch gebruikers met slechte software voor?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:39 schreef Tally het volgende:
O ik heb ook geen tijd.. Ik uhm.. ben even druk.. met... uhm.. een server laten crashen..
Ja maar die voeren volgens mij geen kut uit.. Dus moet ik het zelf maar doen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Jezus! Moet jij alles zelf doen ofzo?!?! Welke beheerder moet nu z'n eigen server laten crashen? Daar heb je toch gebruikers met slechte software voor?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een verdiepinkje over op de albert cuyp anders
Mijn hypotheek is er door
Dan komen die roemeense hoeren toch gewoon bij je wonen, HWquote:
Jij hebt ook overal een passende oplossing voor, huisbazinquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan komen die roemeense hoeren toch gewoon bij je wonen, HW
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gefeliciteerd met jullie samenwonen trouwens, HW en R!
Bron?quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Yvonne heeft natuurlijk ook niet het eeuwige leven.
Ik ben al 2 keer aangezien voor Yvonnequote:Op vrijdag 12 december 2008 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bovendien ben je over 30 jaar net zo oud als yvonne nu.
Die heeft natuurlijk ook niet het eeuwige leven.
Ze móet een keer haar taken overdragen als Fok!moeder.
Nou ja, in ieder geval gefeliciteerd met je woning.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:54 schreef Ripley het volgende:
Ik ben al 2 keer aangezien voor Yvonne
Je hebt dus geen flikker uitgevoerd U, afgezien van een half uurtje fietsenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Drukke dag vandaag. Heb vanmorgen een half uur op een hometrainer gezeten, vervolgens chocola en een stuk geitenkaas gekocht, de was opgeruimd. Luister nu naarWende
en ga zo stofzuigen. En dan daarna naar de
kapster
om uiteindelijk aan te schuiven bij m'n ouders waar lasagna opgediend wordt. Druk!
Jij hebt die wasstapel niet gezien, R.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:04 schreef Ripley het volgende:
Je hebt dus geen flikker uitgevoerd U, afgezien van een half uurtje fietsen
Ik heb er net zo een thuis gok ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij hebt die wasstapel niet gezien, R.
Daar heb je straks natuurlijk je houseboy HW voor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:08 schreef Ripley het volgende:
Ik heb er net zo een thuis gok ikMorgen naar de wasserette
Of wil je die van mij ook even doen?
Hij aast op de eerste verdieping. Maar als ie dan de was doet en zo, is dat wel een goede optiequote:Op vrijdag 12 december 2008 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar heb je straks natuurlijk je houseboy HW voor.!
Doe je goed, freule Ripley.
Nee, we kopen 1,2 en 3. 3 is voor de buurman, ik woon op 2 en 1 hebben we overquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je dan zelf de begane grond?
Puik plan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:20 schreef Ripley het volgende:
Nee, we kopen 1,2 en 3. 3 is voor de buurman, ik woon op 2 en 1 hebben we overGaan we opknappen om te kunnen splitsen, de hele zooi
Als dat het enige is wat ik verder moet doen is het mij bestquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij aast op de eerste verdieping. Maar als ie dan de was doet en zo, is dat wel een goede optieHW?
En huur betalen. En wii-enquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als dat het enige is wat ik verder moet doen is het mij best.
Ik heb al een prima ruimte en we willen de eerste uiteindelijk verhuren of verkopenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kun je niet zelf op de eerste gaan wonen, de buurman op de derde en dan de tweede verdelen? Heb je een grotere woning.
Of kan Bruintje dat niet trekken?
(whehehe, "trekken")
Uiteraard, die mag je houden als ik er zitquote:
Altijd handig zo'n herinnering.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:16 schreef Adelante het volgende:
Ohjah, de kapster.... bellen gaat!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Altijd handig zo'n herinnering.
Moet de trein van 16u27 hebben om exact op tijd aan te komen. Of een kwartiertje eerder vertrekken en zeker zijn van een tijdige aankomst. Lastige keuze weer op zo'n drukke dag.
Mijn broertje is dan zo iemand die nóg een trein eerder neemt om zeker te weten niet te laat te komen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:54 schreef Ripley het volgende:Ik zou de laatst mogelijke nemen. Dus dan zal jij wel die vroege nemen?
Ja, en dan kunnen ze vertrekken. Of in het oldbies topic posten als ze echt niet weg willen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:23 schreef Adelante het volgende:
Die naieve FOK! meisjes worden op een gegeven moment ook ouder toch?
hej, ben jij mijn grote broerJKquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn broertje is dan zo iemand die nóg een trein eerder neemt om zeker te weten niet te laat te komen..
Stond vroeger ook al om 7u op het voetbalveld als de wedstrijd om 9u begon.
We hebben het hier wel over dequote:Op vrijdag 12 december 2008 15:54 schreef Ripley het volgende:Ik zou de laatst mogelijke nemen. Dus dan zal jij wel die vroege nemen?
ik zat 2 weken geleden nog op je oude stoel!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:34 schreef Ripley het volgende:
U. zit in de trein. Herhaling: U. zit in de trein.
Dat kan niet, want die heb ik meegenomen naar mijn nieuwe werkquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:39 schreef TALIN het volgende:
[..]
ik zat 2 weken geleden nog op je oude stoel!
dr zat een raar mannetje op die meer kalend was dan mij! en ik ben niet eens kalend!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan niet, want die heb ik meegenomen naar mijn nieuwe werk![]()
Dave grohl en de ex-buurman zijn tofquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:43 schreef TALIN het volgende:
[..]
dr zat een raar mannetje op die meer kalend was dan mij! en ik ben niet eens kalend!
je ex-linkestegenoverbuurman lijkt nu met zn baard sprekend op Dave Grohl![]()
hoest verder met u dan?
Huuuuu! Mogen die daar los op straat lopen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 @ 18:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En keiveel negers, Q. Kijk maar uit!
hoeren mogen ook los rondlopen en wie weet kom je nog laffer nog wel tegenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Huuuuu! Mogen die daar los op straat lopen?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 @ 19:04 schreef just me het volgende:
[..]
hoeren mogen ook los rondlopen en wie weet kom je nog laffer nog wel tegen
Als ik ze zie dan ga ik heel hard wegrenn'n heur! Dat kent wuule hier op ons Kanoal'nIeland niet!quote:Op vrijdag 12 december 2008 @ 19:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Joa, da krie je van die linkse rakkers oan de macht.
Dan moet dat zomaar kunn'n. Schijnbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |