Heyquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
vast marijke helwege haar dochter, nou je weet het resultaat 20 jaar later
niet iedereen is hetzelfdequote:Op dinsdag 9 december 2008 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry dat het fap gehalte niet zo hoog ligt op die foto...maar zo steek ik nou eenmaal niet in elkaar..
Oh maar ik vroeg je ook niet om fap plaatjes te postenquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry dat het fap gehalte niet zo hoog ligt op die foto...maar zo steek ik nou eenmaal niet in elkaar..
Zaterdag nog 2... nog iets minder dan 10 weken...quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoest met je vrouwtje? Nog 3 maanden he
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
DECEMBER 2008Home Alles Entertainment Raar Sport Internet Binnenland Buitenland Film
Opblaaspoppen in de stal
Buurt hekelt fetish Kerst-stal Omwonenden van een seks-shop in Schiedam zijn niet blij met de nieuwe fetish Kerst-stal in de etalage.
Mistress DelighTed aan de Swammerdamsingel heeft vijf opblaaspoppen, vier opblaasbeesten en een kribbe met een babypop erin. Eigenaar Jeroen zegt tegen het AD met de alternatieve stal 'de kerstgedachte te willen uitdragen'.
'Dus heb ik van die poppen besteld die normaal gesproken bestemd zijn voor mannen die maar geen partner kunnen vinden. De één hangt een kerstkrans aan de deur, ik breng zo mijn kerstgroet.'
Jeroen houdt wel van een beetje provoceren, want sinds de opening heeft hij het aan de stok met de keurige buurtbewoners.
Kut ik hem nou ook al tel aidsquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zaterdag nog 2... nog iets minder dan 10 weken...
Ze kan steeds minder... dus moet ik steeds meer in huis doen, maar ja dat hoort erbij...
Ach ja, dat is wel zo, maar over het algemeen vind ik dat make-up bij de vrouwen subtiel moet zijn en niet nadrukkelijk aanwezig...quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Oh maar ik vroeg je ook niet om fap plaatjes te postenIk was meer benieuwd naar jouw smaak qua vrouwen, omdat je ook gelijk begon over plamuurlagen enzo, had ik eigenlijk wel meer verwacht dat je een plaatje zou posten van een wat meer meer naturel ogende vrouw. Degene die jij post heeft ook wel een plamuurlaagje (en ofc beetje photoshop om 't glad te maken etc
).
gelukkig niet zeg...quote:
zoiets misschien ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja, dat is wel zo, maar over het algemeen vind ik dat make-up bij de vrouwen subtiel moet zijn en niet nadrukkelijk aanwezig...
I could not agree morequote:Op dinsdag 9 december 2008 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja, dat is wel zo, maar over het algemeen vind ik dat make-up bij de vrouwen subtiel moet zijn en niet nadrukkelijk aanwezig...
Nee iets veel ergers...de tandartsquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je vandaag weer een gesprekje?
zit je in noorwegen deb?quote:
De halfjaarlijkse datequote:Op dinsdag 9 december 2008 11:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee iets veel ergers...de tandarts
Duurde lang WL... had het wel sneller verwacht eigenlijk...quote:
ja i-net hier op mn werk is uber traagquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Duurde lang WL... had het wel sneller verwacht eigenlijk...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |