Hmm niet mijn smaak...Al moet ik zeggen dat Vanessa Marcil van Las Vegas er best appetijtelijk uitziet voor iemand van 40quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ik zou manon thomas wel willen doen, en dat is toch echt geen gilf
ja, maar sex ziet er sexier uit...quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
jullie weten toch wel dat je het in het nederlands als seks schrijft he
"Im so sorryquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je bent me wel aan het pesten zeg vandaag
smeer smeer, plamuur plamuur...quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hmm niet mijn smaak...Al moet ik zeggen dat Vanessa Marcil van Las Vegas er best appetijtelijk uitziet voor iemand van 40
[ afbeelding ]
Neej niet echtquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
smeer smeer, plamuur plamuur...
natuurlijk marijke helwegen ofzoiets is ook erg mooi of niet?
zeg je weet best het verschil.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
smeer smeer, plamuur plamuur...
natuurlijk marijke helwegen ofzoiets is ook erg mooi of niet?
o ja marijke is geen 40 meer...quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je weet best het verschil.
hehehehehhee , je hebt een nieuwe ava alweerquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je weet best het verschil.
| 1 2 3 | [ [url=http://lh5.ggpht.com/fisherwy/RxTGdi2KqeI/AAAAAAAAKOw/lXXOIIesb70/Jocelyn+Wildenstein%5B2%5D.jpg]afbeelding[/url] ] [/quote] |
| 1 |
Vanessa Marcilquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hmm niet mijn smaak...Al moet ik zeggen dat Vanessa Marcil van Las Vegas er best appetijtelijk uitziet voor iemand van 40
[ afbeelding ]
HelloMoozziequote:
Mooozzie ik kies jouquote:
MILF en GILF zijn hele andere dingen.quote:
sorry ik ga mn vrouw hier niet neerzetten hoor...quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
MaleDuck does een plaatje van een vrouw die jij aantrekkelijk vindt
Dudequote:Op dinsdag 9 december 2008 10:42 schreef Runx het volgende:
[..]
Mooozzie ik kies jou
* Moozzie komt uit ze pokeball
oja Goedemorgenalles goed ?
Die bovenstaande code krijg je als je een plaatje quote. Dat onderstaande heb ik er goed instaan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ code verwijderd ]
moet zijn:
[ code verwijderd ]
Dude post um maar gewoon niet. Zijn we veel blijer meequote:Op dinsdag 9 december 2008 10:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die bovenstaande code krijg je als je een plaatje quote. Dat onderstaande heb ik er goed instaan.
nee nog niet, we moeten gewoon wachten tot dat je evolueertquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude
Ben je er al achter waar ik in evolueer? of moet je dat met experts bespreken?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude post um maar gewoon niet. Zijn we veel blijer mee
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
MILF en GILF zijn hele andere dingen.
GILF is onbegaanbaar terrein net zoals
[ afbeelding ]
Misschien wordt ik wel een negertquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:44 schreef Runx het volgende:
[..]
nee nog niet, we moeten gewoon wachten tot dat je evolueert
met de landrover is alles begaanbaarquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
MILF en GILF zijn hele andere dingen.
GILF is onbegaanbaar terrein net zoals
[ afbeelding ]
hahahha wtfquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien wordt ik wel een negert
Over negerts gesproken![]()
![]()
Ik liep laatst de Jumbo uit (dikke reclame hiero)
en daar buiten stond een 8/9 jarig negertje tegen zichzelf te praten:
"ik ben een allochtoon",
"ik ben een allochtoon"
Wtf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* debbie slapt moozziequote:Op dinsdag 9 december 2008 10:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
*doet kusje op debbies voorhoofd geeft*
Wees maar stil meisje
Een albino negertquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:46 schreef Runx het volgende:
[..]
hahahha wtf![]()
ik wil nog in het echt een blonde neger zienlijkt best kool
Moiguh !quote:
jaquote:
quote:
Dat hoeft ook niet, maar ik ga er gemakshalve van uit dat je wel meer vrouwen dan je eigen vrouw aantrekkelijk vindt?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry ik ga mn vrouw hier niet neerzetten hoor...
p00p check msnquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar ik ga er gemakshalve van uit dat je wel meer vrouwen dan je eigen vrouw aantrekkelijk vindt?
Dat hoop ik tochquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar ik ga er gemakshalve van uit dat je wel meer vrouwen dan je eigen vrouw aantrekkelijk vindt?
Mogguh allemaalquote:
je hebt hem toch wel uitgelachen hequote:Op dinsdag 9 december 2008 10:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien wordt ik wel een negert
Over negerts gesproken![]()
![]()
Ik liep laatst de Jumbo uit (dikke reclame hiero)
en daar buiten stond een 8/9 jarig negertje tegen zichzelf te praten:
"ik ben een allochtoon",
"ik ben een allochtoon"
Wtf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heujquote:
Nah dat zou te zielig zijn geweest. Maar het was echt te grappigquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hebt hem toch wel uitgelachen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |