Eet ze!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
ben ff eten , laters
quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd.... het was nog wel een topic met zoveeel potentie
![]()
Je doet je ondertitel wel eer aan hequote:Op dinsdag 9 december 2008 12:19 schreef Sgele het volgende:
* Sgele schopt alles even gruwelijk hard verrot
Zo...he he
Zei iemand die zichzelf een bak stront noemtquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:20 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel wel eer aan he
touchéquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zei iemand die zichzelf een bak stront noemt
quote:
Toch niet met mayo hè?quote:
Je wordt heus niet gelijk ziek als je hoofdpijn hebt hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:16 schreef Runx het volgende:
ik heb koppijnik wil niet ziek worden, anders ga ik huilen
Hij welquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je wordt heus niet gelijk ziek als je hoofdpijn hebt hoor
Afgezien van een wazige pijn af en toe in mn elleboog wel...en nu maar eens ff lunchenquote:
dat niet alleen ik voel me ook beroerd, verkouden, ik had geen zin om alles neer te zettenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je wordt heus niet gelijk ziek als je hoofdpijn hebt hoor
Godsammequote:Op dinsdag 9 december 2008 12:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zei iemand die zichzelf een bak stront noemt
Alles goed kerelquote:
Jawuhl!quote:
Neehoor, valt best mee tot nu toequote:Op dinsdag 9 december 2008 12:28 schreef debbie_19 het volgende:
Dudesss wtfgaan jullie nou weer lekkere troep eten
Gast waar LAAT je het!quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, valt best mee tot nu toe
3 bakken yoghurt met cruesli
4 broodjes pindakaas
4 broodjes kipfilet
grote kom champignonnensoep
banaan
2 mandarijnen
WL's moeder
broodje frietei (om het nog even gezond te houden) met sambal
Zei de bodemloze putquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
4 broodjes pindakaas
4 broodjes kipfilet
banaan
2 mandarijnen
WL's moeder
vreetkickquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
4 broodjes pindakaas
4 broodjes kipfilet
banaan
2 mandarijnen
WL's moeder
Heb alweer twee vergaderingen gehadquote:
Dat dusquote:
Doe je goedquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb alweer twee vergaderingen gehad![]()
Jij liever dan ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Vanmorgen een groep van 12 man een presentatie moeten gevenEn vanmiddag nog een groep van 9 ..godsamme wat een droombaan
presenteren is leukquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Vanmorgen een groep van 12 man een presentatie moeten gevenEn vanmiddag nog een groep van 9 ..godsamme wat een droombaan
En daar krijg je voor betaald?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Vanmorgen een groep van 12 man een veeg smegma over hun gezicht moeten gevenEn vanmiddag nog een groep van 9 ..godsamme wat een droombaan
Op een gegeven moment is het saai aan het wordenquote:
ik vind het niet saai en doe het graagquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het saai aan het worden
Ik zal opsporing verzocht.nl in de gaten houdenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:47 schreef Runx het volgende:
[..]
ik vind het niet saai en doe het graag
binnenkort verschijn ik op internet![]()
jij wordt gewoon de nieuwequote:Op dinsdag 9 december 2008 12:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zal opsporing verzocht.nl in de gaten houden
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het saai aan het worden
Presenteren is leuk als het uitdagend is, steeds hetzelfde verhaal is lamequote:
Mja, vanmiddag gelukkig de laatste groep. 4 groepen in 2 dagenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Preseteren is leuk als het uitdagend is, steeds hetzelfde verhaal is lame
ik hou niet van presenterenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Presenteren is leuk als het uitdagend is, steeds hetzelfde verhaal is lame
ja ene kant wel andere kant niet, je kan het zelfde verhaal elke keer anders vertellen dan blijft het langer leukquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Preseteren is leuk als het uitdagend is, steeds hetzelfde verhaal is lame
en dan morgen weer vliegen? of snap ik het weer eens nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja, vanmiddag gelukkig de laatste groep. 4 groepen in 2 dagen
Ik ben er behoorlijk klaar mee
Hangt natuurlijk volledig af van de situatiequote:Op dinsdag 9 december 2008 12:56 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ene kant wel andere kant niet, je kan het zelfde verhaal elke keer anders vertellen dan blijft het langer leuk
Ik wel, vind het erg leuk om te doenquote:
Fijn dat m'n moeder weer beltegoed heeft hequote:Op dinsdag 9 december 2008 12:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, weer een smsje, hoeveel zin ze in vanavond heeft
klopt dat is dan ook weer zo, naja als ik mag/moet presenteren vind ik het meestal wel leukquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk volledig af van de situatie
gelukkig maar dat er mensen zijn die het leuk vindenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik wel, vind het erg leuk om te doenMaar het moet wel uitdagend voor mijzelf zijn
TPG is wel erg traag hoor, ik heb haar die beltegoedkaart vorige week zaterdag al opgestuurdquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fijn dat m'n moeder weer beltegoed heeft he
wat ?!?! GVD sm0kez hoe zit dit ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jeweetschquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat ?!?! GVD sm0kez hoe zit dit ?
Whehehequote:Op dinsdag 9 december 2008 13:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
TPG is wel erg traag hoor, ik heb haar die beltegoedkaart vorige week zaterdag al opgestuurd
je moet niet zo moeilijke woorden gebruiken ik ben een allochtoonquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
weer trug van mn spitroastparty
Ja daaromquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gelukkig maar dat er mensen zijn die het leuk vinden
yup zeker, ik wil zelf mijn werk proberen van te makenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gelukkig maar dat er mensen zijn die het leuk vinden
Don't worry Sm0keZ, ze is vanavond weer schoonquote:
AAAAAAIGHTquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Don't worry Sm0keZ, ze is vanavond weer schoon![]()
En dan eerst beginnen bij TV Oooooostquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:02 schreef Runx het volgende:
[..]
yup zeker, ik wil zelf mijn werk proberen van te maken
Duurt een paar uur voordat alles er weer uit is gedruppeldquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Don't worry Sm0keZ, ze is vanavond weer schoon![]()
nee, naja wie weetquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:05 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
En dan eerst beginnen bij TV Oooooost
Ik dacht dat hij er juist wel even met zijn hogedrukspuit overheen zou gaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Duurt een paar uur voordat alles er weer uit is gedruppeld
Gamingonly is volgens mij nog best een behoorlijk kleine site qua members en views, FOK!games is in vergelijking een stukje groterquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:07 schreef Runx het volgende:
[..]
nee, naja wie weetmaar nu ben ik presentator voor een website staat wel in mijn profiel
En dan de nieuwe gamekings wordenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gamingonly is volgens mij nog best een behoorlijk kleine site qua members en views, FOK!games is in vergelijking een stukje groterJe zou Fok!gamesTV moeten gaan doen joh. Het idee ligt er bij ons al lang. We hebben de mensen en een professionele cameraman, maar het komt zonder toffe presentator niet echt van de grond.
Maar dan minder kansloosquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan de nieuwe gamekings worden
Tadaa RunX! Aanpakken die hap!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gamingonly is volgens mij nog best een behoorlijk kleine site qua members en views, FOK!games is in vergelijking een stukje groterJe zou Fok!gamesTV moeten gaan doen joh. Het idee ligt er bij ons al lang. We hebben de mensen en een professionele cameraman, maar het komt zonder toffe presentator niet echt van de grond.
Echt lastig is het niet natuurlijk, gewoon wat normaler presenterenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar dan minder kansloos
Ik heb een aantal van die gasten nou al tijdens persevents gezien, maar ik vind ze echt zielig.
het is een snel groeiende bedrijf hoor, eigen kantoor, studio etc, en heb screentest gedaan en daar zat de hoofdredacteur van goedemorgen nederland ook er bij (die kenden ze)quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar in hoeverre wil jij je dan gaan onderscheiden van gamekings?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:15 schreef Runx het volgende:
[..]
het is een snel groeiende bedrijf hoor, eigen kantoor, studio etc, en heb screentest gedaan en daar zat de hoofdredacteur van goedemorgen nederland ook er bij (die kenden ze), ideeën hebben we allang, nog wat test opnames and we are ready
, er werken daar erg toffe mensen dus ik denk niet dat ik er snel weg ga
naja wie weet misschien in de toekomst
gamekings is echt kansloosquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar dan minder kansloos
Ik heb een aantal van die gasten nou al tijdens persevents gezien, maar ik vind ze echt zielig.
dat klinkt erg vet manquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:15 schreef Runx het volgende:
[..]
het is een snel groeiende bedrijf hoor, eigen kantoor, studio etc, en heb screentest gedaan en daar zat de hoofdredacteur van goedemorgen nederland ook er bij (die kenden ze), ideeën hebben we allang, nog wat test opnames and we are ready
Klinkt wel goed inderdaadquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:15 schreef Runx het volgende:
[..]
Vrijwillig bij een gamesite helpen is toch al meer dan genoeg funquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klinkt wel goed inderdaadDoe je het vrijwillig of krijg je er doekoe voor?
vroeger "toen je nog paard en wagen had" , vond ik ze wel nog goed. (op de box was dat)quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:17 schreef Runx het volgende:
[..]
gamekings is echt kansloosecht te slecht naja we hebben gelukkig ook creatieve mensen in het team zitten
ik ga natuurlijk niet al te veel zeggen, maar er zijn nog 2 andere presentatoren naast mij, teven ook hele gezellige mensenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar in hoeverre wil jij je dan gaan onderscheiden van gamekings?
Humor met een serieuze ondertoonquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:22 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ga natuurlijk niet al te veel zeggen, maar er zijn nog 2 andere presentatoren naast mij, teven ook hele gezellige mensenwij proberen een creatief te zijn en serieuzer dan gamekings , maar toch weer onderdelen die gewoon leuk/grappig zijn
, maar je kan wel veel creatief ideeën hebben maar die klinken leuk op papier, maar misschien zijn ze heel gaar in praktijk of niet uitvoorbaar/haalbaar in het praktijk en daar proberen we ook een balans in te vinden
ik hoop wel dat jullie objectiviteit behouden, want daar schort het nogal aan bij veel sites als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:22 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ga natuurlijk niet al te veel zeggen, maar er zijn nog 2 andere presentatoren naast mij, teven ook hele gezellige mensenwij proberen een creatief te zijn en serieuzer dan gamekings , maar toch weer onderdelen die gewoon leuk/grappig zijn
, maar je kan wel veel creatief ideeën hebben maar die klinken leuk op papier, maar misschien zijn ze heel gaar in praktijk of niet uitvoorbaar/haalbaar in het praktijk en daar proberen we ook een balans in te vinden
Absoluutquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vrijwillig bij een gamesite helpen is toch al meer dan genoeg fun
Precies, ik zou mij dus echt geen blad voor de mond nemen hequote:Op dinsdag 9 december 2008 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop wel dat jullie objectiviteit behouden, want daar schort het nogal aan bij veel sites als je het mij vraagt
Ja precies, ben dan ook jaloers hoorquote:
Een nadeel voor de reviewer of 't bedrijf waarvoor 'ie werkt: Als ze te kritisch zijn, zullen ze in 't vervolg ook minder review materiaal etc krijgen van die developer.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop wel dat jullie objectiviteit behouden, want daar schort het nogal aan bij veel sites als je het mij vraagt
Omdat dat de merken zijn?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Wat ik raar vind op GO is de onderverdeling:Nintendo Playstation Xbox
Wrom Nintendo en niet Wii?
misschien omdat de wii van nintendo is?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
nee zoiets had ik al verwacht hahahaquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Precies, ik zou mij dus echt geen blad voor de mond nemen he
Nintendo is voor zowel de Nintendo DS als de Nintendo Wii neem ik aan. Zowel de Playstation 3 als Playstation portable hebben playstation in hun naam en niet "Sony"quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
vrijwillig, alleen alle reiskosten etc worden allemaal vergoedquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klinkt wel goed inderdaadDoe je het vrijwillig of krijg je er doekoe voor?
Playstation is niet het merk. Dat is Sony.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Omdat dat de merken zijn?
Nintendo - NDS, GBA, Wii
Playstation - PS1, PS2, PS3, PSX, PSP
etc.
Lees mijn vorige postquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
misschien omdat de wii van nintendo is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |