Bedoel je dat je bang bent dat er toch nog water uit de leiding komt als je kneldop losmaakt? Er zal nog wel wat water uit lopen, maar dat zal echt niet veel zijn. Gewoon een bakje/mok/emmer/vaatdoek/whatever eronder houden, komt het helemaal goed.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:07 schreef 525TDS het volgende:
... maar ik ben toch bang dat ik te maken krijg met water dat toch nog in het systeem blijkt te zitten.
Iemand tips? ...
Nee, daar ben ik niet bang voor. Waar ik wel bang voor ben is dat er toch nog net een beetje water uit besluit te komen precies op het moment dat je tin netjes dreigt te gaan vloeien.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Bedoel je dat je bang bent dat er toch nog water uit de leiding komt als je kneldop losmaakt? Er zal nog wel wat water uit lopen, maar dat zal echt niet veel zijn. Gewoon een bakje/mok/emmer/vaatdoek/whatever eronder houden, komt het helemaal goed.
Dan komt er geen water meer uit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:28 schreef 525TDS het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet bang voor. Waar ik wel bang voor ben is dat er toch nog net een beetje water uit besluit te komen precies op het moment dat je tin netjes dreigt te gaan vloeien.
Ik heb er even google op los gelaten maar euh, wat is dat?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:49 schreef Hardrebel het volgende:
Kan je geen krimp vitting gebruiken?
dat ja.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:10 schreef R0ADKILL het volgende:
Hij zal knel koppeling bedoelen
[ afbeelding ]
vergeet de stekker er niet uit te trekken.
Dat grapje koste mij een nieuwe pomp
Vertel wat is er mis met knel koppeling.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:49 schreef 525TDS het volgende:
Ja. Waarschijnlijk een knelkoppeling. Nou nee, die wil ik niet gebruiken.
Goeie tip van die stekker. Kleine moeite groot plezier.
En een paar weken later nog een keer als je hem een paar keer goed heet gestookt hebt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vergeet het ontluchten niet als je hem weer bijvult
Waarschijnlijk wil TS solderen omdat er een plafond voorlangs word getimmerd. Beetje lullig als de knel een jaar later gaat lekken, kan alles er weer uit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:02 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Vertel wat is er mis met knel koppeling.
dan ga ik even een tijdmachien uitvinden.. even 25 jaar terug in de tijd om die bouwvakkers die deze keet gebouwt hebben NOG een trap te verkopen..quote:Op donderdag 11 december 2008 17:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Op plekken waar je niet meer bij kunt zonder sloop, hak of breekwerk mag je zelfs geen knelkoppelingen gebruiken.
Dat dat niet mag is dan ook voor gasleidingen, maar daarin mogen ook geen soldeerverbindingen weggewerkt zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dan ga ik even een tijdmachien uitvinden.. even 25 jaar terug in de tijd om die bouwvakkers die deze keet gebouwt hebben NOG een trap te verkopen..
maar CV leidingen zijn toch doorgaans niet van koper?
Dus helemaal geen verbindingen??? Hoe kan je nou uit een stuk een gasleiding helemaal van de kelder naar zolder aanleggen?quote:Op zondag 14 december 2008 00:58 schreef klipper het volgende:
[..]
Dat dat niet mag is dan ook voor gasleidingen, maar daarin mogen ook geen soldeerverbindingen weggewerkt zijn.
Geen weggewerkte onbereikbare verbindingen.quote:Op zondag 14 december 2008 08:55 schreef 525TDS het volgende:
[..]
Dus helemaal geen verbindingen??? Hoe kan je nou uit een stuk een gasleiding helemaal van de kelder naar zolder aanleggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |