werk zequote:Op dinsdag 9 december 2008 09:46 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ook maar eens wat werk verrichten
Latex!![]()
jij bent ook wel druk bij je nieuwe stage of niet ?quote:
auw! gelijk bellen!!!! anders zit je dadelijk met de kerst ermeequote:Op dinsdag 9 december 2008 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik heb echt..echt al de hele nacht onwijze kiespijn gehad en nu nog steeds
Er zit zelfs een bultje op me tandvlees naast me kies.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat word antibiotica...
pfff... zowaar veel gedaan het afgelopen uur!
Ben er een beetje bang voor. Heb het al een paar x gehadquote:
Hakkuh & Zaguh!quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja i know, daarom wil ik niet bellenik weet nu al wat er komen gaat.
Die behandelingen zijn mij ook niet onbekend.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben er een beetje bang voor. Heb het al een paar x gehad
ging wel met verdoving, maar toch. Gingen ze met 'van die schaafjes
in mijn kies steeds een grotere en er kwam allemaal rotzooi uit
ik wil dat niet weer
Zoiets heb ik nog nooit gehad... ik heb maar 1 keer een gaatje gehad..in mijn verstandskies..toen bleek die heel dicht bij zenuwen te zitten, dus uit voorzorg eruit gehaald..verder nog nooit iets..quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben er een beetje bang voor. Heb het al een paar x gehad
ging wel met verdoving, maar toch. Gingen ze met 'van die schaafjes
in mijn kies steeds een grotere en er kwam allemaal rotzooi uit
ik wil dat niet weer
Werkze meneer Squote:Op dinsdag 9 december 2008 09:46 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ook maar eens wat werk verrichten
Latex!![]()
verdoving voel je bijna niks van manquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die behandelingen zijn mij ook niet onbekend.
Probleem bij mij is, dat ik écht niet van verdovingen hou... Extra pijnlijk dus
Hmm minderquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:50 schreef Crazyessie het volgende:
Wat is het nut van vroeg opstaan als je een dag voor je hebt liggen
waar egt serieus waar nix gedaan hoeft te worden??
NIET!!
God, dit wordt wel mijn dag zeg...
hahaha ja die neem ik dus wel. Ik weet nog wel..toen kreeg ik ook spontaan kiespijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die behandelingen zijn mij ook niet onbekend.
Probleem bij mij is, dat ik écht niet van verdovingen hou... Extra pijnlijk dus
ja, ik doe alles tegelijk dus, jurgens gisteren hier, hij was erg tevredenquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij bent ook wel druk bij je nieuwe stage of niet ?
hoi Essie,quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:50 schreef Crazyessie het volgende:
NIET!!
GVDquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
ja, ik doe alles tegelijk dus, jurgens gisteren hier, hij was erg tevredenmijn opdrachten waren ok , alleen nog html website maken en klaar
en de opdracht hier afronden
, gisteren wat ik best druk.
Dus je voelt ze er ook niet ingaan? Natuurlijk wel dwaasquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
verdoving voel je bijna niks van man
Dan heb jij een zenuwbehandeling gehad. Dat is toch weer wat anders dan wortelkanaal???quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nog nooit gehad... ik heb maar 1 keer een gaatje gehad..in mijn verstandskies..toen bleek die heel dicht bij zenuwen te zitten, dus uit voorzorg eruit gehaald..verder nog nooit iets..
Hoiquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:50 schreef Crazyessie het volgende:
NIET!!
jawel, maar zo'n pijn doet dat niet.. het verdovende spul erin spuiten voel je meer dan de prik zelfquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus je voelt ze er ook niet ingaan? Natuurlijk wel dwaas
wortelen zijn lekker, en wortelsap ook , en van wortels krijg je pijp lippen van echtquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan heb jij een zenuwbehandeling gehad. Dat is toch weer wat anders dan wortelkanaal???maakt me ook niet uit ik vind het kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |