Achmed, HIER BIJ DE BAASquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Achmed!!! Kom onder die auto uit!
Achmed!! Laat die boom met rust!!
Nie zeggen dat het Lexus is he Debbie! ...oh kut...quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej geen toyota alhoewel ik dat wel een cool merk vind
is toch vetquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je gaat je hond toch geen Tupac noemen man
Gerritsen Mazda. Solved, slotjequote:Op dinsdag 9 december 2008 09:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
neej geen ladaen nu niet alle merken op gaan noemen he
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nie zeggen dat het Lexus is he Debbie! ...oh kut...oeps..
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
tuurlijk niet gek
mijn ouders willen hem Tupper noemen..ik wil hem Tupac noemen...
maar Dexter lijkt ons ook wel leuk
Buurman pas op! Achmed is weer weggelopenquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Achmed!!! Kom onder die auto uit!
Achmed!! Laat die boom met rust!!
moggûh...what did you do?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge....206 is naar de garage.......waarschijnlijk gaat dit een duur grapje worden
Lexus is gewoon een opgeleukte Toyotaquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nie zeggen dat het Lexus is he Debbie! ...oh kut...oeps..
Ja Achmed, op DAT bidkleed mag je wel pissenquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Achmed, HIER BIJ DE BAAS
HIER AAN DE VOET, ZIT, POOT
naiisquote:
Ben ik het niet helemaal mee eens, maar ik vind het allebei mooi dus who caresquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Lexus is gewoon een opgeleukte Toyota
dat zei ik tegen zo'n verkoper bij zo'n dealer waar ze wel dikke auto's hebben..kerel begint over de lexus te praten..ik : ach, dat is gewoon een aangepaste toyota.
kerel zo.. wtf ?
Ik wacht nog steeds op je sleutels van die Golfquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Lexus is gewoon een opgeleukte Toyota
dat zei ik tegen zo'n verkoper bij zo'n dealer waar ze wel dikke auto's hebben..kerel begint over de lexus te praten..ik : ach, dat is gewoon een aangepaste toyota.
kerel zo.. wtf ?
???quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op je sleutels van die Golf
Fatima die likt als Lassiequote:Op dinsdag 9 december 2008 09:36 schreef Runx het volgende:
[..]
naiis![]()
tupac is kool![]()
ik ga mijn hond fatima noemen
En als je dan terugkomt is het alweer middag?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
zo ben ik even ronja uitlaten zijn jullie 4 bladzijdes verder!
en nu moet ik ook nog echt werken
Indeed das ook een gaar kut volkquote:
wooow kan jij een prius voor ons regelenquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens, maar ik vind het allebei mooi dus who cares
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |