Zoiets had ik al eens eerder gehoord jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ja was echt wel leuk
nadeel is wel alles is erg duur, pakje peuken kost 8 euro en 5 cent, en drank is ook heel erg duur, maar dat is allemaal niks vergeleken met Noorwegen daar kost een pakje peuken tussen de 12 en de 15 euro echt te bizar en drank is al helemaal niet te betalen.
maar Ierland is wel duur maar erg leuk, de pubs daar zijn geweldig
bel nou gewoon!, dan weet je waar je aan toe bent johquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Indeed, maar ik heb nog steeds niet gebeld
Alhoewel zo'n verdoving mij als muziek in de oren klinkt op dit moment
naja bier valt wel mee kost rond de 5 euro maar je krijgt het wel in pins glazenquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:08 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Zoiets had ik al eens eerder gehoord ja![]()
En als oa bierliefhebber, wil ik daar ook weleens een biertje hebben genuttigd.![]()
Maar wel jammer dat t allemaal zo verrotte duur is.. Maar ach als je er eenmaal zit en ophoudt met terugrekenen merk je t ook pas als je pinpas wordt ingeslikt, ipv uitgespuugd met cash uit de muur
Groot gelijk heb je, dat was mijn mening ook over mn nieuwe baan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jup maar de ene baan waar ik heb gesolliciteerd is wel via het uitzendbureau.
Maar beter iets dan niets weet je? Dan kan ik daarna altijd weer ff verder kijken
ik dacht dat jij geen geld meer hadquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:09 schreef Runx het volgende:
[..]
naja bier valt wel mee kost rond de 5 euro maar je krijgt het wel in pins glazen![]()
Nicequote:Op dinsdag 9 december 2008 10:09 schreef Runx het volgende:
[..]
naja bier valt wel mee kost rond de 5 euro maar je krijgt het wel in pins glazen![]()
bellen kutje nu!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Indeed, maar ik heb nog steeds niet gebeld
Alhoewel zo'n verdoving mij als muziek in de oren klinkt op dit moment
Haha jah, Noorwegen is fucked up duur. 8-10 euro voor een biertje (halve liter) in de kroeg en 10 euro voor een 6-pack in de supermarktquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ja was echt wel leuk
nadeel is wel alles is erg duur, pakje peuken kost 8 euro en 5 cent, en drank is ook heel erg duur, maar dat is allemaal niks vergeleken met Noorwegen daar kost een pakje peuken tussen de 12 en de 15 euro echt te bizar en drank is al helemaal niet te betalen.
maar Ierland is wel duur maar erg leuk, de pubs daar zijn geweldig
wie zegt dat het schoonmaken is dan ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:10 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je, dat was mijn mening ook over mn nieuwe baan.
So what dat het schoonmaken is :S Als bijbaan naast school werkte het voor mij prima
en het verdiende. Nog niet eens heel onaardig ook voor die tijd.
En als je idd ergens maar zit, vandaar uit kun je het allemaal wat rustiger overzien.
Nu moet je gewoon zorgen dat er cash aant eind van de maand op de rekening staat
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wie zegt dat het schoonmaken is dan ?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
man , heerlijk spul die verdoving![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mn oude tandarts heeft weleens wat van dat spul gemorst, gevolg , mn halve bek was de hele dag verdoofd.quote:
huh hoezo ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik dacht dat jij geen geld meer had
Indeed daar maakte ik me nog de grootste zorgen om. Als ik eventueel dan maarquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:10 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je, dat was mijn mening ook over mn nieuwe baan.
So what dat het schoonmaken is :S Als bijbaan naast school werkte het voor mij prima
en het verdiende. Nog niet eens heel onaardig ook voor die tijd.
En als je idd ergens maar zit, vandaar uit kun je het allemaal wat rustiger overzien.
Nu moet je gewoon zorgen dat er cash aant eind van de maand op de rekening staat
K wou net zeggen: Er komt een tijd... Dan kijk je niet meer naar de inhoud, maar naar wat het oplevert.. Lolquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Indeed daar maakte ik me nog de grootste zorgen om. Als ik eventueel dan maar
zou moeten schoonmaken then so be it. Als ik inderdaad maar geld op de rekening
heb staan. Daarbij komt nog dat schoonmaken niet slecht verdiend
Maar eerst maar ff de sollicitaties afwachten
quote:
Dat ging over haar nieuwe baan dude..je let niet opquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja idd, Noorwegen is echt faked upquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Haha jah, Noorwegen is fucked up duur. 8-10 euro voor een biertje (halve liter) in de kroeg en 10 euro voor een 6-pack in de supermarkt
ja sorry, werk hequote:Op dinsdag 9 december 2008 10:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat ging over haar nieuwe baan dude..je let niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |