Ik vind verdoving ook niet pijnlijk hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus je voelt ze er ook niet ingaan? Natuurlijk wel dwaas
Hier andersomquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jawel, maar zo'n pijn doet dat niet.. het verdovende spul erin spuiten voel je meer dan de prik zelf
Dat boeit me ook niet zoveel, het is meer die lamme bek die ik achteraf heb. Dan maar geen verdoving hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
verdoving voel je bijna niks van man
Welke spelletjes speel je danquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:52 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ach 1 voordeel.... Hours and hours for gaming pleasure![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoi Essie,
niet meer sa gek as n door ?
nu alleen maar fucked up ?
Yeh right, toen mijn vinger fucked up was door een scooter ongeluk, kreeg ik 2 verdovings spuiten. Die kon ik toch wel heel erg goed voelen, lelijke was dat die verdoving ook uitgewerkt was op 3/4 van de "operatie". En die arts maar vol blijven houden dat dat niet mogelijk was, maar goed, ik voel die pijn toch erger wordenquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
verdoving voel je bijna niks van man
quote:
Maar je had toch weer werk gevonden enzo? Of begin je daarquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:54 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hmm nee..![]()
Die simpelheid die je krijgt als je n deur bent..
En dan ook nog gek zijn? Man, en dan dacht je dat jij t zwaar had?
Idd.. fucked up van het gaar zijn en thuis zitten
Maar hell, who am I 2 complain
Alles goed?
ik heb 3 wortelkanaalbehandelingen gehad. neem een MP3 speler mee als dat moet gebeurenquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan heb jij een zenuwbehandeling gehad. Dat is toch weer wat anders dan wortelkanaal???maakt me ook niet uit ik vind het kut
jaaaa ok, maar verdovingen in de mond heb ik het over..quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Yeh right, toen mijn vinger fucked up was door een scooter ongeluk, kreeg ik 2 verdovings spuiten. Die kon ik toch wel heel erg goed voelen, lelijke was dat die verdoving ook uitgewerkt was op 3/4 van de "operatie". En die arts maar vol blijven houden dat dat niet mogelijk was, maar goed, ik voel die pijn toch erger worden
Thnx voor de tipquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb 3 wortelkanaalbehandelingen gehad. neem een MP3 speler mee als dat moet gebeuren
dat scheelt echt veel
Heroes M&M, Pirates, Prince of Persia, Settlers, Linage en laatst zelfs .. COD gedownloadquote:
Minder, had jij laatst geen nieuw baantje?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:54 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hmm nee..![]()
Die simpelheid die je krijgt als je n deur bent..
En dan ook nog gek zijn? Man, en dan dacht je dat jij t zwaar had?
Idd.. fucked up van het gaar zijn en thuis zitten
Maar hell, who am I 2 complain
Alles goed?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar je had toch weer werk gevonden enzo? Of begin je daar
pas later mee?
*houdt Debbie's handje vastquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Thnx voor de tip
* debbie zucht diep en pakt nu echt de telefoon
Dude...gammaquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Minder, had jij laatst geen nieuw baantje?
GMTAquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar je had toch weer werk gevonden enzo? Of begin je daar
pas later mee?
Ehmm ja..quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Minder, had jij laatst geen nieuw baantje?
Doe eens nietquote:
Settlersquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:56 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Heroes M&M, Pirates, Prince of Persia, Settlers, Linage en laatst zelfs .. COD gedownload
Na al die verhalen hier, en enige druk van mn broer, ben ik ook gezwicht en maar binnenkort eens uitproberen
Ah...okeej, dat duurt nog wel ff.quote:
ja was erg leuk, ik had gisteren wel geplaats hoe het was etc, zal kijken of ik het terug kan vinden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:55 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Haii![]()
Jah tis weer dinsdag he![]()
Same shit.. Different Day
Hoe was Dublin???
Heb je nog n biertje op me gedronken?
K heb voor jouw de fles wijn leeggezopen, smaakte goed
Dat is dan wel minder, en hoe gaat alles nu op je huidige baan?quote:
Nee nog nix bekend, gister de brief naar mn baas op de post gedaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Settlers![]()
Maar nog niets in het vooruitzicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |