quote:Tijdens popconcerten in de Rotterdamse Kuip blijkt het geluidsniveau op bepaalde momenten flink te worden teruggedraaid om te voorkomen dat het Feyenoordstadion beschadigd raakt of zelfs (deels) instort.
quote:Tijdens een optreden van Marco Borsato is bijvoorbeeld destijds tijdens 'Dromen zijn bedrog' het geluid teruggebracht van 100 tot 24 decibel.
quote:Later lees je soms in recensies dat er 'problemen met het geluid' waren. Maar dat waren wij dan.
best triest eigenlijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/187(...)rtingsgevaar%27.html
[..]
[..]
[..]
Precies, straks komen er nog cursussen 'hoe minder decibel te produceren met supporteren'quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is maar goed dat feyenood het zo slecht doet. Zodra er wat te juichen is flikkert die hele meccanotent in elkaar
Hoi!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:38 schreef Ynske het volgende:
moggeh
* Ynske zet broodjes kaas en komkommer om op aan te vallen neer.
Ik voel me niet al te best, dus ik laat de broodjes maar even staanquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:38 schreef Ynske het volgende:
moggeh
* Ynske zet broodjes kaas en komkommer om op aan te vallen neer.
* qu63 neemt JortK's broodjes ookquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik voel me niet al te best, dus ik laat de broodjes maar even staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |