Jaap. Waarschijnlijk vrijdag al.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
Fuck de anti's. Huub is Huub als ex DGK'er, Bart is Bart ls ex BB'er. Leuk interview.
Wie is de volgende in je reeks interviews Bart?
Wat vooral miste is waar hij nu mee bezig is en wat zijn toekomstplannen zijn.quote:
gekeken en tevredenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:51 schreef dieenebart het volgende:
en we zijn online!
www.fruitenzuivel.tv
klikken op 'kijken'
klikken op Huub,
klikken op bekijk filmpje
Dus jij hoeft het niet te gaan kijken -eigen naam weggehaald-quote:
Kun je een keer ophouden svp?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus jij hoeft het niet te gaan kijken
Helemaal met je eens!! En oooooooo wat hoort hij (Huub) zichzelf graag pratenquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat vooral miste is waar hij nu mee bezig is en wat zijn toekomstplannen zijn.
De tijd van DGK is al zo uitgemolken.
Mooi, ik verheug me erop. Maak je borst maar nat voor Terror Jaap.quote:
Ik heb je een pm gestuurd en nam aan dat daarmee het gezeik over zou zijn, maar bij jou werkt dat blijkbaar anders, vasthoudend ben je iig welquote:
Die hoort zich zelf ook graag pratenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, ik verheug me erop. Maak je borst maar nat voor Terror Jaap.
Gelukkig dan maar dat jij meer een listener dan een talker bent!quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:06 schreef dieenebart het volgende:
Die hoort zich zelf ook graag praten
Ow, ff lezen dan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb je een pm gestuurd en nam aan dat daarmee het gezeik over zou zijn, maar bij jou werkt dat blijkbaar anders, vasthoudend ben je iig wel
Dus dat. Volgens mij heb je in een deuk gelegen tijdens het interview.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:06 schreef dieenebart het volgende:
Die hoort zich zelf ook graag praten
Ga niet met Oud & Nieuw , maar rond 23, 24 december, lijkt me erg gezellig .quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:22 schreef Manu82 het volgende:
Antwerpen wordt ineens ook populair, je bent al de derde die ik erover hoor die er dit jaar heen gaat
Dank voor je uitlegquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, ik verheug me erop. Maak je borst maar nat voor Terror Jaap.
BTW, @Sporti, het is een interview, daar moet je toch antwoord geven op vragen of ga je als nitwit stom voor je uit zitten staren?![]()
Eet smakelijk WJquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:41 schreef willem-jozef het volgende:
oow ja, ik eet pasta puttanesca (doe er alleen ook nog gehakt bij).
daag, tot later en eet fijn![]()
Moet ook eten, weet alleen niet wat.....'t is allemaal zo lekkerquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hooi opa. moet eten. tot later of nooit
Mij interresseert het geen fuckquote:
Zalm over van gisteren Joris driepinter?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:51 schreef dieenebart het volgende:
Ow sorry![]()
Bijna het protocol vergeten. Ik eet zes boterhammen. 2 met kaas en mosterd; 2 met gerookte zalm en 2 met belgische pate. En een liter melk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |