Neuh, behalve dat hij er slecht uit ziet omdat Tamara last heeft van een ochtendhumeurquote:
Weet ik nog niet, staan meerdere dingen in die ik wel kan gebruiken.quote:
Ik noemde hem Tarzan!quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:12 schreef lies1958 het volgende:
Ik heb nog steeds een voorkeur voor de foto van Gerard van Velde in Salt lake city. Jezus wat een lichaam
Kan jou het schelen, of je nu kerst viert op 9 december of 25 december, als die stol maar lekker was!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:31 schreef dieenebart het volgende:
Ik had ook grote honger.![]()
*verpakking van kerststol wegdondert*
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:19 schreef hondjes het volgende:
koud he Kaat.
sneeuwstormen waren er niet, maar klonk wel leuk.
Dat had ik nou ook, dank Hondjesquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klonk zeker leuk!
Ik keek meteen teleurgesteld naar buiten, geen vlokje!![]()
Goedemiddag Fok!
Oeh, sexy nummer Cc en mooie clip ook. Opgeslagen onder FOK! music in mijn favo's.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:24 schreef Copycat het volgende:
Je moet ervan houden, maar ik ga een dezer dagen voor de nieuwste CD van Kanye.
Kijk vanavond wel evenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:51 schreef dieenebart het volgende:
en we zijn online!
www.fruitenzuivel.tv
klikken op 'kijken'
klikken op Huub,
klikken op bekijk filmpje
Goed gezienquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:08 schreef Copycat het volgende:
Gezien. Is er bewust voor gekozen om niet of nauwelijks te knippen?
Zapjeugd enzo in mind.
He, jammerquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kon me allemaal niet echt boeien. Geen nieuwswaarde. Zat geen vraag/antwoord bij die al niet 1000x uitgelicht is na DGK.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:23 schreef dieenebart het volgende:
Goed gezien![]()
Iedereen met de aandachtsspanne van een hamster mag niet kijken.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah, op die manierquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kon me allemaal niet echt boeien. Geen nieuwswaarde. Zat geen vraag/antwoord bij die al niet 1000x uitgelicht is na DGK.
Ik kijk hem ook later wel evenquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Goed gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |