Hij is best grappigquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:00 schreef Lkw het volgende:
Youp is een goeie vent, was leuk 'm weer te zien.
tis (bijna) nooit binnen een week uitverkocht hoor. Kwestie van gewoon kaarten kopenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij is best grappighet lukt ons nooit om naar zijn voorstelling te gaan..omdat het zo gauw uitverkocht is!
Kleurloze kuifje noemde Ivo Niehe hem.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:08 schreef Aoristus het volgende:
Tampert, Criminalpolizei
Er ist, wie sagt man das, hin gegangen
En nog een keer politicus van het jaar erachteraan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Kudt, wil ik de herhaling kijken moet er een special uitgezonden worden van een overleden acteur.
Echt zo irritant altijd
Je hebt natuurlijk gelijk maar maak wel je school af he?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Kudt, wil ik de herhaling kijken moet er een special uitgezonden worden van een overleden acteur.
Echt zo irritant altijd
Heeft Bos zijn grijze haren geblondeerd?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nog een keer politicus van het jaar erachteraan.
Ik vindt dat gewoon echt belachelijk, vrijwel iedereen die nu nog NED1 wil kijken, kijkt dat om effe nog de herhaling van Pauw en Witteman te zien.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nog een keer politicus van het jaar erachteraan.
heh? verklaar je naderquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk maar maak wel je school af he?.
Nee, dat ben je niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:46 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
heh? verklaar je nader
ben nieuwsgierig naar deze opmerking
quote:Vanavond:
Sonja Karad¸ić, dochter van de van oorlogsmisdaden verdachte Radovan Karad¸ić, Dorine Hermans over de vraag wanneer Beatrix de troon afstaat, eindredacteur Revu Altan Erdogan vindt dat in Nederland niks meer mag en economisch journalist Jeroen Smit over de zwendel van 50 miljard waar Fortis ook slachtoffer van werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |