Rieu en Erwin zijn leuke gasten!quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Marc Rutte en Agnes Kant gaan morgen in debat met Wouter Bos over de gevolgen van de kredietcrisis. André Rieu is net terug uit Australië waar hij razend populair is. Hoe werd musicalproducent Erwin van Lambaart de opvolger van Joop van den Ende?
Ik kan dus met een gerust hart vandaag overslaan.
1000x 0 is nogsteeds 0quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Rieu en Erwin zijn leuke gasten!
En Marc liet zojuist weer even zien dat hij 1000x meer verstand heeft van economie dan AgnesKant.
Wat een taalquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:34 schreef Klopkoek het volgende:
Rutte, kankerkneusje. Broodpoot van het bedrijfsleven die constant loopt te zaniken over belastingverlaging en loonmatiging.
Maar het is wel zo, in de jaren 1930 was dat het grote euvel door reele loonsverlagingen, ging de economie toen heel diep de put in, wat dat betreft heeft die blaaskaak wel wat van Colijn wegquote:
Kan je ook normaal praten, ipv weer eens met ziektes te strooien?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:34 schreef Klopkoek het volgende:
Rutte, kankerkneusje. Broodpoot van het bedrijfsleven die constant loopt te zaniken over belastingverlaging en loonmatiging.
Ja, vooral omdat hij volstrekt A commercieel is, hij zal arm maar gelukkig stervenquote:Op woensdag 10 december 2008 00:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kan je ook normaal praten, ipv weer eens met ziektes te strooien?
Vond het wel een aardige uitzending.Die Rieu blijft een fantastisch figuur!
Rieu is inderdaad een geweldige vent. Ik heb zelf ook die serie zitten volgens van zijn weg naar Australie en het was echt mooi om te zien hoe erg hij van zijn vak geniet.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:10 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat hij volstrekt A commercieel is, hij zal arm maar gelukkig sterven
inderdaadquote:Op woensdag 10 december 2008 10:11 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik weet niet hoeveel Jeroen Pauw dit keer gesnoven had, maar hij was wel weer in een aparte bui!
Nu ga ik misschien de uitzending terugkijken! Bedankt!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:11 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik weet niet hoeveel Jeroen Pauw dit keer gesnoven had, maar hij was wel weer in een aparte bui!
quote:Minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen over de zestigste verjaardag van de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Britta Böhler is de advocaat van Ayaan Hirsi Ali, zij wil bij de rechter afdwingen dat Nederland de beveiliging van haar cliënt in Amerika regelt. Marlies Pernot (Vereniging Eigen Huis) vreest het ergste voor de woningmarkt.
Zou jij zo'n onderzoekje willen financieren dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:23 schreef henkway het volgende:
Verhagen wil niets weten van een onderzoek waarom Nederland zonodig voorop moest lopen in Irak samen met Bush
Ze moeten gewoon antwoord geven op basis van welke redenaties er militairen naar Irak gingen, was het gewoon een telefoontje van Bush?? denk het welquote:Op woensdag 10 december 2008 23:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Zou jij zo'n onderzoekje willen financieren dan?
Speculeren en aannames mogen prima hoor, daar is POL een heel fijn voorbeeld van.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:28 schreef henkway het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon antwoord geven op basis van welke redenaties er militairen naar Irak gingen, was het gewoon een telefoontje van Bush?? denk het wel
er mag niet meer over gepraat worden van Harry Potter
Ja, tis een geil dingetje he?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:57 schreef qonmann het volgende:
Die Böhler, ze heeft wel iets charmants..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |