abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63893386
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Marc Rutte en Agnes Kant gaan morgen in debat met Wouter Bos over de gevolgen van de kredietcrisis. André Rieu is net terug uit Australië waar hij razend populair is. Hoe werd musicalproducent Erwin van Lambaart de opvolger van Joop van den Ende?

Ik kan dus met een gerust hart vandaag overslaan.
Rieu en Erwin zijn leuke gasten!
En Marc liet zojuist weer even zien dat hij 1000x meer verstand heeft van economie dan Agnes Kant.
Koning.
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:34:48 #27
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_63893622
Rutte, kankerkneusje. Broodpoot van het bedrijfsleven die constant loopt te zaniken over belastingverlaging en loonmatiging.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_63893745
Hahaha, Pauw: "Ciske de rat lijkt mij nou wel een SP musical"
pi_63893832
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:25 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Rieu en Erwin zijn leuke gasten!
En Marc liet zojuist weer even zien dat hij 1000x meer verstand heeft van economie dan Agnes Kant.
1000x 0 is nogsteeds 0
pi_63894230
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:34 schreef Klopkoek het volgende:
Rutte, kankerkneusje. Broodpoot van het bedrijfsleven die constant loopt te zaniken over belastingverlaging en loonmatiging.
Wat een taal .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_63894273
quote:
Op woensdag 10 december 2008 00:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat een taal .
Maar het is wel zo, in de jaren 1930 was dat het grote euvel door reele loonsverlagingen, ging de economie toen heel diep de put in, wat dat betreft heeft die blaaskaak wel wat van Colijn weg
pi_63894358
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:34 schreef Klopkoek het volgende:
Kan je ook normaal praten, ipv weer eens met ziektes te strooien?

Vond het wel een aardige uitzending. Die Rieu blijft een fantastisch figuur! En Kant blijft onthutsend zwak. Bovendien werd er flink met haar gedold ("Ciske de Rat lijkt me een echte SP-musical")... En die niet-begrijpende blik van haar toen iedereen in een deuk lag... Schitterend.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_63894408
quote:
Op woensdag 10 december 2008 00:08 schreef marcodej het volgende:

[..]

Kan je ook normaal praten, ipv weer eens met ziektes te strooien?

Vond het wel een aardige uitzending. Die Rieu blijft een fantastisch figuur!
Ja, vooral omdat hij volstrekt A commercieel is, hij zal arm maar gelukkig sterven
pi_63894467
Agnes Kant
pi_63894502
quote:
Op woensdag 10 december 2008 00:10 schreef henkway het volgende:

[..]

Ja, vooral omdat hij volstrekt A commercieel is, hij zal arm maar gelukkig sterven
Rieu is inderdaad een geweldige vent. Ik heb zelf ook die serie zitten volgens van zijn weg naar Australie en het was echt mooi om te zien hoe erg hij van zijn vak geniet.
Koning.
pi_63898880
Ik weet niet hoeveel Jeroen Pauw dit keer gesnoven had, maar hij was wel weer in een aparte bui!
Maak nie regtig saak nie
pi_63899167
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:11 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik weet niet hoeveel Jeroen Pauw dit keer gesnoven had, maar hij was wel weer in een aparte bui!
inderdaad
pi_63899206
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:11 schreef kassenbouwer het volgende:
Nu ga ik misschien de uitzending terugkijken! Bedankt!
pi_63910049
quote:
Minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen over de zestigste verjaardag van de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Britta Böhler is de advocaat van Ayaan Hirsi Ali, zij wil bij de rechter afdwingen dat Nederland de beveiliging van haar cliënt in Amerika regelt. Marlies Pernot (Vereniging Eigen Huis) vreest het ergste voor de woningmarkt.
............................
pi_63920466
Verhagen wil niets weten van een onderzoek waarom Nederland zonodig voorop moest lopen in Irak samen met Bush
pi_63920479
Ben ik de enige die de gasten vooraf niet wist??
pi_63920504
Geen zak aan. Vond gister leuker.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_63920537
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:23 schreef henkway het volgende:
Verhagen wil niets weten van een onderzoek waarom Nederland zonodig voorop moest lopen in Irak samen met Bush
Zou jij zo'n onderzoekje willen financieren dan?
pi_63920617
Zie hier het falen van een debat op televisie. Wanneer vragen het werkelijk op de spits drijven is het onhelder wie gelijk heeft, omdat iedereen maar wat kan roepen, terwijl het werkelijk een feitenkwestie is waarop domweg maar een antwoord bestaat, en dit geval denk ik dat Böhler als deskundige haar zaken beter op een rij heeft.
Graag op anoniem
pi_63920642
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:25 schreef Stali het volgende:

[..]

Zou jij zo'n onderzoekje willen financieren dan?
Ze moeten gewoon antwoord geven op basis van welke redenaties er militairen naar Irak gingen, was het gewoon een telefoontje van Bush?? denk het wel

er mag niet meer over gepraat worden van Harry Potter
pi_63921043
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:28 schreef henkway het volgende:

[..]

Ze moeten gewoon antwoord geven op basis van welke redenaties er militairen naar Irak gingen, was het gewoon een telefoontje van Bush?? denk het wel

er mag niet meer over gepraat worden van Harry Potter
Speculeren en aannames mogen prima hoor, daar is POL een heel fijn voorbeeld van. .

Dat antwoord ga je zelfs met een onderzoek niet krijgen. Mijn aanname is dan ook dat Nederland heel makkelijk meeloopt. Het is ook maar een klein landje he en ik geloof niet echt dat Bush gebeld heeft toch. .
pi_63921638
Die Böhler, ze heeft wel iets charmants..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_63921910
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:57 schreef qonmann het volgende:
Die Böhler, ze heeft wel iets charmants..
Ja, tis een geil dingetje he? .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')