aha als het te heet onder je voeten wordt ga je weer weg, sterk!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:34 schreef Giertje het volgende:
douche scene was ook niet bepaald gezond te noemen hoe et ook zijt ik heb nul respect voor em easy as that
maar mensjes et is tijd dat ik naar mijn residentie wederkeer
de groetjes
ik ken die footage, Nicolaas zou zeggen de beelden waren niet mooi ... maar ik wil keiharde klappen zien, die zijn mij namelijk belooft door Giertjequote:Op woensdag 10 december 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
Nou suikeroom, dit was toch niet echt een aai over haar bol imho. Onder de dekens meppen, Brian written all over it. Klootzak.![]()
http://www.clipser.com/watch_video/220487
uh...je zit je hier druk te maken in een topic over een tv programma wat alweer vet lang geleden is afgelopen, lieverd, iedereen is hier beetje dgk obsessed, ik ga naar Claire adios!quote:
obsessed tussen haakjes ben ik het mee eens.. ik heb zelf nog ook nog urenlange discussies over sport/films/muziek van meer dan 10 jaar geleden.. discussies hier komen zo in golven langs en blijf het leuk vinden om erover te lullen, totaal niet dwangmatig ofzo of tekenen van niet los kunnen laten, etc..quote:Op woensdag 10 december 2008 19:23 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
uh...je zit je hier druk te maken in een topic over een tv programma wat alweer vet lang geleden is afgelopen, lieverd, iedereen is hier beetje dgk obsessed, ik ga naar Claire adios!
Beter als ze helemaal stopt met mannen..quote:Op woensdag 10 december 2008 17:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van die pagina, ze eet mosselen met mes en vork?![]()
D'r vriendjes zijn wel allemaal een kruising tussen Huub en Brian.
No offence Huub
Huub, laat die pearlbitch/zusjes fan die is echt helemaal idolaat van lieke. En als hedda op de verhalen van lieke afgaat en daardoor haar vriendschap die jullie hadden daarvoor opgeeft heeft ze die vriendschap nooit op waarde kunnen schatten denk ik dan maar. Ben benieuwd of hedda nog veel contact nu heeft met lieke tenslotte is lover nummer 4/5 voor haar in de picture.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:18 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja en Lieke was zelf nooit gemeen! haal je Lieke oogkleppen eens af, want geloof mij, we waren allemaal geen lieverdjes daar!
Ik ben geen boerenlul en ook geen boerenmeid ,maar heb wel 2 ogen in m'n hoofd en meerdere mensen. ook.Tis een viezerik,mijn mening en die van vele mensen.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat snap wel, maar het gaat erom welke boerenlul gelooft dat Brian een paard aan het misbruiken is geweest.
Daar ging het mij om.
tja, volwassen mensen die verliefd zijn. Hoe durven ze !!!!quote:Op woensdag 10 december 2008 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het meest achterlijke vind ik het etaleren hun enorme verliefdheid. Het heeft een hoog koetsie koetsiekoegehalte.Het zijn goddomme volwassen mensen.
Ach, als er al een DGK2 komt is het toch zonder live-streams, dus ik ga echt niet kijken.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Sprak gisteren een aantal mensen die in een Bnn-serie zitten, begonnen spontaan
over De Gouden Kooi .
De Gouden Kooi leeft nog steeds.
Palma was erg uitgelaten, kon niet veel zeggen, dan dat ze binnenkort terug is,
hoop dat het iets met een DGK te maken heeft.
Ik denk dat ze sinds het tussen jullie uit is met minder partners gecopuleerd heeft dan jij..quote:Op woensdag 10 december 2008 17:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hoeveelste vriendje van Lieke is dat nou (na mij?)
Je schreef dat al eerder, verwacht je dat er dan geen live-streams komen?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach, als er al een DGK2 komt is het toch zonder live-streams, dus ik ga echt niet kijken.
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sinds het tussen jullie uit is met minder partners gecopuleerd heeft dan jij..
jij hebt toch ook allemaal anti-Brian filmpjes gemaakt.. en vertel over alle mailtjes die je verstuurd hebt naar verschillende instanties en vooral waarom je dat gedaan hebtquote:Op woensdag 10 december 2008 19:35 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik ben geen boerenlul en ook geen boerenmeid ,maar heb wel 2 ogen in m'n hoofd en meerdere mensen. ook.Tis een viezerik,mijn mening en die van vele mensen.
dat gaat me dan weer tever en ik heb niks beloofd ik had ooit wel een filmpie van dat douchebeuren vooral dat vond ik persoonlijk wel erg heftig maar goed ik geef toe ik heb ook zeker niet alles gezien maar blauwe plekken verschijnen niet zomaar lijkt mijquote:Op woensdag 10 december 2008 19:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij hebt toch ook allemaal anti-Brian filmpjes gemaakt.. en vertel over alle mailtjes die je verstuurd hebt naar verschillende instanties en vooral waarom je dat gedaan hebt
Ik KAN niet eens filmjes maken of bewerken enz ..DUS DAT...quote:Op woensdag 10 december 2008 19:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij hebt toch ook allemaal anti-Brian filmpjes gemaakt.. en vertel over alle mailtjes die je verstuurd hebt naar verschillende instanties en vooral waarom je dat gedaan hebt
my bad.. ik dacht dat jij ikhoudrvan1234 wasquote:Op woensdag 10 december 2008 20:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik KAN niet eens filmjes maken of bewerken enz ..DUS DAT...
Ik zou willen dat ik dat soort dingen zou kunnen,ik was meer van de "gedichtjes maken"
Mensen moeten niet zo snel denken dat ze iemand "Denken" te "kennen"![]()
Door speculaties komen er vele misverstanden,maar weer iemand die dus een les geleerd heeft,hoop ikquote:Op woensdag 10 december 2008 20:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
my bad.. ik dacht dat jij ikhoudrvan1234 was
Nou dan week lieke nog niet dat je komt.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:06 schreef Huubdgk het volgende:
oh oh, bedenk mij net iets leuks,
ben door Amy uitgenodigd op haar officiele kalenderpresenatie dinges en haar verjaardag op 15 december, wedden dat Lieke daar ook uitgenodigd isdat wordt lachen!!!!!!!!!!!!!
tuin"incident ook zeker niet gezien" over incident gesproken..quote:Op woensdag 10 december 2008 18:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
aha als het te heet onder je voeten wordt ga je weer weg, sterk!
maar jij hebt gezien dat er geslagen is zei je net nog dus noem ff het voorbeeld dan en een link naar de beelden erbij.. of was het maar een uitspraak die je niet hard kan maken?
nou?
Ze hebben CBML ook zonder streams uitgezonden, dat zal ze wel bevallen zijn. Minder kosten en ze kunnen de boel naar hartenlust manipuleren. Er wordt ook minder druk op de spelers gelegd omdat ze zonder streams niet 24 uur per dag hoeven te acteren of i.i.g. de schijn op te houden dat het allemaal echt is.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je schreef dat al eerder, verwacht je dat er dan geen live-streams komen?
Kan me wel een gesprek herinneren van maart 2007 met van Westerloo dat DGk bij
Rtl kon komen, maar ze niet over de streams gingen en het ook niet kon begrijpen dat
die er waren, dat mensen het allemaal al bekeken hadden voordat het op de televisie kwam.
Ik vind het een gladjakker. Zoals iemand al heel terecht constateerde: een kruizing tussen Huub en Brian. Ze kan imho beter een leuke vriendin zoeken. Maar ja, ik ben niet geheel onbevooroordeeld..quote:Op woensdag 10 december 2008 19:54 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Allebei, huub en lieke hebben hun edele delen niet versleten met er alleen maar op zitten hoor. Zijn allebei wel klokkie rond geweest vermoed ik maar zo. Ach voordat ze in de kooi ging een stuk of 20 heeft ze wel eens verteld, erna wat we weten 5 (had ze wat mee) en dan nog de tussendoortjes. Is ook niet misselijk hoor vind ik. Maar wat maakt mij dat ook uit moet iedereen lekker zelf weten al neu..... ze elke dag met een ander daar heb ik dus niets mee te maken. Deze kent ze ook sinds de opening van Imke haar zaak. Hij is trouwens niet verkeerd om naar te kijken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |