Mooie fotoquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:18 schreef morgane het volgende:
Alvast een voorproefje van de foto's die ik in Glasgow heb gemaakt:
[ afbeelding ]
Jammer dat er wat takjes aan dat standbeeld zaten.
Wat een baas.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:18 schreef morgane het volgende:
Alvast een voorproefje van de foto's die ik in Glasgow heb gemaakt:
[ afbeelding ]
Jammer dat er wat takjes aan dat standbeeld zaten.
Ja dit is voor mij ook voor het eerst, ik vind het maar niksquote:
Vul anders deze code in bij het afrekenen: KRTNENQUETE, dan heb je sowieso gratis verzending.quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:11 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb eergisteren 2 dingen besteld bij bol.com.. levertijd 3-4 dagen.
Nu wil ik nog iets bestellen, zou ik dat erbij kunnen gooien zonder extra verzendkosten te betalen?
Niet dat het zo'n drama is.. maar zou wel handig zijn natuurlijk
Kom je nu mee.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:23 schreef Mikkie het volgende:
Vul anders deze code in bij het afrekenen: KRTNENQUETE, dan heb je sowieso gratis verzending.
En dan is t vanaf nu de tweede keer dat je weer ongesteld wordt?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
OOoh morgane, mooie foto![]()
Ik hoef nog maar 47 daagjes te wachten
Dat klinkt best lang, terwijl als jezegt anderhalve maand, das zo voor je gevoel, zeker als je ziet hoe volgepland december en januari is bij me
Ga jij maar weer biologieles volgenquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:51 schreef Nielez het volgende:
[..]
En dan is t vanaf nu de tweede keer dat je weer ongesteld wordt?
Douche en plee in dezelfde kamer?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:14 schreef Mikkie het volgende:
Ik wilde zeggen: ik ga douchen, maar m'n überranzige huisgenote heeft net de gave op het moment dat ik wil gaan douchen de badkamer in te lopen om daar uitgebreid te gaan schijten.
Klinkt als een productieve plekquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wilde net posten dat het sneeuwde..maar inderdaad echt blijven liggen doet ie ook niet..
En wij hebben gelukkig wc ook apart van de badkamer.
En nu heb ik gevonden wat ik moest hebben dus ga ik mijn bed weer op om te leren
Vrouwen schijten toch niet?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:14 schreef Mikkie het volgende:
Ik wilde zeggen: ik ga douchen, maar m'n überranzige huisgenote heeft net de gave op het moment dat ik wil gaan douchen de badkamer in te lopen om daar uitgebreid te gaan schijten.
quote:
Mooie vrouwen niet, nee. Maar zij is zo lelijk dat je je hond er nog vanaf zou trappen, dus zij schijt wel. En ze stinkt ook.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:34 schreef Nielez het volgende:
[..]
Vrouwen schijten toch niet?
-edit, oeps. scheten, schijten, whats the difference.
Sneeuwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |