abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 december 2008 @ 18:17:28 #151
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63939233
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:07 schreef THEFXR het volgende:
We zullen maar eens afwachten of zij wel aangenomen wordt, voor hetzelfde geldt, gaat het niet door.
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:19 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ik heb uiteindelijk besloten het niet te doen, voor nu althans.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_63944347
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:49 schreef Greys het volgende:
Wat erg. Je moeder die zegt dat je als dochter tegenvalt.
Tuurlijk mogen ouders aangeven wat zij wel of niet verstandig zouden vinden, maar je bent een volwassen vrouw en zolang je jezelf niet moedwillig in gevaar brengt met zo'n baan of zolang je niet cokesnuivend achter het CS rondhangt... Het is niet zo dat je dit baantje als ultieme carrière had gekozen, maar als een baantje dat je leuk en spannend leek als opvulling, for the time being, tot je studie begint (toch?).
Dubbel gevoel geeft dit. Aan de ene kant heel knap van je dat je dit nu opgeeft om niet nog meer heibel thuis te veroorzaken en om je ouders verdriet te besparen, aan de andere kant vind ik het schandalig wat je moeder tegen je gezegd heeft en 'gun' ik het haar eigenlijk niet dat je je nu naar haar wensen schikt
Ja ik heb ze ook al duidelijk gemaakt dat er nu dingen gaan veranderen. Vanaf nu hou ik ze overal zo veel mogelijk buiten, maar dit had ik al veeeeeeeeeeeeel eerder moeten doen natuurlijk.

Er zijn ook al eerdere incidenten gebeurd en dat ging niet eens over zoiets als een baan in een sekswinkel, maar over bijvoorbeeld recentelijk op kamers gaan in Nijmegen of dat ik dat ik alleen laat door het donker moest fietsen terwijl mijn ouders op vakantie waren..... Ik schaam me er ook onderhand voor dat ik zo'n overbezorgde moeder heb die alles bepalend is in ons gezin.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 21:53:25 #153
163650 Greys
pi_63945015
Weet je, je moeder is natuurlijk gewoon ook hartstikke zuinig op je en dat is een goed iets. Liever iets te bezorgd (dat met laat door het donker alleen moeten fietsen kan ik me iets bij voorstellen bv!) dan een moeder die het worst zal zijn als jou iets zou overkomen. Zo moet je ook maar denken. Ze bedoelt het goed, het is uit liefde.
Ze moet er echter inderdaad wel erg voor waken dat ze jou niet los kan laten en voor eeuwig onder haar vleugels wil houden, want daar word jij uiteindelijk natuurlijk ook alles behalve gelukkig van. Je moet je kinderen ook hun eigen weg laten zoeken en hun eigen fouten laten maken (I sound like Dr. Phil! ).
Jullie moeten er samen een middenweg in zien te vinden. Dat jij bv wat meer je eigen weg gaat, maar dat je wel af en toe even laat weten als je weer veilig binnen bent ofzo, als je op kamers zit. Vaak een teken van leven geven en haar geruststellen en dat steeds meer proberen af te bouwen.
Veel sterkte er mee, want het lijkt me een benauwende en lastige situatie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64020664
Zo te lezen is je moeder echt ziekelijk manipulatief, controlerend en schroomt ze niet om gemene taal uit te slaan om haar zin door te drijven.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_64020750
En het werkt al 23 jaar.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_64025997
quote:
Op maandag 15 december 2008 00:43 schreef heiden6 het volgende:
En het werkt al 23 jaar.
Ja ik weet het. Maar nog een paar jaar en dan ben ik er van af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')