abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63959769
Badr Hari is een zeer goede vechter, en die feiten zullen ook wel kloppen.
Ik vind het gewoon een baklap. Arrogante bokkenlul is het.

Als iemand op zo'n groot toernooi staat en dik geld krijgt van zijn sponsor zich zo gedraagt is het wel triest.
" Hey, dat is die agressieve K1 vechter van dat pauper merk KIA"

Blij dat hij onder de Marokkaanse vlag uit kwam.
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:34:55 #127
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_63959775
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:25 schreef lutherking het volgende:
zou ik ook zeggen als ik jouw was . een paar spellingsfouten wow maar wel heel duidelijk.het doet je pijn dat iemand met de feiten komt.
Afgezien van het feit dat het hele kutmarokaan alleen een naampje is omdat hij perfect past in het hokje wat dat is. (Een marokaan met talent die het vergooit en liever maar gewoon aankloot op zijn eigen manier. Regels, wat zijn dat?) Is je tekst echt totaal onleesbaar door je onkunde van de nederlandse taal. Een aantal leestekens zou al een hele hoop schelen.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 12 december 2008 @ 13:36:16 #128
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_63959820
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:34 schreef lutherking het volgende:
LuNaTiC
Wunderbar! maandag 8 december 2008 @ 23:41 (#48)

quote:Op maandag 8 december 2008 23:35 schreef Mortde het volgende:
Hoe kan een 23 jarige Marokkaan eigenlijk de deelneming kosten van de K1 betalen?

nou die jongen heeft vanaf zijn 20ste al een contract bij simon ruts,its showtime dus, daar krijgt hij elke jaar 200.000 euro van. daarnaast heeft hij een vet k1 contract waar hij een x bedrag krijgt, daarnaast krijgt hij wedstrijdpremies dat is tussen de 20.000 en 50.000 euro per wedtrijd daarnaast maakt hij reclames voor de k1. daarnaast voor kia motors. Kia motors heeft hem trouwens grof betaalt voor die k1 finale, dus om die 400,000 euro die remy heeft gekregen zal hij niet wakker van liggen,want die 4 ton is een geintje vergeleken met wat badr van kia motors heeft gekregen. maar waarom ik eigenlijk op jouw reactie reageer, dat is omdat je niet vermeld 23jarige vechter maar 23 jarige marokaan. Doet het je pijn dat een jongen van 23 van marokaanse afkomst uit amsterdam oost meer talent dan jouw heeft meer geld ,meer vrouwen ,meer aanzien in japan in de hele wereld trouwens, en dan nog eens met de marokaanse vlag opkomt. omdat de k1 dat van hem eist. ja ik begrijp dat iedereen het dan voor die nepneger opneemt die met de nl vlag opkomt.maar mens wordt wakker de slaventijperk is al eeuwen voorbij. Badr en errol en gohkan saki doet daar gelukkig niet aan mee, dat remy daar aan meedoet dat doet pijn want was het een bolletjesslikker geweest dan was het een bosneger van surinaamse afkomst geweest. dus aub stop met plaatsen van mensen in hokjes. reageer op de k1finale en de resulaten die de vechters hebben neergezet.en laat afkomst erbuiten, want als je een nederlander wil verdedigen, wil dan je ook de enige nederlander van de avond verdedigen dat was peter aerts maar daar wil nienamd het over hebben want daar heeft de 23 jarige ``kutmarokaan`` korte metten mee gemaakt in de eertse wedstrijd. Ik ben trouwens ook surinaams maar sta meer achter badr en errol dan die nepneger die altijd voor de camera slijmt.
PS: badr was de beste vechter van de avond,78,9 procent van het publiek stemde na afloop op badr en als tweede plaats werd errol gekozen.remy keeg een contract in hollywood aangeboden.
Wat snap je niet aan LEESTEKENS ZOALS ENTERS EN ALINEA'S??????
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_63960415
Waarom blijft mijn nickname daar nu steeds bovenaan dat bericht. Je reageert toch niet op mij mag ik hopen?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_63960578
Vanavond trouwens Peter Aerts bij Pauw & Witteman om 23.05
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 12 december 2008 @ 14:04:29 #131
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_63960585
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:57 schreef LuNaTiC het volgende:
Waarom blijft mijn nickname daar nu steeds bovenaan dat bericht. Je reageert toch niet op mij mag ik hopen?
Nee, op de lulhannes die nooit z'n examen Nederlands heeft gehaald.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_63960614
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:04 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

ja op hem doelde ik ook vooral, maar doordat hij er mee begon komt het nu in elke quote terug
pi_63960759
Mortde maandag 8 december 2008 @ 23:35 (#47)

Hoe kan een 23 jarige Marokkaan eigenlijk de deelneming kosten van de K1 betalen?

sorry lunatic jouw naam hoort er niet. ik op reageer niet op jouw reactie maar die van hierboven

ik ben het ook eens dat het stom was wat badr hari deed, want ik zag hem liever met die titel naar huis gaan,maar wat mij irriteert is dat bepaalde mensen achtergrond en religie er steeds bij halen want dat is helemaal niet aan de orde is.
ken de geschiedenis dan ken je jezelf
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:17:32 #134
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_63960934
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:11 schreef lutherking het volgende:
Mortde maandag 8 december 2008 @ 23:35 (#47)

sorry lunatic jouw naam hoort er niet. ik op reageer niet op jouw reactie maar die van hierboven

ik ben het ook eens dat het stom was wat badr hari deed, want ik zag hem liever met die titel naar huis gaan,maar wat mij irriteert is dat bepaalde mensen achtergrond en religie er steeds bij halen want dat is helemaal niet aan de orde is.
Als je denkt dat Hari die titel nog had gewonnen dan heb je echt naar een ander evenement zitten kijken dan ik. Bonjasky was een flinke klasse beter.
pi_63961054
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:04 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

ja op hem doelde ik ook vooral, maar doordat hij er mee begon komt het nu in elke quote terug

reageer op mijn reactie. als excuses de opmaak van mij reactie gebruiken. het is geen sollicitatiebrief. oke de opmaak is niet zo geweldig maar het is heel duidelijk wat erin staat. gefeliciteerd dat jij examen nederlands hebt gedaan.ik spreek vloeiend spaans, engels srinaams.als je voorbij antwerpen bent mag je je nederlands in de kast opbergen lulhannes die je zelf bent, want dan heb je er niks meer aan. dus reageer op mijn reactie in plaats
dat je reageert op de opmaak van mijn reactie.
pi_63961273
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:22 schreef lutherking het volgende:

[..]

reageer op mijn reactie. als excuses de opmaak van mij reactie gebruiken. het is geen sollicitatiebrief. oke de opmaak is niet zo geweldig maar het is heel duidelijk wat erin staat. gefeliciteerd dat jij examen nederlands hebt gedaan.ik spreek vloeiend spaans, engels srinaams.als je voorbij antwerpen bent mag je je nederlands in de kast opbergen lulhannes die je zelf bent, want dan heb je er niks meer aan. dus reageer op mijn reactie in plaats
dus wij MOETEN inhoudelijk op je reageren, maar jij HOEFT er niet voor te zorgen dat het een beetje in orde is?

jij past ook in het hokje
pi_63961317
Als je denkt dat Hari die titel nog had gewonnen dan heb je echt naar een ander evenement zitten kijken dan ik. Bonjasky was een flinke klasse beter.

Ik heb het live gekeken en dan nog 100 keer de herhaling. hoe is remy eigenlijk op de grond terchtgekomen.
Door die goeie combinaties van badr.ach ja de meeste mensen hier op het forum hebben helemaal geen verstand van kickbocken of k1. ze komen hier hier echter reacties plaatsen over bepaalde bevolkingsgroepen en religies. Op internet heeft iedereen heeft iedreen zijn mening klaar. schijnheilge mensen hierop het forum. trouwens badr traint bij mikes gym in amsterdam noord,ik zou zeggen ga een keer langs en zegt tegen hem wat je vind.of ga een keer langs bij vos gym en pijp remy na zijn training want hij komt immers voor nederland uit. errol i love you , was prachtig hoe je met die sranang vlag opkwam.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 12 december 2008 @ 14:33:08 #138
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_63961325
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:22 schreef lutherking het volgende:

[..]

Leer dan ook meteen om iemand goed te quoten of om [quote] te laten staan.
Daarbij is het een kleine moeite om even te letten op leestekens danwel alinea's.
Scheelt een hoop gezeik.
pi_63961434
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:20 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Het ziet er echt niet uit nee, net als die andere Hong Man Choi
[ afbeelding ]

Laat Sem en deze dude maar een aparte klasse oprichten.
Kaoklai
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63961619
Dat Hari wat arrogant is vind ik niet zo erg, dat kan wel binnen die vechtsportwereld denk ik. Ook in veel andere sporten zijn de echte toppers een beetje arrogant. Het gaat mij gewoon om sportiviteit. Vooral zijn reactie na afloop vind ik gewoon echt dom en triest.

En wat Lutherking zegt denk ik niet dat het geval is bij de mensen die hier posten. Iedereen zegt dat Hari een goede vechter is. Het is ook heel makkelijk te zeggen dat alle negatieve dingen die hier over Hari gezegd worden komen omdat wij het een Marokkaan niet zouden gunnen.
Ik heb genoten van de eerste 2 partijen van Hari en als hij Remy eerlijk neer had gemept had ik dat prima gevonden. Ondanks dat Bonjasky dan weer de hele andere kant is, juist super sympathiek.

Ik snap niet dat zoveel mensen Hari en Saki kiezen na afloop, Bonjasky is gewoon de terechte kampioen nu.
Bonjasky stond voor en Hari reageerde gefrustreerd door vals te spelen.

Benieuwd naar Aerts in Pauw en Witteman.
pi_63961993
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:32 schreef lutherking het volgende:

Ik heb het live gekeken en dan nog 100 keer de herhaling. hoe is remy eigenlijk op de grond terchtgekomen.
doordat ze in een clinch komen en zijn pootje wordt gehaakt? (badr zelf valt ook bijna)
elke 100 x dat ik het zie zie ik niks anders!
pi_63962229

Zo makkelijk is het
  vrijdag 12 december 2008 @ 20:25:07 #143
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_63970354
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:10 schreef lutherking het volgende:
LuNaTiC
Wunderbar! maandag 8 december 2008 @ 23:41 (#48)

quote:Op maandag 8 december 2008 23:35 schreef Mortde het volgende:

nou die jongen heeft vanaf zijn 20ste als een contract bij simon ruts,its showtime dus, daar krijgt hij elke jaar 200.000 van. daarnaast heeft hij een vet k1 contract waar een x bedrag krijgt, daarnaast krijgt hij wedstrijdpremie dat is tussen de 20.000 en 50.000 euro per wedtrijd daarnaast maakt hij reclames voor de k1. daarnaast voor kia motors. K1 mototrs heeft hem trouwens grof betaalt voor die k1 finale, dus om die 400,000 euro die remy heeft zal hij niet wakker van liggen,want die 4 ton is een geintje vergelekn met wat badr van kia motors heeft gekregen. maar waarom ik eigenlijk op reactie reageer omdat je niet vermeld 23 vechter maar 23 jarige marokaan. Doet het je pijn dat een jongen van 23 van marokaanse afkomst uit amsterdam oost meer talent dan jouw heeft meer geld ,meer vrouwen ,meer aanzien in japan in de hele wereld trouwens, en dan nog eens met de marokaanse vlag opkomt. omdat de k1 dat van hem eist. ja ik begrijp dat iedereen het dan voor die nepneger opneemt die met de nl vlag opkomt.maar mens wordt wakker de slaventijperk is al eeuwen voorbij. Badr en errol en gohkan saki doet daar gelukkig niet aan mee, dat remy daar aan meedoet dat doet pijn want was het een bolletjesslikker geweest dan was het een bosneger van surinaamse afkomst geweest. dus aub stop met plaatsen van mensen in hokjes. reageer op de k1finale en de resulaten die de vechters hebben neergezet.en laat afkomst erbuiten, want als je een nederlander wil verdedigen wil dan je ook de enige nederlander van de aond verdedigen dat was peter aerts maar daar wil nienamd het over hebben want daar heeft de 23 jarige ``kutmarokaan`` korte metten mee gemaakt in de eertse wedtrijd.
PS: badr was de beste vechter van de avond,78,9 procent van het publiek stemde na afloop op badr en als tweede plaats werd errol gekozen.remy keeg een contract in hollywood aangeboden.
wat een simpele ziel ben jij zeg, jij hebt er echt niks van begrepen .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_63975495
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:32 schreef lutherking het volgende:

Door die goeie combinaties van badr.ach ja de meeste mensen hier op het forum hebben helemaal geen verstand van kickbocken of k1. ze komen hier hier echter reacties plaatsen over bepaalde bevolkingsgroepen en religies. Op internet heeft iedereen heeft iedreen zijn mening klaar. schijnheilge mensen hierop het forum.
Als iemand niet op een normale manier kan winnen en zich gaat verlagen naar het blijven slaan op de tegenstander terwijl die op de grond ligt, dan hoort zo iemand niet op het hoogste niveau thuis. En eigenlijk helemaal niet in de ring. Dan maakt het mij niet uit of zo iemand wit, zwart, rood, groen, geel, blauw of paars is.
  zaterdag 13 december 2008 @ 00:44:20 #145
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_63977632
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:20 schreef Light het volgende:

[..]

Als iemand niet op een normale manier kan winnen en zich gaat verlagen naar het blijven slaan op de tegenstander terwijl die op de grond ligt, dan hoort zo iemand niet op het hoogste niveau thuis. En eigenlijk helemaal niet in de ring. Dan maakt het mij niet uit of zo iemand wit, zwart, rood, groen, geel, blauw of paars is.
maar wat als die persoon antraciet met pimpelpaarse stippen is, wat dan?
  zaterdag 13 december 2008 @ 00:51:58 #146
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_63977792
quote:

[..]

al zijn ze paars
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zaterdag 13 december 2008 @ 06:47:12 #147
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_63980396
Sinds wanneer zijn mensen onpartijdig op het moment dat er een persoon onder de vlag speelt van jouw land?
Gezien de beelden, was Badr weldegelijk beter alleen jammer dat Badr door ging nadat Remy ging liggen (uiteraard acteerwerk)

Geheel begrijpelijk dat Badr geirriteerd raakte door het optreden van Remy. Die gast stond gewoon te dansen, terwijl de bedoeling was dat er gestreden moest worden op een K-1 toernooi.
Schijt aan iedereen
pi_63980434
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 06:47 schreef Deadre het volgende:
Sinds wanneer zijn mensen onpartijdig op het moment dat er een persoon onder de vlag speelt van jouw land?
Gezien de beelden, was Badr weldegelijk beter alleen jammer dat Badr door ging nadat Remy ging liggen (uiteraard acteerwerk)

Geheel begrijpelijk dat Badr geirriteerd raakte door het optreden van Remy. Die gast stond gewoon te dansen, terwijl de bedoeling was dat er gestreden moest worden op een K-1 toernooi.
Weer zo'n Hari fan.

Hij had gewoon totaal geen antwoord op de vechtstijl van Bonjasky, hij geeft het zelf toe.
"Hij hield zijn dekking de hele tijd hoog". Nou raak hem dan laag.

Niet zo verontwaardigd doen. Voor Aerts had hij blijkbaar alle respect en bij Bonjasky ging de knop om.
Dude got problems.
pi_64001075
quote:

[..]

Het meest trieste is eigenlijk nog wel dat Hari op een normale manier waarschijnlijk wel had gewonnen. Geen idee waarom hij zich zo liet gaan.

Ook wel flauw dat die Remy zich zo aanstelde. Beetje K1 fighter kan wel tegen een stootje toch?
  zondag 14 december 2008 @ 06:06:39 #150
69994 seto
-|||--------|||-
pi_64001130
quote:
Die gast stond gewoon te dansen, terwijl de bedoeling was dat er gestreden moest worden op een K-1 toernooi.
quote:
Ook wel flauw dat die Remy zich zo aanstelde. Beetje K1 fighter kan wel tegen een stootje toch?
Nog meer mensen die er niks van snappen
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')