abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63875549
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je wil ook niet weten wat die kaarten daar in Tokio kosten
Eigenlijk wel, maar kan het zo niet vinden.
Maar ik ga echt niet naar die finale, zo'n K1 fan ben ik echt niet.

Maar om een keer naar zo'n showtime te gaan lijkt me wel leuk. Maar kaarten kosten dus minimaal 70 euro.
quote:
K1 VIP tafel (6 personen)
¤4000,-
Luceratief, daar kun je 6 personen wel wat drankjes en hapjes voor geven. Wat een belachelijk bedrag zeg.
pi_63875973
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:37 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, maar kan het zo niet vinden.
Maar ik ga echt niet naar die finale, zo'n K1 fan ben ik echt niet.

Maar om een keer naar zo'n showtime te gaan lijkt me wel leuk. Maar kaarten kosten dus minimaal 70 euro.
[..]

Luceratief, daar kun je 6 personen wel wat drankjes en hapjes voor geven. Wat een belachelijk bedrag zeg.
zo'n vip tafel is voor een groot deel 'zien en gezien worden'. Het bestaat vooral uit ingewijden in het wereldje (oud-vechters bijv) en ook behoorlijk wat fout volk. Hells Angels enzo. Maar ook patsers.

Ik had een keer een gala in Almere, Nederland vs Thailand. Wij kwamen aanraden, en voor aan de deur parkeerde zo'n gast in een dikke Ferrari met open dak. Vervolgens binnen zagen we hem in z'n eentje zitten aan een VIP tafel, dronk ie wat champagne (het was nog vrij vroeg, voorprogramma was nog bezig). Na enkele uren, toen eindelijk het hoofdprogramma volgde, met echt vette gevechten, ging ie er ineens vandoor Niet meer teruggezien ook, te bizar.

Het publiek is wel vrij gemengd, ik vind het leuke wel dat er zoveel verschillende nationaliteiten door elkaar zitten en dat je zonder problemen kan aanmoedigen voor wie je ben. Relletjes heb ik bijna nog nooit meegemaakt. Als er rellen zijn, dan zijn het in de regel kleine opstootjes van dronken mensen tijdens grotere gala's (bv in de Arena). Helaas komt daar nogal wat 'gelegenheidvolk' op af, die het nodig vinden om een beetje half-tot-stomdronken stennis moeten gaan trappen.

Heb dat nooit zo begrepen dat soort typetjes, dik gaan zitten zuipen tijdens een gala. Als je echt 'uit gaat, voor de gezelligheid oke, maar tijdens een gala? Je komt toch voor de gevechten .

Kleinere gala's gebeurt vrijwel nooit wat. Het is veiliger om je kinderen mee te nemen naar een kickboksgala dan naar een voetbalwedstrijd (en daar overdrijf ik geeneens mee )
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:02:21 #93
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_63876149
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:56 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

zo'n vip tafel is voor een groot deel 'zien en gezien worden'. Het bestaat vooral uit ingewijden in het wereldje (oud-vechters bijv) en ook behoorlijk wat fout volk. Hells Angels enzo. Maar ook patsers.

Ik had een keer een gala in Almere, Nederland vs Thailand. Wij kwamen aanraden, en voor aan de deur parkeerde zo'n gast in een dikke Ferrari met open dak. Vervolgens binnen zagen we hem in z'n eentje zitten aan een VIP tafel, dronk ie wat champagne (het was nog vrij vroeg, voorprogramma was nog bezig). Na enkele uren, toen eindelijk het hoofdprogramma volgde, met echt vette gevechten, ging ie er ineens vandoor Niet meer teruggezien ook, te bizar.

Het publiek is wel vrij gemengd, ik vind het leuke wel dat er zoveel verschillende nationaliteiten door elkaar zitten en dat je zonder problemen kan aanmoedigen voor wie je ben. Relletjes heb ik bijna nog nooit meegemaakt. Als er rellen zijn, dan zijn het in de regel kleine opstootjes van dronken mensen tijdens grotere gala's (bv in de Arena). Helaas komt daar nogal wat 'gelegenheidvolk' op af, die het nodig vinden om een beetje half-tot-stomdronken stennis moeten gaan trappen.

Heb dat nooit zo begrepen dat soort typetjes, dik gaan zitten zuipen tijdens een gala. Als je echt 'uit gaat, voor de gezelligheid oke, maar tijdens een gala? Je komt toch voor de gevechten .

Kleinere gala's gebeurt vrijwel nooit wat. Het is veiliger om je kinderen mee te nemen naar een kickboksgala dan naar een voetbalwedstrijd (en daar overdrijf ik geeneens mee )
hij moest de gehuurde ferrari terugbrengen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:08:41 #94
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_63876302
Triest dat zo'n getalenteerd vechter zich zo verlaagd zeg, terechte DQ dan ook.
Wel jammer dat zo'n finale dan zo eindigt, maar wel wéer een Nederlander die het wint, prestatie opzich.
pi_63877049
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:02 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

hij moest de gehuurde ferrari terugbrengen.
lol ja, het zou me inderdaad niet eens verbazen

maar kon er met mn hoofd niet bij, heb je zo'n vet gala, met zulke goede vechters die speciaal uit Thailand overkomen, ga je eerst wat c- en b-partijen kijken, en dan komt het echte werk en ben je weer weg
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:47:22 #96
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_63877470
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:33 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

lol ja, het zou me inderdaad niet eens verbazen

maar kon er met mn hoofd niet bij, heb je zo'n vet gala, met zulke goede vechters die speciaal uit Thailand overkomen, ga je eerst wat c- en b-partijen kijken, en dan komt het echte werk en ben je weer weg
misschien speelde een familielid van hem wel bij de b-tjes of c-tjes.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_63877531
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:47 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

misschien speelde een familielid van hem wel bij de b-tjes of c-tjes.
Of geld ingezet.

Wanneer / waar wordt de straf bepaald voor Badr Hari?
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:56:02 #98
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_63877688
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:50 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Of geld ingezet.

Wanneer / waar wordt de straf bepaald voor Badr Hari?
Niet te zeggen, ze hebben geen tijdsperiode gegeven waarbinnen de uitspraak moet vallen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:23:09 #99
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63880013
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:08 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Maar hoe is de sfeer nou tijdens zo'n showtime in de Arena? Ik ben zelf totaal niet zo'n vechttype, had tot een paar jaar geleden ook haast alleen negatieve vooroordelen over deze sport, maar ik ben helemaal om, want dit is gewoon echt topsport. Meetbaar, spannend, mooie entourage en dan ook nog veel Nederlandse kanshebbers. Zitten daar vooral opgefokte Marokkanen en van die hersenloze figuren die je vooral op hardstylefeesten tegenkomt zonder shirt of komen hier gewoon vooral mensen die een leuke avond willen hebben en is het gewoon gezellig daar?
Ik ben nog nooit naar dat soort grote gala's geweest maar kleine gala's etc zijn meestal wel tof hoor.

Mensen van mijn Dojo hadden wel een keer een wedstrijd in één of andere stad. Ze moesten tegen de 'grote' man daar en vrijwel iedereen op hun na in die tent was voor die kerel. Die kerel verloor uiteindelijk en de sfeer werd vrijwel meteen minder. Ze zijn na hun gevecht maar weggegaan.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:29:47 #100
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63880224
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:23 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit naar dat soort grote gala's geweest maar kleine gala's etc zijn meestal wel tof hoor.

Mensen van mijn Dojo hadden wel een keer een wedstrijd in één of andere stad. Ze moesten tegen de 'grote' man daar en vrijwel iedereen op hun na in die tent was voor die kerel. Die kerel verloor uiteindelijk en de sfeer werd vrijwel meteen minder. Ze zijn na hun gevecht maar weggegaan.
ja dat soort shit is minder.. vaak zijn dat de hooligans van de sport
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_63880407
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:08 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Maar hoe is de sfeer nou tijdens zo'n showtime in de Arena? Ik ben zelf totaal niet zo'n vechttype, had tot een paar jaar geleden ook haast alleen negatieve vooroordelen over deze sport, maar ik ben helemaal om, want dit is gewoon echt topsport. Meetbaar, spannend, mooie entourage en dan ook nog veel Nederlandse kanshebbers. Zitten daar vooral opgefokte Marokkanen en van die hersenloze figuren die je vooral op hardstylefeesten tegenkomt zonder shirt of komen hier gewoon vooral mensen die een leuke avond willen hebben en is het gewoon gezellig daar?
Dat wil ik ook wel weten, ik zou best wel is willen gaan kijken maar ik ga er zeker geen geld aan uitgeven als er een agressieve sfeer hangt.
pi_63880582
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:50 schreef Hakkyy het volgende:
Als bonjaski aangeeft dat hij alles dubbel ziet wat ik betwijfel, dan heeft de scheids geen andere keus dan hari te diskwalificeren.

Voor Bonjaski is geld duidelijk belangrijker dan vechten. Dat kan en zal wel voor meer vechters gelden, maar voor mij is het geen wereldkampioen.

niet om te trollen oid... niet om te stoken.... maar ben jij een marokkaan?
pi_63880642
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:35 schreef julian6 het volgende:

[..]

Dat wil ik ook wel weten, ik zou best wel is willen gaan kijken maar ik ga er zeker geen geld aan uitgeven als er een agressieve sfeer hangt.
die hangt er niet...
hele leuke gezellige avond heb je daar gewoon....

vriendinnen van mij serveren vaak de VIP's, altijd nette mensen met dikke fooien!
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:14:50 #104
75556 erkel
back from Dagestan
pi_63893046
Toch moet ik die Hari gelijk geven wat betreft negatieve publiciteit is ook publiciteit. Ik heb het nu allemaal gemist, omdat het me allemaal niet zo boeide. Maar bij het volgende grote evenement zal ik het toch wel even gaan volgen.

Ontopic: Actie van Hari
Weisst
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:23:54 #105
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63893321
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:50 schreef Hakkyy het volgende:
Als bonjaski aangeeft dat hij alles dubbel ziet wat ik betwijfel, dan heeft de scheids geen andere keus dan hari te diskwalificeren.

Voor Bonjaski is geld duidelijk belangrijker dan vechten. Dat kan en zal wel voor meer vechters gelden, maar voor mij is het geen wereldkampioen.
en dit baseer je natuurlijk allemaal op???
stay frosty
pi_63893414
Ik zou eerder klagen over het feit dat Sem Schilt niet mee mocht doen.
pi_63893620
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan zou hij meedoen aan de reservewedstrijd en achteraf dus niet aan het toernooi. Hij en de K1 zijn akkoord gegaan met het voortel van Peter Aerts om in de kwartfinale tegen elkaar te vechten. Aerts won, dus Schilt is gewoon niet gekwalificeerd. Maar nodig zo iemand dan in ieder geval wel uit.
pi_63897890
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:26 schreef Irritatie100 het volgende:
omdat die er altijd zo een mooie wedstrijd van maakt zeker?

"staat in verdediging, gooit af en toe zijn vuist naar beneden en iemand gaat knock out "
pi_63897966
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:22 schreef rival het volgende:

[..]

"staat in verdediging, gooit af en toe zijn vuist naar beneden en iemand gaat knock out "
Tja, dat heb ik ook vaak als ik zijn gevechten zie maar hij heeft wel van the best of the best gewonnen.
Dat zegt in feite genoeg.
pi_63907999
Waarom zijn er hier in godsnaam mensen die het nog opnemen voor badr hari? Die kerel is zowel binnen en buiten de ring een mongool. Zoek maar eens op google, dan zie je wel dat hij geen vreemde van de politie is. Ik dacht dat bij kickboxen (en alle andere vechtsporten) discipline het aller belangrijkste is. Aangezien deze jongen daar blijkbaar een schrijnend gebrek aan heeft kan hij nooit een goede vechtsporter zijn toch
  woensdag 10 december 2008 @ 16:14:11 #111
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63908220
Hmmmz, verdacht van een bomaanslag in een flat en huisvredebreuk en mishandeling. Mijn Badr wat doe je
pi_63908403
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:22 schreef rival het volgende:

[..]

Het ziet er echt niet uit nee, net als die andere Hong Man Choi

Laat Sem en deze dude maar een aparte klasse oprichten.
pi_63909303
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mms://media.at5.nl/sport/081124_godenzonenenco.wmv

dit was de uitzending van remy bij godenzonen en co maar dit is van voor het gevecht.
zijn er al feeds van interviews met remy of badr na het gevecht?

In dat interview, mms://media.at5.nl/sport/081124_godenzonenenco.wmv, werd Remy al geconfronteerd dat hij een puntenboxer zou zijn, gezien zijn laatste wedstrijd tegen een of ander rus. En zie hier de reactie van Badr na het incident, Hij irriteerde zich dus aan de vechtstijl van Bonyaski. Waar bleef die Flying Gentleman?

Badr Hari heeft vorig jaar al een keer verloren tegen Bonyaski, nadat de jury er aan te pas kwam. Voor velen leek het duidelijk dat Badr het gevecht won. Dit alles speelt mee in de haat van Badr tegen Bonjasky. En haat verblindt, maar ik ben ervan overtuigd dat Badr er nog beter van wordt van dit incident en volgend jaar de titel pakt.
  woensdag 10 december 2008 @ 17:22:21 #114
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63909961
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:55 schreef Ylias het volgende:

[..]

In dat interview, mms://media.at5.nl/sport/081124_godenzonenenco.wmv, werd Remy al geconfronteerd dat hij een puntenboxer zou zijn, gezien zijn laatste wedstrijd tegen een of ander rus. En zie hier de reactie van Badr na het incident, Hij irriteerde zich dus aan de vechtstijl van Bonyaski. Waar bleef die Flying Gentleman?

Badr Hari heeft vorig jaar al een keer verloren tegen Bonyaski, nadat de jury er aan te pas kwam. Voor velen leek het duidelijk dat Badr het gevecht won. Dit alles speelt mee in de haat van Badr tegen Bonjasky. En haat verblindt, maar ik ben ervan overtuigd dat Badr er nog beter van wordt van dit incident en volgend jaar de titel pakt.
hij laat zich wel heel erg kennen vind ik

hij heeft er ook helemaal geen spijt van. ik vraag me ook af wat hij iedere keer bedoelt met "ik wou de mensen waar voor hun geld geven"
hij heeft volgens mij voor 95% van de mensen het tournooi verneukt..
alleen de harde kern Badr fans vind het "mooi" omdat het Badr was die het deed

jammer ik had graag gewoon een hele finale tussen Badr en Remy gezien.
in mijn ogen is Remy de beste maar Badr een hele goede 2de en in de toekomst waarschijnlijk de beste..

(over 3 jaar als remy stopt )
stay frosty
  donderdag 11 december 2008 @ 12:05:11 #115
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_63929619
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hij laat zich wel heel erg kennen vind ik

hij heeft er ook helemaal geen spijt van. ik vraag me ook af wat hij iedere keer bedoelt met "ik wou de mensen waar voor hun geld geven"
hij heeft volgens mij voor 95% van de mensen het tournooi verneukt..
alleen de harde kern Badr fans vind het "mooi" omdat het Badr was die het deed

in mijn ogen is Remy de beste maar Badr een hele goede 2de en in de toekomst waarschijnlijk de beste..

ik vrees al eerder
je oogst wat je zaait
pi_63929992
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:05 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

ik vrees al eerder
ik denk het niet, volgend jaar haalt ie de finale niet eens!
pi_63930011
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:

Er komen toch wel meer kanshebbers dan Badr Hari.
Hoe zit het dan met Tyrone Spong?

Die wil ook mee gaan doen en als dat zo is wordt het een zware voor Badr Hari al komen ze tegen elkaar.
pi_63930141
Nou, ik kan na de wedstrijden van zaterdag te hebben gezien nou niet echt zeggen dat ik Remy duidelijk beter vond dan Hari. Hij heeft terecht gewonnen en stond ook voor, maar Hari was wel erg sterk en Bonjasky leek al licht aangeslagen van die paar klappen in de 2e ronde voor het incident.

Ik denk niet dat Bonjasky de titel de komende 3 jaar weer gaat pakken. En ik acht de kans ook redelijk dat ze het beide nog een keer af gaan leggen tegen Schilt, als die niet stopt. En dan is er Aerts nog en zoveel andere.

Trouwens ook noemenswaardig is die reactie van Aerts. Dan heb je een jaar bijna alleen gerevalideerd en getraint (volgens mij alleen tegen Schilt gevochten). Krijg je zo'n teleurstelling en dan kort daarna op de vraag of hij stopt: "nee, ik begin net". Maar niet voor niets heeft hij zo'n goede reputatie in de K1.
pi_63930252
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:25 schreef northernlight81 het volgende:
Trouwens ook noemenswaardig is die reactie van Aerts. Dan heb je een jaar bijna alleen gerevalideerd en getraint (volgens mij alleen tegen Schilt gevochten). Krijg je zo'n teleurstelling en dan kort daarna op de vraag of hij stopt: "nee, ik begin net". Maar niet voor niets heeft hij zo'n goede reputatie in de K1.
Daarom alleen al is Aerts een Koning
Een echte bikkel!
pi_63930450
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:29 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Daarom alleen al is Aerts een Koning
Een echte bikkel!
maar ik vond hem echt drama tegen hari....
als je ziet hoe hij begint tegen schilt, en tegen hari, echt een wereld van verschil.

mooie pot trouwens tussen aerts en schilt, valt me op dat schilt ook aardig meevecht (had de pot nog niet gezien)
hij zal zich wel wat van de kritiek hebben aangetrokken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')