Eigenlijk wel, maar kan het zo niet vinden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je wil ook niet weten wat die kaarten daar in Tokio kosten
Luceratief, daar kun je 6 personen wel wat drankjes en hapjes voor geven. Wat een belachelijk bedrag zeg.quote:K1 VIP tafel (6 personen)
¤4000,-
zo'n vip tafel is voor een groot deel 'zien en gezien worden'. Het bestaat vooral uit ingewijden in het wereldje (oud-vechters bijv) en ook behoorlijk wat fout volk. Hells Angels enzo. Maar ook patsers.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:37 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar kan het zo niet vinden.
Maar ik ga echt niet naar die finale, zo'n K1 fan ben ik echt niet.
Maar om een keer naar zo'n showtime te gaan lijkt me wel leuk. Maar kaarten kosten dus minimaal 70 euro.
[..]
Luceratief, daar kun je 6 personen wel wat drankjes en hapjes voor geven. Wat een belachelijk bedrag zeg.
hij moest de gehuurde ferrari terugbrengen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:56 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
zo'n vip tafel is voor een groot deel 'zien en gezien worden'. Het bestaat vooral uit ingewijden in het wereldje (oud-vechters bijv) en ook behoorlijk wat fout volk. Hells Angels enzo. Maar ook patsers.
Ik had een keer een gala in Almere, Nederland vs Thailand. Wij kwamen aanraden, en voor aan de deur parkeerde zo'n gast in een dikke Ferrari met open dak. Vervolgens binnen zagen we hem in z'n eentje zitten aan een VIP tafel, dronk ie wat champagne (het was nog vrij vroeg, voorprogramma was nog bezig). Na enkele uren, toen eindelijk het hoofdprogramma volgde, met echt vette gevechten, ging ie er ineens vandoor![]()
Niet meer teruggezien ook, te bizar.
Het publiek is wel vrij gemengd, ik vind het leuke wel dat er zoveel verschillende nationaliteiten door elkaar zitten en dat je zonder problemen kan aanmoedigen voor wie je ben. Relletjes heb ik bijna nog nooit meegemaakt. Als er rellen zijn, dan zijn het in de regel kleine opstootjes van dronken mensen tijdens grotere gala's (bv in de Arena). Helaas komt daar nogal wat 'gelegenheidvolk' op af, die het nodig vinden om een beetje half-tot-stomdronken stennis moeten gaan trappen.
Heb dat nooit zo begrepen dat soort typetjes, dik gaan zitten zuipen tijdens een gala. Als je echt 'uit gaat, voor de gezelligheid oke, maar tijdens een gala? Je komt toch voor de gevechten.
Kleinere gala's gebeurt vrijwel nooit wat. Het is veiliger om je kinderen mee te nemen naar een kickboksgala dan naar een voetbalwedstrijd (en daar overdrijf ik geeneens mee)
lol ja, het zou me inderdaad niet eens verbazenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:02 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hij moest de gehuurde ferrari terugbrengen.
misschien speelde een familielid van hem wel bij de b-tjes of c-tjes.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:33 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
lol ja, het zou me inderdaad niet eens verbazen
maar kon er met mn hoofd niet bij, heb je zo'n vet gala, met zulke goede vechters die speciaal uit Thailand overkomen, ga je eerst wat c- en b-partijen kijken, en dan komt het echte werk en ben je weer weg
Of geld ingezet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
misschien speelde een familielid van hem wel bij de b-tjes of c-tjes.
Niet te zeggen, ze hebben geen tijdsperiode gegeven waarbinnen de uitspraak moet vallen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:50 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Of geld ingezet.
Wanneer / waar wordt de straf bepaald voor Badr Hari?
Ik ben nog nooit naar dat soort grote gala's geweest maar kleine gala's etc zijn meestal wel tof hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:08 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Maar hoe is de sfeer nou tijdens zo'n showtime in de Arena? Ik ben zelf totaal niet zo'n vechttype, had tot een paar jaar geleden ook haast alleen negatieve vooroordelen over deze sport, maar ik ben helemaal om, want dit is gewoon echt topsport. Meetbaar, spannend, mooie entourage en dan ook nog veel Nederlandse kanshebbers. Zitten daar vooral opgefokte Marokkanen en van die hersenloze figuren die je vooral op hardstylefeesten tegenkomt zonder shirt of komen hier gewoon vooral mensen die een leuke avond willen hebben en is het gewoon gezellig daar?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar dat soort grote gala's geweest maar kleine gala's etc zijn meestal wel tof hoor.
Mensen van mijn Dojo hadden wel een keer een wedstrijd in één of andere stad. Ze moesten tegen de 'grote' man daar en vrijwel iedereen op hun na in die tent was voor die kerel. Die kerel verloor uiteindelijk en de sfeer werd vrijwel meteen minder. Ze zijn na hun gevecht maar weggegaan.
Dat wil ik ook wel weten, ik zou best wel is willen gaan kijken maar ik ga er zeker geen geld aan uitgeven als er een agressieve sfeer hangt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:08 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Maar hoe is de sfeer nou tijdens zo'n showtime in de Arena? Ik ben zelf totaal niet zo'n vechttype, had tot een paar jaar geleden ook haast alleen negatieve vooroordelen over deze sport, maar ik ben helemaal om, want dit is gewoon echt topsport. Meetbaar, spannend, mooie entourage en dan ook nog veel Nederlandse kanshebbers. Zitten daar vooral opgefokte Marokkanen en van die hersenloze figuren die je vooral op hardstylefeesten tegenkomt zonder shirt of komen hier gewoon vooral mensen die een leuke avond willen hebben en is het gewoon gezellig daar?
quote:Op maandag 8 december 2008 20:50 schreef Hakkyy het volgende:
Als bonjaski aangeeft dat hij alles dubbel ziet wat ik betwijfel, dan heeft de scheids geen andere keus dan hari te diskwalificeren.
Voor Bonjaski is geld duidelijk belangrijker dan vechten. Dat kan en zal wel voor meer vechters gelden, maar voor mij is het geen wereldkampioen.
die hangt er niet...quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:35 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel weten, ik zou best wel is willen gaan kijken maar ik ga er zeker geen geld aan uitgeven als er een agressieve sfeer hangt.
quote:Op maandag 8 december 2008 20:50 schreef Hakkyy het volgende:
Als bonjaski aangeeft dat hij alles dubbel ziet wat ik betwijfel, dan heeft de scheids geen andere keus dan hari te diskwalificeren.
Voor Bonjaski is geld duidelijk belangrijker dan vechten. Dat kan en zal wel voor meer vechters gelden, maar voor mij is het geen wereldkampioen.
Dan zou hij meedoen aan de reservewedstrijd en achteraf dus niet aan het toernooi. Hij en de K1 zijn akkoord gegaan met het voortel van Peter Aerts om in de kwartfinale tegen elkaar te vechten. Aerts won, dus Schilt is gewoon niet gekwalificeerd. Maar nodig zo iemand dan in ieder geval wel uit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zou eerder klagen over het feit dat Sem Schilt niet mee mocht doen.
omdat die er altijd zo een mooie wedstrijd van maakt zeker?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zou eerder klagen over het feit dat Sem Schilt niet mee mocht doen.
Tja, dat heb ik ook vaak als ik zijn gevechten zie maar hij heeft wel van the best of the best gewonnen.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:22 schreef rival het volgende:
[..]
omdat die er altijd zo een mooie wedstrijd van maakt zeker?![]()
"staat in verdediging, gooit af en toe zijn vuist naar beneden en iemand gaat knock out "
Het ziet er echt niet uit nee, net als die andere Hong Man Choiquote:Op woensdag 10 december 2008 09:22 schreef rival het volgende:
[..]
omdat die er altijd zo een mooie wedstrijd van maakt zeker?![]()
"staat in verdediging, gooit af en toe zijn vuist naar beneden en iemand gaat knock out "
quote:Op maandag 8 december 2008 23:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mms://media.at5.nl/sport/081124_godenzonenenco.wmv
dit was de uitzending van remy bij godenzonen en comaar dit is van voor het gevecht.
zijn er al feeds van interviews met remy of badr na het gevecht?
hij laat zich wel heel erg kennen vind ikquote:Op woensdag 10 december 2008 16:55 schreef Ylias het volgende:
[..]
In dat interview, mms://media.at5.nl/sport/081124_godenzonenenco.wmv, werd Remy al geconfronteerd dat hij een puntenboxer zou zijn, gezien zijn laatste wedstrijd tegen een of ander rus. En zie hier de reactie van Badr na het incident, Hij irriteerde zich dus aan de vechtstijl van Bonyaski. Waar bleef die Flying Gentleman?
Badr Hari heeft vorig jaar al een keer verloren tegen Bonyaski, nadat de jury er aan te pas kwam. Voor velen leek het duidelijk dat Badr het gevecht won. Dit alles speelt mee in de haat van Badr tegen Bonjasky. En haat verblindt, maar ik ben ervan overtuigd dat Badr er nog beter van wordt van dit incident en volgend jaar de titel pakt.
ik vrees al eerderquote:Op woensdag 10 december 2008 17:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij laat zich wel heel erg kennen vind ik
hij heeft er ook helemaal geen spijt van. ik vraag me ook af wat hij iedere keer bedoelt met "ik wou de mensen waar voor hun geld geven"
hij heeft volgens mij voor 95% van de mensen het tournooi verneukt..
alleen de harde kern Badr fans vind het "mooi" omdat het Badr was die het deed
jammer ik had graag gewoon een hele finale tussen Badr en Remy gezien.
in mijn ogen is Remy de beste maar Badr een hele goede 2de en in de toekomst waarschijnlijk de beste..
(over 3 jaar als remy stopt)
Er komen toch wel meer kanshebbers dan Badr Hari.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jammer ik had graag gewoon een hele finale tussen Badr en Remy gezien.
in mijn ogen is Remy de beste maar Badr een hele goede 2de en in de toekomst waarschijnlijk de beste..
(over 3 jaar als remy stopt)
Daarom alleen al is Aerts een Koningquote:Op donderdag 11 december 2008 12:25 schreef northernlight81 het volgende:
Trouwens ook noemenswaardig is die reactie van Aerts. Dan heb je een jaar bijna alleen gerevalideerd en getraint (volgens mij alleen tegen Schilt gevochten). Krijg je zo'n teleurstelling en dan kort daarna op de vraag of hij stopt: "nee, ik begin net". Maar niet voor niets heeft hij zo'n goede reputatie in de K1.
maar ik vond hem echt drama tegen hari....quote:Op donderdag 11 december 2008 12:29 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Daarom alleen al is Aerts een Koning![]()
Een echte bikkel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |