Dit dus.quote:Op maandag 8 december 2008 20:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hij ziet zichzelf ook niet als eerlijk wereldkampioen. Hij was 't liever geworden met een eerlijk gevecht.
Is dit de vraag?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:45 schreef Radegast het volgende:
Mag ik als K-1 noob even een mischien wel heel domme vraag stellen?
Ik vond dat ze soms nogal snel down gingen na een directe tik op het hoofd. Hebben boksers een groter incasseringsvermogen of is hier iets anders aan de hand?quote:
Dat gevecht was geniaal. Die GP was de eerste keer dat ik K1 keek, sindsdien altijd Bonjasky fan gebleven. Die fransman werd zo ongenadig ingemaaktquote:Op maandag 8 december 2008 20:34 schreef LuNaTiC het volgende:
Misschien moet je wat meer partijen van hem kijken. Tegen Manhoef gezien bijv? In 2003 de GP gezien hoe die gehakt maakte van Abidi, Graham? Flying knees en kicks?
League.
Is niet zo, je moet meer wedstrijden kijken denk ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vond dat ze soms nogal snel down gingen na een directe tik op het hoofd. Hebben boksers een groter incasseringsvermogen of is hier iets anders aan de hand?
Mee eens. Ik weet ook niet hoe een KO voelt, maar ga zeker niet roepen dat Remy zich aanstelde. Aan de snelheid waarmee hij opstond na de rode kaart kan je denken dat hij wel verder kon. Maar had hij dat gedaan en Hari hem KO geslagen was het echt een klotewinnaar geweest.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:40 schreef Jajong het volgende:
Wat zijn er toch weer een hoop keyboardwarriors. Hakky en leetzors, nogal duidelijk dat jullie zelf nooit een bokshandschoen aan hebben gehad, want als je dat wel had zou je weten dat een klap je niet niet verwacht of aan ziet komen 't hardst aan komt. Remy ligt en op de grond, dus hij verwacht geen trap voor ze kanis plus de scheidsrechter blokkeert zijn visie, dus er komt uit het NIETS een hiel op zijn dop, zijn hoofd stuitert van 't canvas af.
Als jullie een beetje zouden weten wat een KO en dus een hersenschudding opwekt zouden jullie niet zo dom babbelen. Remy zei 't zelf al als reactie op Badr comments dat hij vond dat ie acteerde: Ga op de grond liggen, laat mij op je kop schoppen en kijken of je dan acteert.
Ga toch fietsen newbies.
Meestal.. als je op een zelfde dag al zoveel wedstrijden heb geboxt is het niet gek dat ze niet veel meer over hebben. Hierdoor hebben Sem Schilt Types erg veel voordeel op bewegelijkere, lichtere types. Kan me nog wel een vermakelijke finale herinneren tussen Musashi en Bonjasky.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:13 schreef northernlight81 het volgende:
Natuurlijk was de finale een teleurstelling, maar dat was vorig jaar ook.
tsja marokkanen en excuses aanbieden hehehequote:Op dinsdag 9 december 2008 01:13 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Mee eens. Ik weet ook niet hoe een KO voelt, maar ga zeker niet roepen dat Remy zich aanstelde. Aan de snelheid waarmee hij opstond na de rode kaart kan je denken dat hij wel verder kon. Maar had hij dat gedaan en Hari hem KO geslagen was het echt een klotewinnaar geweest.
Die scheids of iemand van de organisatie zei in een interview dat die trap niet hard was en sowieso niet de oorzaak is, maar die klap die ervoor kwam (ook al toen hij lag en de scheids er al tussen was)
Toch heb ik zaterdagochtend genoten van de wedstrijden. Natuurlijk was de finale een teleurstelling, maar dat was vorig jaar ook. Volgend jaar is Hari er gewoon weer bij en dat is ook wel goed, want zo een misdaad heeft hij niet begaan. Jammer is het gewoon vooral ook van zijn reactie. Sowieso had hij direct al mans genoeg moeten zijn Remy zijn excuses te maken en hij had na de wedstrijd ook in dat interview moeten zeggen dat het gewoon even zwart werd voor zijn ogen en het hem spijt.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:13 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Mee eens. Ik weet ook niet hoe een KO voelt, maar ga zeker niet roepen dat Remy zich aanstelde. Aan de snelheid waarmee hij opstond na de rode kaart kan je denken dat hij wel verder kon. Maar had hij dat gedaan en Hari hem KO geslagen was het echt een klotewinnaar geweest.
Die scheids of iemand van de organisatie zei in een interview dat die trap niet hard was en sowieso niet de oorzaak is, maar die klap die ervoor kwam (ook al toen hij lag en de scheids er al tussen was)
Toch heb ik zaterdagochtend genoten van de wedstrijden. Natuurlijk was de finale een teleurstelling, maar dat was vorig jaar ook. Volgend jaar is Hari er gewoon weer bij en dat is ook wel goed, want zo een misdaad heeft hij niet begaan. Jammer is het gewoon vooral ook van zijn reactie. Sowieso had hij direct al mans genoeg moeten zijn Remy zijn excuses te maken en hij had na de wedstrijd ook in dat interview moeten zeggen dat het gewoon even zwart werd voor zijn ogen en het hem spijt.
Okee. Dus dat die Hari neerging na die (zowat eerste) punch van Bonjasky was meer een uitzondering.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Is niet zo, je moet meer wedstrijden kijken denk ik.
ja ik vind het ook een aardig concreet voorbeeld idd. Vooral zijn reactie na afloop vond ik veelzeggend in deze. Hij bewijst de Marokkanen met goede bedoelingen geen dienst iig.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
tsja marokkanen en excuses aanbieden hehehe
na nederland heeft ook de wereld live kunnen zien wat voor straatschorem het eigenlijk allemaal zijn.
Het kan best dat boksers een klein beetje meer op het hoofd kunnen hebben, doordat ze daar relatief meer zullen incasseren dan kickboxers. Daarbij als je bijv. een trap inzet is je hoofd kwetsbaarder door de houding van je lichaam, bij boksen is die houding minder veranderlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vond dat ze soms nogal snel down gingen na een directe tik op het hoofd. Hebben boksers een groter incasseringsvermogen of is hier iets anders aan de hand?
Best leuk interview. Blijft een merkwaardige situatie. Bonjasky die huilt nadat die wint omdat Hari een illegale actie maakte toen Bonjasky voor stond. En vorig jaar stond Schilt keihard te volop nadat hij won doordat Aerts in de eerste ronde zijn knie verdraaide. En dat mag op zich ook wel als je een paar ton hebt gewonnen en Bonjasky zal een beetje dizzy zijn geweest.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:17 schreef Netsplitter het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=8425309 vanaf min 8
Weet niet of dat zo is. Bij zowel kickboksen en boksen is het essentieel dat je je hoofd altijd goed beschermt. Je kin kun je moeilijk trainen. Je kunt beter leren incasseren maar dat is het ook wel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:26 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
Het kan best dat boksers een klein beetje meer op het hoofd kunnen hebben, doordat ze daar relatief meer zullen incasseren dan kickboxers. Daarbij als je bijv. een trap inzet is je hoofd kwetsbaarder door de houding van je lichaam, bij boksen is die houding minder veranderlijk.
Over het algemeen vind ik dat soort evenementen duur hoor. Zelfs gewone gala's in je stad zullen al wel rond de 30 euro zitten. Maar goed je krijgt er een hoop voor terug.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:05 schreef appelsientje het volgende:
Blijft toch altijd leuk om K1 te kijken, jammer van de finale.
Ik was trouwens ff aan ;t kijken voor kaartje voor volgend jaar... die zijn best duur eigenlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |