Ik zit al ff te zoeken, maar kan geen brief vinden zo gauw. Bedoelen jullie dat persbericht soms? En zo nee, doe eens een linkje..quote:Op zondag 30 mei 2010 22:54 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Jups, 100% zeker dat dit niet door Hari is opgesteld. Tis of Melvin of Mike (z'n trainer). Die vieze kwal doet zelfs na de wedstrijd als Gerges op hem afkomt om vrede te sluiten alsof z'n neus bloedt.
http://www.mixfight.nl/fo(...)richt-van-Badr-Hari!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:31 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ik zit al ff te zoeken, maar kan geen brief vinden zo gauw. Bedoelen jullie dat persbericht soms? En zo nee, doe eens een linkje..
oud nieuwsquote:Op zondag 30 mei 2010 23:36 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
http://www.mixfight.nl/fo(...)richt-van-Badr-Hari!
Slechte analyse. Badr speelde beide partijen beter uit maar kon zich gewoon niet beheersen. Ik hoop dat het management die kneus keihard laat vallen want voor zo iemand wil je niet maandenlang voorbereidingen treffen.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:04 schreef Torrio het volgende:
Ongeveer hetzelfde gebeurde tegen Bonjasky, hij was al een keer naar de grond gegaan en wist dat hij anders de wedstrijd verloor.
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:35 schreef jeroen_s het volgende:
Als ik die hari tegen kom geef ik hem toch een knal voor zijn bek dat hij jankend weg kruipt vieze vals speler
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:54 schreef ukga het volgende:
[..]
oud nieuws
dit konidgte ie btw ook al aan in zijn boek.
Het is afgelopen maandag gebeurd, toch? Z'n boek is binnen een week geschreven dus?quote:Persbericht
Amsterdam Zondag 30 mei 2010
nee maar in zijn boek kondigde die al aan te gaan stoppen.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:16 schreef MB23 het volgende:
[..]
[..]
Het is afgelopen maandag gebeurd, toch? Z'n boek is binnen een week geschreven dus?
Euh, ja wel, want onbepaalde tijd kan ook 2 dagen zijn.quote:Ik heb er over nagedacht en ben tot mijn beslissing gekomen dat het beter is voor mij om er voor een onbepaalde tijd er tussen uit te gaan.
Ik wil hier geen tijd aan koppelen want ik wil mij zelf in die periode terug vinden en alles op een rijtje zetten.
Er hoeft geen organisatie een sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf.
Slechte analyse. In de partij tegen Bonjasky stond Badr dik achter op punten.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:34 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Slechte analyse. Badr speelde beide partijen beter uit maar kon zich gewoon niet beheersen. Ik hoop dat het management die kneus keihard laat vallen want voor zo iemand wil je niet maandenlang voorbereidingen treffen.
Alsof een organisatie daar in zou trappen, die hebben er ook wel een minimum aan geplakt hoor, mochten ze geen sancties opleggen omdat Badr er zelf mee "kapt" dan..quote:Op maandag 31 mei 2010 08:38 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Euh, ja wel, want onbepaalde tijd kan ook 2 dagen zijn.
Laat hem gewoon maar keer een jaar op de bank zitten, zodat de sport laat zien dat dit niet wordt geaccepteerd.
In de partij tegen Bonjasky kon Badr geen potten breken, Remy had hem al tegen de grond gekregen in de eerste ronde en Badr werd gefrustreerd dat hij niet/sporadisch door de verdediging van Bonjasky heen kwam.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:34 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Slechte analyse. Badr speelde beide partijen beter uit maar kon zich gewoon niet beheersen. Ik hoop dat het management die kneus keihard laat vallen want voor zo iemand wil je niet maandenlang voorbereidingen treffen.
Ik hoop het eerlijk gezegd. Ik vond Badr een paar jaar terug veel leuker om naar te kijken, wat rustiger en op techniek, nu is het naar voren stormen, zwaaien met die armen en hopen dat er 1 goed op valt. Dat zag je helemaal tegen Schilt.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:50 schreef ukga het volgende:
Het zal mij benieuwen wie uberhaupt nog tegen hem wilt vechten. Mssn ooit een underdog als Hesdy, die zo bekend wilt worden, maar de bekendere vechters van hoog niveau zullen de partij aflsaan gok ik zo.
Ja maar het grootste probleem zit tussen zijn oren. Hij is in de volle 100% ervan overtuigd dat hij god is/ dan wel allahquote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik hoop het eerlijk gezegd. Ik vond Badr een paar jaar terug veel leuker om naar te kijken, wat rustiger en op techniek, nu is het naar voren stormen, zwaaien met die armen en hopen dat er 1 goed op valt. Dat zag je helemaal tegen Schilt.
Zeker weten. Hij zal nooit een winnaar worden met zo'n instelling, al denkt hij van wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:59 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja maar het grootste probleem zit tussen zijn oren. Hij is in de volle 100% ervan overtuigd dat hij god is/ dan wel allah(meneer-ik-ben-een- 'ferarri
)
Ook hoe ie reacties geeft in interviews. Hij denkt dat hij alles is, alles kan en alles mag, terwijl het een naffer is die in een fucking grot is geboren en toevallig omhoog is gevallen omdat zn testosteron gehalte door het plafond gaat.
Als je in een toernooi zit en je staat in de halve finale/finale tegen hem dan sla je de partij denk ik niet zomaar afquote:Op maandag 31 mei 2010 11:50 schreef ukga het volgende:
Het zal mij benieuwen wie uberhaupt nog tegen hem wilt vechten. Mssn ooit een underdog als Hesdy, die zo bekend wilt worden, maar de bekendere vechters van hoog niveau zullen de partij aflsaan gok ik zo.
Je komt hem beter pas in de finale tegen, weet je zeker dat je wint.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Als je in een toernooi zit en je staat in de halve finale/finale tegen hem dan sla je de partij denk ik niet zomaar af
haha sowiesoquote:Op maandag 31 mei 2010 12:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Je komt hem beter pas in de finale tegen, weet je zeker dat je wint.
BAdr had ruzie met Thom Harick omdat die geld van hem zou hebbe gestolenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:55 schreef Muridae het volgende:
Badr was gewoon jaloers om het feit dat Hesdy met zn oude trainer (Thom Harinck) gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |