quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:53 schreef pfaf het volgende:
Prachtig shirt van ManU zeg!Zonder sponsor zou het inderdaad nog mooier zijn.
Accentueert wel mooi de borstjes van Rooneyquote:
Nee dat niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:00 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Is dit tenues al bevestigd ofzo eigenlijk?
Doet me denken aan:quote:
Dat kan, ik vind het prachtig, evenals de andere retro-elementen zoals de horizontale of diagonale baan. Of kruis natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef Breach het volgende:
Ik vind dat rare V-ding helemaal niks.
Je voetbalt toch ook niet meer met zo'n bruine leren balquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind het prachtig, evenals de andere retro-elementen zoals de horizontale of diagonale baan. Of kruis natuurlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dat zijn nog eens shirts, in plaats van de grote hoeveelheid bagger die tegenwoordig gedragen wordt.
Het jammere is dat er tegenwoordig gewoon een sponsor op moetquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind het prachtig, evenals de andere retro-elementen zoals de horizontale of diagonale baan. Of kruis natuurlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dat zijn nog eens shirts, in plaats van de grote hoeveelheid bagger die tegenwoordig gedragen wordt.
Op fcutrecht.nl is op de foto het uitshirt aangepast, geen verbetering mijn inziens.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:59 schreef JLSB het volgende:
Waren de nieuwe FC Utrechts shirts hier al gepost?
http://www.footballshirtc(...)tball-kits-kappa.jpg
Ik heb die van kameroen gekocht. Topperquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:27 schreef Eggos het volgende:
kep net nog 3 shirtjes besteld voor een koopje![]()
Thuisshirt van Italie, thuisshirt van Kameroen en thuisshirt van Togo!! zijn volgens mij wel allemaal van 2006 of 2007, maar dat maakt me niet uit! bij plutosport.nl heb ik ze gekocht, ze hebben nog wel meer leuke shirtjes in de aanbieding
Ik ben 1,94, verder normaal postuur. Ajax shirt seizoen 2005-2006 zit bij mij goed, is maat XL.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:48 schreef KraideN het volgende:
Weet iemand misschien welke maat ik moet nemen van het merk Adidas? Ik wil namelijk een Real Madrid shirt maar ik ben bang om een verkeerde maat te nemen.
Ik ben 1.90m en heb een normaal postuur. Ik hou wel er van als de mouwen bijna of tot me ellebogen komen.
Goede keus!! is een mooi shirt, vooral die leeuwenklauwen zijn gaaf!!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:05 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik heb die van kameroen gekocht. Topper
Die is erg nice inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:28 schreef KraideN het volgende:
Deze is toch echt wel meesterlijk: [ afbeelding ]
Mooi shirtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:25 schreef Silaz het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik deze maar ga bestellen. 10 piek is geen geld daarvoor
komt dat shirt bij plutosport vandaan?? ik heb het thuisshirt van Italie daar vandaan, en dat is de 1e versie! zit eigenlijk voor geen meter! maarja, voor een tientje.....quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:43 schreef Luco het volgende:
[..]
Mooi shirt. Hoop alleen wel dat dat de "2e" versie is, 1e versie is van een totaal niet elastische stof gemaakt, waardoor hij heel vreemd zit tijdens het sporten...
1e versie snijdt in je oksels (Bij mij in ieder geval tijdens het korfballen)quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:12 schreef Eggos het volgende:
[..]
komt dat shirt bij plutosport vandaan?? ik heb het thuisshirt van Italie daar vandaan, en dat is de 1e versie! zit eigenlijk voor geen meter! maarja, voor een tientje.....
die van Kameroen is wel een heel gaaf shirt trouwens, zeker die 14,95 waard
zover ik weet hoort dat er gewoon op! bij dat shirt van Saoedi Arabie hoort dat er in ieder geval wel gewoon op, ook bij die van Ivoorkust! Kep ze zo in de winkel zien hangen. het zijn wel wat oudere shirts trouwens, volgens mij van 2006 en 2007quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:18 schreef Silaz het volgende:
[ afbeelding ]
Bij veel shirts, als deze, zit er zo'n extra motief in lijkt het wel. Bij de normale shirt is dat niet zo.. Staan die er wanneer je ze koopt er ook zo op of gewoon zo een soort van extra'tje van de site.. zo'n drukmerk ofzoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |