"Gekoopt" of dat ik nooit een telefoon heb gekocht? Dat eerste: Nee, dat tweede: ja. Ik ga geen geld voor een telefoon uitgeven, ik bel bijna nooit mobiel.quote:
nee hoor telefoons kunnen niet goed tegen water en vallenquote:Op maandag 8 december 2008 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je je ooit bedacht dat je ook een fatsoenlijke telefoon kunt kopen van 150 euro, die dan minstens 2 jaar mee gaat, waardoor je dus voordeliger uit bent?
Mijne kon dat wel. Daar deed ik altijd mee overgooien en tegen muren aangooien. 1,5 jaar goed gegaan. Toen is er 2 uur lang een auto op gaan staan en was mijn beeldscherm kapot.quote:Op maandag 8 december 2008 16:17 schreef gers het volgende:
[..]
nee hoor telefoons kunnen niet goed tegen water en vallen
Ik heb zelf ook nog nooit een mobiel gekocht, dat doet mijn papa altijd.quote:Op maandag 8 december 2008 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Gekoopt" of dat ik nooit een telefoon heb gekocht? Dat eerste: Nee, dat tweede: ja. Ik ga geen geld voor een telefoon uitgeven, ik bel bijna nooit mobiel.
En dan ga ik op hockey en hebben we een trio.quote:
Ik moest zo kankerhard lachen.quote:Op maandag 8 december 2008 16:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
BETEKENDT!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kankerdyslect.
Leuk toch?quote:Op maandag 8 december 2008 16:18 schreef Zotheid het volgende:
Die TT.
De rillingen lopen over m'n rug.
Van 4 tot 5 huiswerkuurtje.
Hoezo faal ik? Ik pest gewoon net zo hard terugquote:Op maandag 8 december 2008 16:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Oja BobbyB wat faal jij hard zeg. Denken dat ik dat meen_!
PI + overmatig smiley gebruik enzo.
Tijdens een zeilevenement was ik als fotograaf aan het werk was, ben ik met camera en al tot m'n borst in het water gaan staan, was ik vergeten dat m'n telefoon nog in m'n broek zat.quote:Op maandag 8 december 2008 16:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijne kon dat wel. Daar deed ik altijd mee overgooien en tegen muren aangooien. 1,5 jaar goed gegaan. Toen is er 2 uur lang een auto op gaan staan en was mijn beeldscherm kapot.
HOI ZOTHEID !!!!939848484984quote:Op maandag 8 december 2008 16:14 schreef Zotheid het volgende:
HOI 4EBE~!!!!1
Tegenwoordig wel, maar in de puberteit beleef je dat toch anders.quote:Op maandag 8 december 2008 16:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Leuk toch?
Ik wou eigenlijk om half4 meteen sk maken en dan profielwerkstuk, maar nee ik heb nog niks gedaan![]()
Gewoon doen.quote:Op maandag 8 december 2008 16:19 schreef gers het volgende:
opzich lijkt hockey me wel tof alleen ik kan het totaal niet
quote:Op maandag 8 december 2008 16:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook nog nooit een mobiel gekocht, dat doet mijn papa altijd.
HOI IPHONE!![]()
Wie hockey'ed er nog meer hier?quote:[..]
En dan ga ik op hockey en hebben we een trio.
Maar ja, doe het!
quote:[..]
Ik moest zo kankerhard lachen.
quote:Op maandag 8 december 2008 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOI ZOTHEID !!!!939848484984
Ik ga vanavond pannenkoeken maken
DAT MEENDE JE NIET GVD!!!1quote:Op maandag 8 december 2008 16:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo faal ik? Ik pest gewoon net zo hard terugIk snap heus wel dat je het niet meende
pwnquote:Op maandag 8 december 2008 16:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tijdens een zeilevenement was ik als fotograaf aan het werk was, ben ik met camera en al tot m'n borst in het water gaan staan, was ik vergeten dat m'n telefoon nog in m'n broek zat.
Maar hij werkte nog gewoon!
Ik eet lekkere macaroniquote:Op maandag 8 december 2008 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker!quote:Op maandag 8 december 2008 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |