Hoe lang per dag ben jij online?quote:Op maandag 8 december 2008 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bwuahaha verslaafd aan internet?
In totaal non stop zonder iets anders te doen... minstens 4 uur per dag.quote:
*dingdingding* We've got a winnerquote:Op maandag 8 december 2008 15:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In totaal non stop zonder iets anders te doen... minstens 4 uur per dag.Voor de rest zit ik vanaf 08:30 tot ongeveer 00:00 uur regelmatig op FOK!.
Sorry man maar ben bang van niet..quote:Op maandag 8 december 2008 16:00 schreef FOKradio het volgende:
[..]
*dingdingding* We've got a winner
Jij overtreft mij?quote:Op maandag 8 december 2008 16:13 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Sorry man maar ben bang van niet..
quote:
In de trein?quote:Op maandag 8 december 2008 18:42 schreef remlof het volgende:
Internetverslaafd? Ik niet
Al zit ik nu in de trein te FOK!ken
quote:
Bwehehequote:aantal posts: 1218 (gemiddeld 3 per dag)
Jepquote:
Waar staat die?quote:
http://www.internetondercontrole.nl/doe-de-testquote:Op maandag 8 december 2008 20:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waar staat die?
kom net binnenvallen
Zopeteen.quote:
quote:
das heel nietquote:
En hóe.quote:Op maandag 8 december 2008 20:51 schreef shmoopy het volgende:
[..]
http://www.internetondercontrole.nl/doe-de-test
You're fucked too.
Hoe risicovol ben jij ?quote:
Ik moet hulp gaan zoeken, zeggen ze.quote:Op maandag 8 december 2008 21:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe risicovol ben jij ?
Dat zeiden ze bij mij ook al hoor, en ik had alleen maar "Risicovol gedrag"quote:Op maandag 8 december 2008 21:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moet hulp gaan zoeken, zeggen ze..
Daar zitten de meesten verslaafdenquote:Op maandag 8 december 2008 21:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Jammer dat je die test alleen in Noord en zuid holland mag doen
Ik denk dat ze beter een subforum op fok kunnen openenquote:Op maandag 8 december 2008 21:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moet hulp gaan zoeken, zeggen ze..
Gat in de markt, Fiets, wat ik je brom.quote:Op maandag 8 december 2008 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beter een subforum op fok kunnen openen
FA's bellen gaatquote:Op maandag 8 december 2008 21:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gat in de markt, Fiets, wat ik je brom..
Meld zich aan als moderator.quote:Op maandag 8 december 2008 21:19 schreef senesta het volgende:
Een "FOK! addicts" forum![]()
Ik zie het onderschrift al voor me: "Werk hier aan je FOK!verslaving"
En dan met topics als:quote:Op maandag 8 december 2008 21:19 schreef senesta het volgende:
Een "FOK! addicts" forum![]()
Ik zie het onderschrift al voor me: "Werk hier aan je FOK!verslaving"
quote:Op maandag 8 december 2008 21:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan met topics als:
'Vertel hier hoe lang je al clean bent'
'Geef me een ban want ik trek het niet meer'
Wanneer gaat het open?
Ja dat dacht ik ook ja, ik kom hier met een heel plan en jij gaat het modden?quote:
Ik ga je helpen.quote:Op maandag 8 december 2008 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook ja, ik kom hier met een heel plan en jij gaat het modden?
Ajoh ik heb toch tijd zat, ik heb een internetverslaving weet je nog.quote:Op maandag 8 december 2008 21:29 schreef drumstickNL het volgende:
En jij bent trouwens al bij de hoofdredactie dus gun anderen ook eens wat.
Ja, als ik weer 's online ben kijk ik daar wel naar.quote:
Ja, en ik eet ook brokken.quote:
quote:
Ik ook.quote:Op maandag 8 december 2008 21:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ajoh ik heb toch tijd zat, ik heb een internetverslaving weet je nog.
quote:Op maandag 8 december 2008 21:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, als ik weer 's online ben kijk ik daar wel naar.
En mij quoten ze nou nooit.quote:Op maandag 8 december 2008 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wahaha, het geintje over Sjors wordt nog genoemd ook![]()
Welkom hierquote:Op maandag 8 december 2008 21:40 schreef Brijder het volgende:
En zoals in de uitzending beloofd heb ik me bij deze ook geregistreerd. Na jaren van lurken![]()
Voor de duidelijkheid de test geeft een indicatie! (zal denk ik ook een hele opluchting zijn voor een grote groep mensen)
Mochten er nog vragen/opmerkingen zijn dan hoor ik het wel.
Klopt, Danny vond het teveel worden.quote:Op maandag 8 december 2008 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
sorry drumstickNL, maar de quoteknopjes werken bij jouw post niet
Nou kunnen jullie die uitslagen ook iets minder erin laten hakken? Ik ga me namelijk na deze uitzending in slaap huilen..quote:Op maandag 8 december 2008 21:40 schreef Brijder het volgende:
En zoals in de uitzending beloofd heb ik me bij deze ook geregistreerd. Na jaren van lurken![]()
Voor de duidelijkheid de test geeft een indicatie! (zal denk ik ook een hele opluchting zijn voor een grote groep mensen)
Mochten er nog vragen/opmerkingen zijn dan hoor ik het wel.
Is het zo erg?quote:Op maandag 8 december 2008 21:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nou kunnen jullie die uitslagen ook iets minder erin laten hakken? Ik ga me namelijk na deze uitzending in slaap huilen..
Wen er maar aan, verslaafde.quote:Op maandag 8 december 2008 21:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nou kunnen jullie die uitslagen ook iets minder erin laten hakken? Ik ga me namelijk na deze uitzending in slaap huilen..
JAquote:Op maandag 8 december 2008 21:57 schreef FOKradio het volgende:
Maar wat is nu het antwoord op de vraag uit de TT?
"Duh"quote:Op maandag 8 december 2008 21:57 schreef FOKradio het volgende:
Half-half hequote:Op maandag 8 december 2008 21:57 schreef FOKradio het volgende:
Zal er morgen eens rustig naar kijkenquote:Op maandag 8 december 2008 21:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja, risicovol. Oja je usericon is nu al naar de bagger.
ik gaf even aan dat het acent op de verkeerd plek zat.quote:Op maandag 8 december 2008 22:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bijna ja..
http://frontpage.fok.nl/zoek/user/147882
Vol met risico's is denk ik het juiste antwoord.quote:
Dat is bewust gedaan. Naam verwijst zodoende naar iets wat met het OV te maken heeft en laat dat nu net slaan op de vorige functie van Driek.quote:Op maandag 8 december 2008 22:14 schreef gieliskut het volgende:
[..]
ik gaf even aan dat het acent op de verkeerd plek zat.
Mja bij mij was het antwoord ook goed, terwijl het wel risicovol had moeten zijn. Zoiets hoort namelijk een beetje bij het crew zijnquote:Op maandag 8 december 2008 22:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Vol met risico's is denk ik het juiste antwoord.![]()
Alleen JJdJ1984 had een goede uitslag? (zegt hij)
ik bedoelde dat het accent bij martijn verkeerd zit.quote:Op maandag 8 december 2008 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is bewust gedaan. Naam verwijst zodoende naar iets wat met het OV te maken heeft en laat dat nu net slaan op de vorige functie van Driek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |