Ik vind dit geen klacht. Slotje.quote:Op maandag 8 december 2008 15:27 schreef MASD het volgende:
Klacht: Waarom zetten mensen naaktfoto's op hyves?
je voelt je betraptquote:Op maandag 8 december 2008 15:37 schreef MASD het volgende:
Ik post hier een foto als iemand mij kan uitleggen waarom ik nu niet meer met kinderlijke onschuld kan terugkijken op mijn jeugd. Zie de klacht.
Omdat er een naaktfoto op haar hyves staat. opgelost.quote:Op maandag 8 december 2008 15:37 schreef MASD het volgende:
Ik post hier een foto als iemand mij kan uitleggen waarom ik nu niet meer met kinderlijke onschuld kan terugkijken op mijn jeugd. Zie de klacht.
Waarom niet? Iedereen is naakt geboren hoor.quote:Op maandag 8 december 2008 15:37 schreef MASD het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
quote:Op maandag 8 december 2008 15:42 schreef MASD het volgende:
Ach fuck it, kusjes MASD.NEEEEEEEEE EEN VOETBAL ERBIJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
quote:Op maandag 8 december 2008 15:42 schreef MASD het volgende:
Ach fuck it, kusjes MASD.Ik zou dr doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
FAIL. Te laat.quote:Op maandag 8 december 2008 15:48 schreef Hardrebel het volgende:
This topic is worthless without pics. Anders HOAX!!
Weet je haar naam toevallig? Ik herken haar volgens mij.quote:Op maandag 8 december 2008 15:48 schreef marq het volgende:
http://94.100.113.26/2582(...)58256126_6_G7oo.jpeg
groter formaat
Ja elke Hyves pro weet dat je de plaatjes groter kan maken door het in een 6 te veranderen. Maar dat moet ons geheim blijven.quote:Op maandag 8 december 2008 15:48 schreef marq het volgende:
groter formaat
Nee sorry, ik vergroot alleen de afbeelding, het laatste losse cijfer (tussen _X_) geeft vergroting aan, 1-6 dusquote:Op maandag 8 december 2008 15:50 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Weet je haar naam toevallig? Ik herken haar volgens mij.
pffff was dat allesquote:Op maandag 8 december 2008 15:48 schreef marq het volgende:
groter formaat
sorry ouwe, ik faciliteer slechts in de informatievoorziening.quote:
Och, op een bepaalde manier is het ook wel weer cultquote:Op maandag 8 december 2008 15:28 schreef Netsplitter het volgende:
Pics or it didn't happen.
Ow en Hyves
Helaas blijven de tietjes klein.quote:Op maandag 8 december 2008 15:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja elke Hyves pro weet dat je de plaatjes groter kan maken door het in een 6 te veranderen. Maar dat moet ons geheim blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |