Ja in de Westerse wereld heet het zo. Maar het schrift is geen Georgisch.quote:
Het staat op wikipedia hoorquote:Op maandag 8 december 2008 17:08 schreef tomtomaat het volgende:
Ik heb het opgezocht en kan alleen maar Georgisch vinden....
kom op qonmann, dat kan ook wel wat vriendelijker....quote:Op maandag 8 december 2008 17:46 schreef qonmann het volgende:
oh weer iemand met 0 punten die vindt dat ie een vraag moet stellen die niemand weet....
Nogmaals het staat op wikipedia. Als dat al moeilijk is?quote:Op maandag 8 december 2008 17:46 schreef qonmann het volgende:
oh weer iemand met 0 punten die vindt dat ie een vraag moet stellen die niemand weet....
Moet elk antwoord dan binnen 10 minuten geraden worden?quote:Op maandag 8 december 2008 17:52 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
kom op qonmann, dat kan ook wel wat vriendelijker....
Bij deze quiz wordt niet gegoogled, lees anders de OP even.quote:Op maandag 8 december 2008 17:53 schreef Marmex het volgende:
[..]
Nogmaals het staat op wikipedia. Als dat al moeilijk is?
Ja, valt me tegen qonquote:Op maandag 8 december 2008 17:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
Bij deze quiz wordt niet gegoogled, lees anders de OP even.
Denk je dat we de hele Wiki uit ons hoofd kennen ?
Nee ok, maar je weet 't?quote:Op maandag 8 december 2008 18:03 schreef chufi het volgende:
Dit leer je idd niet op de lagere of middelbare school![]()
Sorry ik heb het gegoogled en dan nog was het moeilijk te vinden op de Wiki-pagina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar een andere vraag
quote:Op maandag 8 december 2008 18:18 schreef chufi het volgende:
Ja maar dan handel ik tegen de regels van het spel om het hier nu te zeggenDat klopt. Maar je doet niet mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar een andere vraag
Hier heb ik bij boodschap al geen voorbaat aan.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 8 december 2008 18:29 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
regel nr. 1 van deze quiz.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |