quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:02 schreef jpjedi het volgende:
tering. Bailout for the big 3 rejected. GM stopt productie wereldwijd.
Ze zullen nu wel in de aanbieding gaan..quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
en dan zie je op Fok nog een advertentie van de captive
zou mooi zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Ze zullen nu wel in de aanbieding gaan..![]()
Was te voorspellenquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:02 schreef jpjedi het volgende:
tering. Bailout for the big 3 rejected. GM stopt productie wereldwijd.
Bijna 6% lager geopend hequote:Op vrijdag 12 december 2008 09:11 schreef staticdata het volgende:
de beurs reageert positief op de afwijzing![]()
openingsindicator van de dow staat nu op -3,4% valt nog mee...quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Bijna 6% lager geopend hePlus dat het bericht over GM pas naar buiten kwam na het sluiten van de DJ dus die klap moet nog komen.
Het wordt steeds gezelliger in Rotterdam..quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:42 schreef FJD het volgende:
http://www.fcupdate.nl/ni(...)egen-verbeek_109722/
WTFKan ik ook short op Verbeek gaan
Gisteren natuurlijk ook al 2% gehadquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:47 schreef staticdata het volgende:
openingsindicator van de dow staat nu op -3,4% valt nog mee...
Veel is al ingeprijst natuurlijk maar negatief is een ding wat zeker is. Ik heb vorige week nog 8% netto op Ford gehaald. Ik had best wel wat bruto winst maar de kosten voor handelen op de DJ zijn zo fokking hoog.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Gisteren natuurlijk ook al 2% gehadAch ja we zullen zien. Turbo's zijn toch om een beetje feeling met de markt te krijgen en is wat dat betreft leergeld voor mij. Aandelen doe ik wel om over een paar jaar meer te hebben.
Feeling met de markt kan je in de periode niet echt krijgen. Er wordt 1 scheet gelaten en de beurs springt 6% omhoog. Gaat er iemand nekkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Gisteren natuurlijk ook al 2% gehadAch ja we zullen zien. Turbo's zijn toch om een beetje feeling met de markt te krijgen en is wat dat betreft leergeld voor mij. Aandelen doe ik wel om over een paar jaar meer te hebben.
Dat is ook feelingquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:58 schreef staticdata het volgende:
Feeling met de markt kan je in de periode niet echt krijgen. Er wordt 1 scheet gelaten en de beurs springt 6% omhoog. Gaat er iemand nekkendan zakt het weer in elkaar als een tiet.
Als ut iets structureels zou zijn, zou toch iedereen het doen en er geld aan verdienen..quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is ook feelingIk begin er pas net mee dus ben gewoon wat aan t rondkijken, vind het allemaal wel erg geinig maar een structureel proces is t nog niet
40% in twee dagen is niets structureels. Gisteren/Vandaag ben ik daar al weer 20% van kwijt geraakt, zowel op TomTom (wat echt puur gokken is) als op Aegon (structureel, aandelen). M'n TL had ik gelukkig gisterenmorgen al verkocht dus die 40% heb ik wel verdiend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:12 schreef ursel het volgende:
Als ut iets structureels zou zijn, zou toch iedereen het doen en er geld aan verdienen..
Mwah. weinig boeiends aan de hand.. Vandaag berichtje op pagina 14 dat er drie Amerikaanse autofabriekjes over de kop gaan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:45 schreef RudyCarell het volgende:
A, het is weer beursgeneuzel...
dat is toch ook totaal niet boeiend Jpquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mwah. weinig boeiends aan de hand.. Vandaag berichtje op pagina 14 dat er drie Amerikaanse autofabriekjes over de kop gaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |