Whehehe Alternate maakt even een foutje..
Me collega kreeg een Reply-mail van alternate, terwijl dat mailtje voor heel iemand anders is bedoeld...Een of andere Anton... Hierop reageerde me collega als volgt met een
CC-tje naar Alternate:
RE: levering PC
Van: [collega]
Verzonden: donderdag 11 december 2008 18:19:30
Aan: a.hurk@casema.nl
CC: klantenservice@alternate.nl
Beste Anton,
Blijkbaar is er wat verkeerd gegaan bij een zelftest van alternate en hebben zij ook een verkeerde knop ingedrukt.
Nu weet ik namelijk dat jij een pc hebt gekocht waarvan de dvd niet werkt. En ook dat je op de buurtspoor nummer 13 woont.
Het is dat ik zelf een goede pc hebt, maar als ik er geen had.. zou ik dankzij Alternate weten waar ik er 1 gratis kan afhalen.
Goeie reclame, overigens.
Maar goed, ik kan je misschien ook wel helpen, alhoewel ik ook een klant ben van Alternate en geen medewerker.
Aan de voorkant van je speler zit een piepklein gaatje, (let op Alternate!). Als je hier met een paperclip of een naald in gaat, schiet het laatje open.
trek em even open en doe em dan weer dicht. Wellicht kan dit een oplossing zijn.
Daarnaast kun je de kast openmaken aan de zijkant (of achterkant) en de klep erafhalen. aan de binnenkant zie je allerlei draadjes, echter lopen er maar 1 of 2 naar je Dvd speler..
Deze kun je eruit trekken en er weer instoppen, of even aandrukken, misschien dat hij het dan wel weer doet.
Als bovenstaande niet helpt, zou ik toch nog een keer mailen met de klantenservice van Alternate.
een Alternate oplossing heb ik ook nog: Kast uit het raam flikkeren... alleen vervalt je garantie, en kan ik hier niet verantwoordelijk voor worden gehouden.
Anton, Ik wens je veel succes met het oplossen van je dvdprobleem, en dat je maar snel veel films kan kijken, want daar doe je het eigenlijk wel een beetje voor he...
Met vriendelijke groet,,
[collega]
--------------------------------------------------------------------------------
From: klantenservice@alternate.nl
To: [collega@collega]
Date: Thu, 11 Dec 2008 17:03:05 +0100
Subject: FW: levering PC
Van: HA Hurk/Nieuwenhuizen [mailto:a.hurk@casema.nl]
Verzonden: woensdag 10 december 2008 21:15
Aan: Alternate Klantenservice
Onderwerp: levering PC
Hallo,
Deze week is mijn PC geleverd. Alles werkt perfect.
Alleen wil de DVD-rw niet open gaan.
Zowel niet met de druk op de knop, als sofwarematig uitwerpen.
En nu?
groet
Anton vd Hurk
Buurtspoor 13
3994 VJ Houten
AUP215257