Hmmm... vooruit, de hints zijn nog niet helemaal geschreven.quote:Op maandag 8 december 2008 21:15 schreef DuTank het volgende:
SLs, mag ik nog wat veranderen aan mijn sig?
HOI!quote:Op maandag 8 december 2008 21:14 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik vroeg me juist af wie jij bent, maar na je post gelezen te hebben moet ik je dan maar welkom heten
Ook heel vrolijk. Dus hoi
Jij gaat zijn fobo maar effe volkalken met onzin. Niet hier aub, dit is alleen voor serieuze on-topic-mafia reacties.quote:
quote:
Ik ben al met je in gesprek, maar hoi liefquote:
Niet eens. In mijn AT staat er een topic genaamd Alice, waaruit blijkt dat ik indeed internetloos ben. Ook daar vertel ik dat ik 112kbs telefoon internet heb. Daar ik het forum op tekst only kan zetten, maar PM, FP en fotoboek niet, wordt het dus erg lastig om dingen te gaan zoeken, en laat staan vinden.quote:Op maandag 8 december 2008 21:08 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ghehe, een variant op de Ik-dek-mezelf-alvast-in-als-de-rest-straks-vragen-gaat-stellen-waarom-ik-geen-hints-oplos-terwijl-ik-gewoon-don-corleone-zelf-ben-tactiek
Dank uquote:Op maandag 8 december 2008 21:20 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Jij gaat zijn fobo maar effe volkalken met onzin. Niet hier aub, dit is alleen voor serieuze on-topic-mafia reacties.
ajf: nice car
Waarom doe jij in hemelsnaam weer mee, de vorige ronde was hemels en nu zitten we weer met je opgescheept.quote:Op maandag 8 december 2008 21:20 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Jij gaat zijn fobo maar effe volkalken met onzin. Niet hier aub, dit is alleen voor serieuze on-topic-mafia reacties.
ajf: nice car
Jah, de vorige was de beste ronde in tijdenquote:Op maandag 8 december 2008 21:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom doe jij in hemelsnaam weer mee, de vorige ronde was hemels en nu zitten we weer met je opgescheept.
je schreeuwt anders wel heel hardquote:Op maandag 8 december 2008 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet eens. In mijn AT staat er een topic genaamd Alice, waaruit blijkt dat ik indeed internetloos ben. Ook daar vertel ik dat ik 112kbs telefoon internet heb. Daar ik het forum op tekst only kan zetten, maar PM, FP en fotoboek niet, wordt het dus erg lastig om dingen te gaan zoeken, en laat staan vinden.
FEITEN
Jij hebt daar echt een neus voor hè, de mafia eruit vissenquote:Op maandag 8 december 2008 21:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je schreeuwt anders wel heel hard
verdacht
meteen proberen anderen verdacht te makenquote:Op maandag 8 december 2008 21:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je schreeuwt anders wel heel hard
verdacht
ja ontzettendquote:Op maandag 8 december 2008 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij hebt daar echt een neus voor hè, de mafia eruit vissen
anderen verdacht maken van het verdacht maken van anderenquote:Op maandag 8 december 2008 21:37 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
meteen proberen anderen verdacht te maken
verdacht
En het verdacht maken van mensen die andere verdacht maken(ik weet niet wat ik daar van moet vinden)quote:Op maandag 8 december 2008 21:37 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
meteen proberen anderen verdacht te maken
verdacht
gaan we weer zo beginnen?quote:Op maandag 8 december 2008 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
En het verdacht maken van mensen die andere verdacht maken(ik weet niet wat ik daar van moet vinden)
je neemt het voor me opquote:Op maandag 8 december 2008 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
En het verdacht maken van mensen die andere verdacht maken(ik weet niet wat ik daar van moet vinden)
Ik vind het zeker verdacht dat jij mij verdacht vindquote:Op maandag 8 december 2008 21:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je neemt het voor me op
verdachtik wil kills
Wildt?quote:Op maandag 8 december 2008 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het zeker verdacht dat jij mij verdacht vindT
en vind het nog verdachter dat jij kills wildt!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |