SLen zijn toch verantwoordelijk voor het spel? Dus ook voor de ledenwerving? Ik ben al op FEE aan het spammen!quote:Op maandag 8 december 2008 13:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ach nein. Er zijn er meer dan jij en ik. PS is al co-SL
En nu is mevrouw opeens co-SLquote:Op maandag 8 december 2008 13:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ach nein. Er zijn er meer dan jij en ik. PS is al co-SL
Zo te horen krijg ik een kusje en laat je PS daar ergens zielig alleen staan... ik weet niet of dat je bedoeling wasquote:Op maandag 8 december 2008 13:32 schreef timmmmm het volgende:
Wel een kusje voor de SLs omdat cupido eruit is
Mwoah, dat is al iets beter. Maar ik krijg dan wel rare beelden in mijn hoofd van een koffiemanager die zijn liefdes-pijlen schietquote:Op maandag 8 december 2008 13:47 schreef timmmmm het volgende:
Dan een kusje voor Siesta
en -voor jou
En wat zijn seneca en lucretius? Sowieso, twee tegen een stoeien als oneerlijk,
Als ik nu eens een compromis voorstel, dat je van de geliefden een extra rol maakt, die cupido niet kiest, maar die de SL random, met koffiemanager aanwijst? Naast je gewone rol dus nog steeds
Seneca en Lucretius zijn al een poosje dood, dat maakt het iets eerlijker...quote:Op maandag 8 december 2008 13:47 schreef timmmmm het volgende:
Dan een kusje voor Siesta
en -voor jou
En wat zijn seneca en lucretius? Sowieso, twee tegen een stoeien als oneerlijk,
Als ik nu eens een compromis voorstel, dat je van de geliefden een extra rol maakt, die cupido niet kiest, maar die de SL random, met koffiemanager aanwijst? Naast je gewone rol dus nog steeds
quote:Op maandag 8 december 2008 13:49 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Mwoah, dat is al iets beter. Maar ik krijg dan wel rare beelden in mijn hoofd van een koffiemanager die zijn liefdes-pijlen schiet
Luiheid roeleert(ik zou het ook hebben gedaan hoor)quote:Op maandag 8 december 2008 13:08 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Lang leve kopiëren en plakken.
Intens deprimerende Romeinse schrijvers die zeiden dat er niets was na de dood en dat we daarom maar niet geluk moeten kennen en niet moeten genieten van het leven, noch van elkaar houden. Dat we slechts deeltjes zijn en weer in deeltjes uit elkaar vallen en dat het niet gaat om de duur van het leven maar om de manier van leven. En in dat laatste zou ik me in theorie nog wel kunnen vinden, ware het niet dat volgens L. de goede manier van leven is dat je dus niet bang bent voor de goden en de dood enzo en alleen maar bezig bent met het bestuderen van de leer van Epicurus (ouwe Griek) en volgens S. als je vrij bent van enige emotie. Dus dan ken je ook geen geluk en verdiet etc.quote:
Ja, dat moet wel het ultieme leven zijn, continu oude griekse geschriften doorlezenquote:Op maandag 8 december 2008 14:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Intens deprimerende Romeinse schrijvers die zeiden dat er niets was na de dood en dat we daarom maar niet geluk moeten kennen en niet moeten genieten van het leven, noch van elkaar houden. Dat we slechts deeltjes zijn en weer in deeltjes uit elkaar vallen en dat het niet gaat om de duur van het leven maar om de manier van leven. En in dat laatste zou ik me in theorie nog wel kunnen vinden, ware het niet dat volgens L. de goede manier van leven is dat je dus niet bang bent voor de goden en de dood enzo en alleen maar bezig bent met het bestuderen van de leer van Epicurus (ouwe Griek) en volgens S. als je vrij bent van enige emotie. Dus dan ken je ook geen geluk en verdiet etc.
En dat ook nog eens in het latijn
Als ie nu nog zou leven wel jaquote:Op maandag 8 december 2008 14:13 schreef Ladidadida het volgende:
Die Epicurus is sowieso een beetje een oude gek hè.
heb je het zo zwaar?quote:Op maandag 8 december 2008 14:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee precies. Biertjes waren nou niet echt zijn dingMaar het werkt ook niet erg motiverend voor mij nu
Je kunt ook niet de hele dag lerenquote:Op maandag 8 december 2008 14:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee precies. Biertjes waren nou niet echt zijn dingMaar het werkt ook niet erg motiverend voor mij nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |