Je kent de smileys toch inmiddels wel van buiten?quote:Op maandag 8 december 2008 09:53 schreef Dandelion het volgende:
Stones _0_
Nou laat maar..,. Ik bedoel "niet blije cheerleader"
Minpunt, geen smilies in de mobiele interface...
Neuh, ik click ze altijd gewoon aan. Ken er maar een paar...quote:Op maandag 8 december 2008 10:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je kent de smileys toch inmiddels wel van buiten?
quote:Op maandag 8 december 2008 09:53 schreef Dandelion het volgende:
Stones _0_
Nou laat maar..,. Ik bedoel "niet blije cheerleader"
Minpunt, geen smilies in de mobiele interface...
leuke combo met Vrouw zoent zich doofquote:
oh men dat dacht ik al, maar de eerste keer probeerde ik het met een ster ipv een 0. dom.quote:
Er is maar 1 smiley die ik aanklik, en dan alleen op het werk omdat er een symbool ontbreekt in mijn instellingen, en dat is dequote:Op maandag 8 december 2008 10:08 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Neuh, ik click ze altijd gewoon aan. Ken er maar een paar...![]()
ben gewoon een chronische luie flikkerquote:Op maandag 8 december 2008 10:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Er is maar 1 smiley die ik aanklik, en dan alleen op het werk omdat er een symbool ontbreekt in mijn instellingen, en dat is desmiley
quote:Op maandag 8 december 2008 10:14 schreef Young_David het volgende:
en wat zijn de kansen voor de 3e dj?
Gerard?
Rob?
Paul?
Sander?
Michiel?
Paulquote:Op maandag 8 december 2008 10:14 schreef Young_David het volgende:
Gerard?
Rob?
Paul?
Sander?
Michiel?
Paul dan maar.quote:Op maandag 8 december 2008 10:14 schreef Young_David het volgende:
Gerard?
Rob?
Paul?
Sander?
Michiel?
Die wordt het niet:quote:Op maandag 8 december 2008 10:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Paul dan maar.
Als 't Sander wordt, is SR08 bij voorbaat al mislukt.
quote:Sander de Klusjesman aangeboden
vrijdag 5 december 2008
Sander Lantinga is niks te beroerd om zijn handen uit de mouwen te steken en biedt zijn diensten aan tijdens Serious Request. tegen betaling natuurlijk. Heb jij een klus voor hem?
Verkleed als oliebol wandelde Sander vorig jaar door de straten van Den Haag. Niet voor de lol dit keer, maar omdat hij zich voor deze rare frats had verhuurd. Ook lapte hij ramen van een flatgebouw, liet hij zich natgooien voor een foto en leerde hij tai chi!
DJ te huur
Ook dit jaar is Sander weer beschikbaar voor klusjes die geld opleveren voor Serious Request. Heb jij nog een leuke klus voor Sander, laat het dan weten en misschien komt hij wel bij jou langs.
Een week lang Sander als tussendoortje tijdens Serious Request ook nie...quote:Op maandag 8 december 2008 10:22 schreef Young_David het volgende:
[..]
M'n dag is weer goed. Een week lang de Coen en Sander show trek ik niet.
Was errrrug prettigquote:Op maandag 8 december 2008 10:29 schreef D.Rose het volgende:
Straks thuis maar weer eens de live opnames van U2 in de Arena beluisteren.
*krijg nu alweer kippenvel
Ik heb mijn horloge niet om, dus ik hou het allemaal niet meer zo bijquote:Op maandag 8 december 2008 10:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jazeker! was toch alweer een tijdje geleden.
lolquote:Op maandag 8 december 2008 10:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb mijn horloge niet om, dus ik hou het allemaal niet meer zo bij
8 december.. wat moet je nu al met die zooi ?quote:Op maandag 8 december 2008 10:35 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb net alle monitoren 'ontpiet' en al een kerstboompje neergezet
Ik die met die sample van Cameoquote:Op maandag 8 december 2008 10:36 schreef Sersjee het volgende:
Dit is dus echt het enige nummer van Mariah Carey wat ik goed kan hebben
In de kerststemming komenquote:Op maandag 8 december 2008 10:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
8 december.. wat moet je nu al met die zooi ?
Loverboy denk ik...quote:Op maandag 8 december 2008 10:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik die met die sample van Cameo
*geen idee hoe die heet, maar ik herinner me dat ze die sample heeft gebruikt en ik vind het origineel wel leuk
wat een k*tplaatquote:Op maandag 8 december 2008 10:37 schreef -Hans- het volgende:
3FM Megahit nu... wederom mute. Gaat lekker zo.
En bij deze plaat krijg ik altijd gedachten over kerstballen. Grote kerstballenquote:
En het logische gevolg:quote:Op maandag 8 december 2008 10:18 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik gok ook Paul... Gerard wil het echt dit jaar niet, ook al zal het wel kriebelen bij hem
Alleen deze uitspraak zullen we gaan missen: Ik ruik dennennaalden
Ik deed hele andere dingen met mijn achterbuurmeisjequote:Op maandag 8 december 2008 10:49 schreef Sersjee het volgende:
Maria Magdalena![]()
Die heb ik met m'n achterachterbuurmeisje op de basisschool nog gedaan in de playbackshow
Ik ook, wat een kutgeluid in die sporthal zeg! Schandalig dat daar nog concerten gegeven worden!quote:Op maandag 8 december 2008 10:29 schreef D.Rose het volgende:
Straks thuis maar weer eens de live opnames van U2 in de Arena beluisteren.
*krijg nu alweer kippenvel
Ik was toen een jaar of 10, 11 en redelijk onverdorven...quote:Op maandag 8 december 2008 10:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik deed hele andere dingen met mijn achterbuurmeisje
quote:Op maandag 8 december 2008 11:10 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
kreeg net mail:
Eliza, Als de datum van de set in overleg gepland kan worden zeggen wij bij deze toe dat HD events i.s.m HD driveinn zorg zal dragen voor de geluidsinstallatie op locatie. Deze zal geïnstalleerd en ingeregeld zijn voor aanvang van de set.
![]()
![]()
![]()
en wie wil dr een sjoko-broodje?
Fantastisch !quote:Op maandag 8 december 2008 11:10 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
kreeg net mail:
Eliza, Als de datum van de set in overleg gepland kan worden zeggen wij bij deze toe dat HD events i.s.m HD driveinn zorg zal dragen voor de geluidsinstallatie op locatie. Deze zal geïnstalleerd en ingeregeld zijn voor aanvang van de set.
![]()
![]()
![]()
Lekkerquote:Op maandag 8 december 2008 11:10 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
Dankjewelquote:Op maandag 8 december 2008 11:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza geeft Zappie een sjokobroodje
ja, die!quote:Op maandag 8 december 2008 11:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
bedoel je John Bakker van de ANWB?
*huh? wat?..oprottuh*
quote:Op maandag 8 december 2008 11:10 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
kreeg net mail:
![]()
![]()
![]()
Van mij mag Stenders erin hoor. Heel graag zelfs. Maar ik vrees dat Paul erin gaat.quote:Op maandag 8 december 2008 11:43 schreef gieliskut het volgende:
ik hoor hier iedereen roepen dat paul het huis in moet, maar wat is er mis met stenders?
volgens mij is sr vorig jaar nog nooit zo leuk geweest, en we zagen stenders vorig jaar van een hele andere kant, een leuke kant.
van mij mag stenders er weer in.
o en de eerst volgende die rob zeg die hang ik op aan de hoogste kerstboom![]()
Was hij maar nooit doodgeschoten dan hadden we nooit van hem gehoordquote:Op maandag 8 december 2008 11:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er zijn ook zeker wel goede blaatnegers, maar ik vind die 2Pac vooral heel erg overschat.
Ik zet mijn geld op Paul omdat die als enige naast Coen nog nooit in het huis gezeten heeft.quote:Op maandag 8 december 2008 11:47 schreef muisje-eliza het volgende:
misschien zou ik wel liever Stenders in het huis zien dan Paul
deze plaat hoor je anders niet in de zomerquote:Op maandag 8 december 2008 11:51 schreef -Hans- het volgende:
The Darkness![]()
verder kud dat het weer een kerstplaat is
Wel een van de leukere kerstplaatjes in iedergevalquote:Op maandag 8 december 2008 11:51 schreef -Hans- het volgende:
The Darkness![]()
verder kud dat het weer een kerstplaat is
Truequote:Op maandag 8 december 2008 11:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
deze plaat hoor je anders niet in de zomer![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 11:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op Paul omdat die als enige naast Coen nog nooit in het huis gezeten heeft.
Vind het ook allemaal wat tegenvallenquote:Op maandag 8 december 2008 11:52 schreef D.Rose het volgende:
Het is weer huilen met de pet op qua muziek, en AV begon zo goed
schatten toch...tis pas maandagquote:Op maandag 8 december 2008 11:52 schreef D.Rose het volgende:
Het is weer huilen met de pet op qua muziek, en AV begon zo goed
Is dat positief, of negatief?quote:Op maandag 8 december 2008 11:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
schatten toch...tis pas maandag
wie gaat dan met ons freakenquote:Op maandag 8 december 2008 11:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mn glazen bol zegt ook dat het Paul word...maarjah
Paul gaat lekker gabberen de hele week doorquote:Op maandag 8 december 2008 11:59 schreef gieliskut het volgende:
[..]
wie gaat dan met ons freaken
wie gaat dan zorgen voor een dweilorkest
wie helpt guus dan de nacht door
wie gaat dan het bejaardengezang doen
wie gaat nieuwe bandjes de kans geven(stenders deed dit vorig jaar als enigste)
en het meest belangerijke wie gaat keihard een plaat van elo draaien zodat michiel er wakker van word?
en en en en en en![]()
Om Michiel wakker te maken moet de plaat dan wel héél erg hard staan, want die slaapt gewoon thuis in Hilversum...quote:Op maandag 8 december 2008 11:59 schreef gieliskut het volgende:
[..]
en het meest belangerijke wie gaat keihard een plaat van elo draaien zodat michiel er wakker van word?
Zou je niet zeggen als je al jouw reacties leestquote:Op maandag 8 december 2008 11:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het ook allemaal wat tegenvallen
Normaalquote:Op maandag 8 december 2008 12:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen als je al jouw reacties leest
i know ik refereer aan vorig jaar, michiel kan in deze zin uiteraard vervangen worden door giel of coen als je het over sr 2008 hebt.quote:Op maandag 8 december 2008 12:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om Michiel wakker te maken moet de plaat dan wel héél erg hard staan, want die slaapt gewoon thuis in Hilversum...
Run DMC, Grandmaster Flash, Public Enemy noem ik ook geen blaatnegers.quote:Op maandag 8 december 2008 11:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er zijn ook zeker wel goede blaatnegers
Dat is wel toevalligquote:Op maandag 8 december 2008 12:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hey die draaien ze nu ook op radio2
Toch is het totaal beeld wat minder.quote:Op maandag 8 december 2008 12:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen als je al jouw reacties leest
Serious Request ...quote:Op maandag 8 december 2008 12:30 schreef muisje-eliza het volgende:
jongens, ik heb jullie hulp nodig.
Ons bedrijf (eyewish) wil Sander Lantinga inhuren voor een dag om iets ludieks te gaan doen, bv Streaken door de steenstraat in Utrecht met een bril aan zn slurf of dat soort dingen....ideeen graag!!!!!
![]()
![]()
![]()
Hmmm, heb je zeker z'n lichte hint niet gehoord?quote:
kan....quote:Op maandag 8 december 2008 12:38 schreef CamelNLD het volgende:
die band wat er nu zit moet een opdracht uitvoeren met iemand die paul heet: en toen zei hij dat hij rabberink kent maar dat hij het iets te druk had ergens anders mee. Zou het een hint / verspreking zijn?
Nou ja, de Indecent proposal is vaak tegen 2 ... paul's programma begint even na 2 ... amsterdam/hilversum enzo ...quote:Op maandag 8 december 2008 12:38 schreef CamelNLD het volgende:
die band wat er nu zit moet een opdracht uitvoeren met iemand die paul heet: en toen zei hij dat hij rabberink kent maar dat hij het iets te druk had ergens anders mee. Zou het een hint / verspreking zijn?
Blinddoek 'm en laat 'm vervolgens in die straat streaken, dan zou 'ie wensen dat 'ie ogen (eyewish) had.quote:Op maandag 8 december 2008 12:30 schreef muisje-eliza het volgende:
jongens, ik heb jullie hulp nodig.
Ons bedrijf (eyewish) wil Sander Lantinga inhuren voor een dag om iets ludieks te gaan doen, bv Streaken door de steenstraat in Utrecht met een bril aan zn slurf of dat soort dingen....ideeen graag!!!!!
![]()
![]()
![]()
ik schrijf m opquote:Op maandag 8 december 2008 12:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Blinddoek 'm en laat 'm vervolgens in die straat streaken, dan zou 'ie wensen dat 'ie ogen (eyewish) had.
jawel, juist daarom hou ik mijn vingers gekruisd in de hoop dat er een wonder gebeurt.quote:Op maandag 8 december 2008 12:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hmmm, heb je zeker z'n lichte hint niet gehoord?
Was jij dat?quote:Op maandag 8 december 2008 12:59 schreef CamelNLD het volgende:
Iemand die neukpop actie nog gezien van het weekend in de freaknacht?
Prettig nummerquote:
Ik kijk nu echt WTFquote:Op maandag 8 december 2008 12:59 schreef CamelNLD het volgende:
Iemand die neukpop actie nog gezien van het weekend in de freaknacht?
Was erg leuk inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2008 13:03 schreef CamelNLD het volgende:
Nee gelukkig niet; maar ik had wel de tranen in me ogen staan van het lachen.
quote:Op maandag 8 december 2008 13:26 schreef CamelNLD het volgende:
Die eerste kerel dacht echt dat ie aan het neuken was; volgens mij sloeg hij maar een beetje met een slappe pik tegen die plastic lippen aan:P:P
Viel niet veel schoon te maken; pop kan zo weer terug in de doos.quote:Op maandag 8 december 2008 13:39 schreef Remzz het volgende:
Wie zou die pop ook hebben schoongemaakt
dat zei Rob net alquote:Op maandag 8 december 2008 13:52 schreef -Hans- het volgende:
Bijna Rabradio tijd ! lijkt dus Paul te gaan worden.
Coen zit er al inquote:Op maandag 8 december 2008 13:53 schreef CamelNLD het volgende:
Welke dj's kunnen nog geselecteerd worden? Paul en verder?
what's @ 16.30?quote:Op maandag 8 december 2008 13:53 schreef D.Rose het volgende:
Langzaam maar zeker komt de 16:30u dichterbij
Waarom? Heb lieverquote:Op maandag 8 december 2008 13:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zal vast een lading "" inslaan.
Dat zei je eerder alquote:
Waarom moet ie vervangen worden dan? Als ie er niet is gaat hij dus niet het huis inquote:Op maandag 8 december 2008 14:02 schreef gieliskut het volgende:
wie gaat paul vervangen dadelijk?
zouw me ubervet lijken als paul straks niet kozen blijkt te worden en een ander persoon vanavond gekozen word.
Lijkt me leuker dat ze Domien straks oproepen om het glazenhuis in te gaan.quote:Op maandag 8 december 2008 14:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waarom moet ie vervangen worden dan? Als ie er niet is gaat hij dus niet het huis in
quote:Op maandag 8 december 2008 14:13 schreef Brennel het volgende:
Ich gehe an die arbeit, auf wiedersehen
quote:Op maandag 8 december 2008 14:13 schreef Brennel het volgende:
Ich gehe an die arbeit, auf wiedersehen
quote:Op maandag 8 december 2008 14:10 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Lijkt me leuker dat ze Domien straks oproepen om het glazenhuis in te gaan.
Las trouwens net zijn log en hij houdt er ook serieus rekening mee. Paul gaat dus de 3e worden.quote:Op maandag 8 december 2008 13:53 schreef Frutsel het volgende:
Goedemiddag allen
[..]
dat zei Rob net al(tussen neus en lippen door, dat Paul heel wat anders heeft te doen gniffel)
Ik hoop op veel Happy Hardcore.quote:Op maandag 8 december 2008 13:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zal vast een lading "" inslaan.
quote:
Ik voorspelde het een maand geleden alquote:Op maandag 8 december 2008 14:30 schreef Sirolf het volgende:
Paul dus in het huis, was eigenlijk al voor 90% zeker.
en wie gaan er in 2009quote:Op maandag 8 december 2008 14:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik voorspelde het een maand geleden al
Mijn voorkeur. Als Stenders niet kan of wil, vind ik Rudy, Domien of Annemieke ook goed. Roosmarijn zal in 2009 nog wel niet verkiesbaar zijn.quote:
Oja, jij bent ook Failthless-fanquote:Op maandag 8 december 2008 14:41 schreef Sjowhan het volgende:
Paul Rabbering in het glazen huis. Wat leuk!
quote:Op maandag 8 december 2008 14:53 schreef Sersjee het volgende:When we were young
![]()
*radio knalhard zet*
't Is trouwens "when you were young"quote:Op maandag 8 december 2008 14:53 schreef Sersjee het volgende:When we were young
![]()
*radio knalhard zet*
giel gaat altijdquote:Op maandag 8 december 2008 14:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou... Die dus. Zal wel aangevuld worden met Giel.
Uiteraard. Maar ik was meerdere dingen tegelijk aan het doen en daar ben ik eigenlijk niet zo goed in.quote:Op maandag 8 december 2008 14:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is trouwens "when you were young".
Wilde het ook al zeggen. Voor iemand die altijd zo op namen en taal zit te hameren is dat wel schandaligquote:Op maandag 8 december 2008 14:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is trouwens "when you were young".
Hoezo; Live hoor je toch sowieso al de hele dag op 3FM???quote:Op maandag 8 december 2008 15:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is het vandaag klassiekersdag ofzo?![]()
*gaat zich in een hoekje zitten schamen*quote:Op maandag 8 december 2008 14:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wilde het ook al zeggen. Voor iemand die altijd zo op namen en taal zit te hameren is dat wel schandalig
Ik hoop juist op veel HHquote:Op maandag 8 december 2008 15:15 schreef cosmick het volgende:
Als ie maar niet continu die kleuterhouse van 'm gaat draaien. En die zogenaamde popweetjes voor zich laat.
Moet de Happy Hardcore wel eerst aangevraagd worden.quote:Op maandag 8 december 2008 15:15 schreef cosmick het volgende:
Als ie maar niet continu die kleuterhouse van 'm gaat draaien. En die zogenaamde popweetjes voor zich laat.
* Dandelion gaat Happy Heavy Metal aanvragenquote:Op maandag 8 december 2008 15:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moet de Happy Hardcore wel eerst aangevraagd worden.
quote:Op maandag 8 december 2008 15:35 schreef D.Rose het volgende:
Kerrie, voor het geval iemand het zou willen weten
Dat heb ik vorige week bij ons wekelijkse 90's programma al luidkeels zitten doen samen met de dienstdoende DJ. 't erge is dat zij er zelfs de danspasjes nog bij wist...quote:Op maandag 8 december 2008 15:39 schreef Sersjee het volgende:
Waarom kan ik dit woordelijk meezingen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |