Oh ok, dat is een hele geruststelling. Alhoewel het wellicht ook iets zegt over een bepaalde bizarre seksuele voorkeur.quote:
Nah, meer mensen die willen dat ik in de stront zak and such.quote:Op maandag 8 december 2008 03:06 schreef cerror het volgende:
Je bedoelt mensen die het niet met je eens zijn.
Krijg een ziekte.quote:Op maandag 8 december 2008 03:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, meer mensen die willen dat ik in de stront zak and such.
Dude, waarom zou je in het 'echte leven' niets aan je welbespraaktheid en je vermogen om de Neerlandsche taal in optima forma te bezigen hebbenn?quote:Op maandag 8 december 2008 03:06 schreef Olep het volgende:
Dan haat ik hem wel.Want het is een achterlijke mongool die met zijn dure woorden en zijn spellingscontrole even iedereen wil laten zien dat hij ''internet skills'' heeft. Jammer dat je die niet op je CV kunt zetten.
Ok? waar haal jij die conclusie vandaan?quote:Op maandag 8 december 2008 03:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oh ok, dat is een hele geruststelling. Alhoewel het wellicht ook iets zegt over een bepaalde bizarre seksuele voorkeur.
quote:Op maandag 8 december 2008 03:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, meer mensen die willen dat ik in de stront zak and such.
quote:Op maandag 8 december 2008 03:10 schreef Nickenator het volgende:
Gewoon negeren en teruggaan waar we mee bezig waren, slap ouwehoeren, muziek luisteren en linken, etc.
N~
Iets met in stront zakken.quote:Op maandag 8 december 2008 03:11 schreef Red_Cat het volgende:
Ok? waar haal jij die conclusie vandaan?
Hahaha tering wat een vaag lijp lied.quote:
Nah, ik rel niet. Rellen klinkt zo kinderlijk.quote:Op maandag 8 december 2008 03:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Maar waarom probeer je willens en wetens dan een heerlijk rustig topic te rellen tot en met?
Dat ben je ookquote:Op maandag 8 december 2008 03:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, ik rel niet. Rellen klinkt zo kinderlijk.
quote:Op maandag 8 december 2008 03:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, ik rel niet. Rellen klinkt zo kinderlijk.
quote:Op maandag 8 december 2008 03:14 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Hahaha tering wat een vaag lijp lied.
Zo vrolijk, zo dom.
N~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |