ligt eraan wat je onder gewone mp3 verstaat.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:10 schreef SMutzskii het volgende:
Wat is dan het verschil tussen een vinyl en een gewone mp3 dan?![]()
Wat kun je beter hebben?![]()
@ Eldani: had ook al namen zitten veranderen, maar het zijn zoveel nummers/albums
Echt verrot dat mensen de titels etc. verneuken.
Volgens mij herperst want die heb ik al zo'n 3/4 jaar hier liggenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:51 schreef poiuytr het volgende:
Mwah vanaf 2006 bijna alles hier wel, heb denk ik wel wat link's voor je met alle vinyl's uit die tijd!
Trouwens nieuw project van Zany & Prophet (Punk Brozz)?
http://www.freaky.nl/cms/shopprodukt/18025/record.htm
Kom kom, wanhoop niet, laat het even liggen, en begin over een dag of 2 weer met frisse moedquote:Op donderdag 11 december 2008 01:32 schreef RiKe het volgende:
Zit er nu serieus aan te denken om niet mee te doen met de yearmix.
Elke opname gaat zwaar ruk en kan niet de nummers draaien die ik wil draaien![]()
Irritatie ten top
dat was echt zonder twijfel de allerbeste set van heel 2008quote:
ik doe wel iets meer dan huppenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Alleen omdat Remcore voorbij komt huppen zeker?
de C is voor Cocaine, dat breekt zo lekker de weekquote:Op woensdag 10 december 2008 19:20 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hahaha, de D is voor Dikke Dikke Bleek Rengdengdeng.
Idd, wat gingen we los zeg daar vooraanquote:Op donderdag 11 december 2008 08:37 schreef ReMcOrE het volgende:
dat was echt zonder twijfel de allerbeste set van heel 2008![]()
![]()
![]()
[..]
quote:[..]
de C is voor Cocaine, dat breekt zo lekker de week
bij Quake Dance afgelopen vrijdag was het ook erg vetjes en een f*cking uur langquote:Op donderdag 11 december 2008 09:28 schreef Sethje het volgende:
[..]
Idd, wat gingen we los zeg daar vooraan![]()
[..]
![]()
Al blijft kaboom mijn absolute nummer 1 wat een vette track
ik zal de stemming bij de rest van de groep even peilenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:31 schreef Sethje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zaterdag start de voorverkoop via www.twisted-event.nl.
Regelen jullie een Fok!-Meet?
Doet u mij maar zo'n meeting, ziet er ERRUG gezellig uit. Alleen een dorpje bij Eindhoven in de buurt, das echt een pokke-end weg. En dan OOK nog eens even terug (na 2en natuurlijk)..quote:Op donderdag 11 december 2008 09:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zal de stemming bij de rest van de groep even peilen
precies, dat is het enige 'minpunt' aan dit feestjequote:Op donderdag 11 december 2008 09:46 schreef ElDani het volgende:
das echt een pokke-end weg. En dan OOK nog eens even terug (na 2en natuurlijk)..
Ik moet die zaterdag om 20:20 handballen in Venlo dus ik kan helaas niet.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:28 schreef Sethje het volgende:
Wel een moddervette lineup voor maar 9 euro
al zeg ik t zelf
Daar ga ik ook zeker mijn best voor doen, A'dam is lekker dichtbij!quote:Op donderdag 11 december 2008 10:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wellicht aanwezig sethje
Weten jullie waar ik ook trouwens fucking zin in heb IQ 2009![]()
om het maar even over de verre toekomst te hebben
Ja, 33,05 Guldenquote:Op donderdag 11 december 2008 10:40 schreef ElDani het volgende:
... 15 euro, weetje hoe veel dat is!
Deze gaat snel genoeg?quote:Op zondag 7 december 2008 23:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
en als laatste wil ik daaraan toevoegen... wat is het hier rustig de laatste tijd![]()
Ja, ik ben overigens zeker aanwezig op Resetquote:Op donderdag 11 december 2008 11:17 schreef ElDani het volgende:
Jezus!! Nog kaarten voor reset eigenlijk?![]()
Dik Dik Dik!!
Ik ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja, ik ben overigens zeker aanwezig op Reset.
9 uur is inderdaad een prima tijd om thuis te komen.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:48 schreef ElDani het volgende:
Zit er erg over na te denken.. Heb alleen geen auto op dat moment.. En eerste bus naar station Zaandam rijd pas om half 8.. Dus dan ben ik 9 uur thuis ofzo (he kut). Lekker op tijd dus. Is wel jammer, voor de rest ga ik gewoon mijn best doen nog wat vrinden op te trommelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |