quote:Precies, en de jonkies zijn toch wel (naja, Satan ook) de helden van het team, Malkin en Crosby 1-2 op NHL overall pts, dat is toch best netjes.
Wat is er trouwens met Fleury gebeurd? Ik heb het waarschijnlijk gemist want opeens staat Sabourin altijd in de goal?
Nouja, toch vind ik dat ze met name in de voorhoede toch ook wel wat hebben ingeleverd. Hossa, Roberts (die ervaren veertiger), Ryan Malone bijvoorbeeld. En daar zijn niet altijd even goede spelers voor terug gekomen, mede omdat ze vast zaten met de salary cap. Van het huidige team vind ik Staal, Malkin, Crosby, Sykora, Satan en Kennedy voldoen, de rest is opvulling. Als je dat vergelijkt met een team als de Sharks (Thornton, Marleau, Pavelski, Michalek, Cheechoo, Setoguchi, Clowe, Grier, Roenick), dan zitten daar veel meer spelers bij die wekelijks een hoog niveau halen. Qua diepte hebben de Penguins naar mijn mening ingeleverd ten opzichte van vorig jaar. Niet dat ze daarmee een slecht team hebben overigensquote:Op zondag 7 december 2008 23:11 schreef Fiama het volgende:
[..]
Precies, en de jonkies zijn toch wel (naja, Satan ook) de helden van het team, Malkin en Crosby 1-2 op NHL overall pts, dat is toch best netjes.
Wat is er trouwens met Fleury gebeurd? Ik heb het waarschijnlijk gemist want opeens staat Sabourin altijd in de goal?
2 hattricks!quote:
Ohja, thanks, moet ik nog even een nieuwsberichtje van maken, aangezien ik ook over die schorsing bericht heb. Er staat trouwens al een verslagje van de Canucks, alsmede de standen.quote:Op maandag 15 december 2008 19:55 schreef Irrem het volgende:
Avery![]()
Stars say Avery will not return to Dallas
De Canucks gaan wel lekker volgens mijquote:Op maandag 15 december 2008 20:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ohja, thanks, moet ik nog even een nieuwsberichtje van maken, aangezien ik ook over die schorsing bericht heb. Er staat trouwens al een verslagje van de Canucks, alsmede de standen.
Ze gaan best aardig, ze liggen goed op koers voor de playoffs.quote:Op maandag 15 december 2008 20:15 schreef Irrem het volgende:
[..]
De Canucks gaan wel lekker volgens mij
Ondanks je Sharks-fan-zijn kan ik toch met je praten, gezien je onderschriftquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:56 schreef nyny83 het volgende:
De tering, weer even met beide beentjes op de grond gezet: 6-0
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:13 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ondanks je Sharks-fan-zijn kan ik toch met je praten, gezien je onderschrift
Vanmorgen volgens mij echt officieel bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:30 schreef Irrem het volgende:
Dus Sundin nu officieel naar de Canucks of was dat al langer bekend?
Canucks verloren met 3-1. Had de wekker gezet, maar de stream was bij mij verre van optimaal en ben toen maar weer gaan slapen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:06 schreef tevebe het volgende:
Iemand een linkje voor de Canucks vanavond? Myp2p heeft niks.
Edit: fout gekeken. Heb m nu gevonden. Lang geleden dat ik Canadese tv heb gezien![]()
Pens 4-5-1 in de laatste 10 wedstrijden, dus het begint een beetje in te kakken. Misschien gaat het weer beter zodra die 2 verdedigers weer terug zijn, maar in de huidige vorm kunnen ze wel eens het zicht op een playoff plaatsje verliezen.quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef Irrem het volgende:
Zo de Penguins hadden ook een off day voornamelijk Malkin. 7-3 tegen de Leafs.
Wel een leuke wedstrijd![]()
www.stubhub.comquote:Op maandag 22 december 2008 09:20 schreef Damzkieee het volgende:
Boston trein rijdt ook gewoon verder.
Popolon, kun je me nog effe die site geven voor tickets van seasonticket holders? In verband met de geplande trip in januari (Ducks @ Rangers).
quote:
Vanavond om half 9 op NASNquote:Op zondag 28 december 2008 17:34 schreef nyny83 het volgende:
Jaja, het duurt niet lang meer tot de Winter Classic
Jammer inderdaad, maar ach zolang je de uitslag niet weet is het leuk!quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:30 schreef Damzkieee het volgende:Lijp, jammer dat het niet live op NASN is.
Ik zal hem niet spoileren op FOK!sport tot morgenquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:44 schreef Irrem het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, maar ach zolang je de uitslag niet weet is het leuk!
Ja, dat wist ik.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:19 schreef popolon het volgende:
NASN zendt het wel uit maar niet live, jammer.
Werkt goed!quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik.
Stream op www.atdhe.net te vinden
Zat ik ook aan te denken. Je zit er best ver vanaf,quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:33 schreef Damzkieee het volgende:
Je ziet toch geen ene fluit als je onderaan ergens zit?
Is dat gematigd winterweer naar Illinois-begrippen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:03 schreef popolon het volgende:
-5C in Chicago, prima hockey weer.
'Gevoelstemperatuur' is zo'n -10/15, niks mis mee.
Ja, ongeveer. In Chicago is de sneeuw weg, hier ligt er nogal wat.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Is dat gematigd winterweer naar Illinois-begrippen?
powerplay, oftewel een team heeft een man meer omdat er iemand een penalty heeft gekregen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:03 schreef VinnieJones het volgende:
Wat is nou precies een PP ?
Volgens mij zelfs tot 2 keer toe.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke pot! Jammer van de stand.. Was die puck ipv op de lat er maar in gegaan voor de red wings...
Gouden pik.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:02 schreef Damzkieee het volgende:
Ook maar effe wat op Detroit erbij gezet, vind ze steeds beter spelen...
Ik heb alle gokkers van WOS hierheen gestuurdquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:16 schreef popolon het volgende:
Ik eet hamburgers 's ochtends.
Nog nooit ging in NHL topic zo hard.
Er is echt heel weinig over van de hawks uit de 1e periodequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alle strijd van de Hawks zat wel alleen in de eerste periode...
Wel een mooie pot. Vind het nog net iets mooier en gaver zo in de open lucht.
Crosby vindt het ook maar niks en slaat z'n tegenstander maar gelijk bij de face off neer en kan gelijk voor 20 minuutje wegquote:
Wat een lage actie zeg.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:12 schreef Irrem het volgende:
[..]
Crosby vindt het ook maar niks en slaat z'n tegenstander maar gelijk bij de face off neer en kan gelijk voor 20 minuutje weg![]()
Yup, heb er maar wee reen berichtje aan gewijd vanochtend: [NHL] Penguins de weg kwijtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:27 schreef Irrem het volgende:
En het gaat maar door voor de Pens
Rangers-Penguins 4-0
Thanx, had het topic al gezien iddquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:02 schreef WasQ het volgende:
[IJshockey] Eredivisie 2008/2009
Met onder meer een link om de bekerfinale van vanavond live te kunnen volgen!
idd geweldigquote:
Als ie nou stopt, moeten ze dan alsnog dat salaris betalen? Anders zou het voor de cap handig zijn om spelers hele lange contracten aan te bieden tegen een lager jaarsalaris.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:07 schreef WasQ het volgende:
Ja 12 jaar is wel lang ja! Denk niet dat Henrik tot dan zal spelen. Jaartje of 36 maximaal, denk ik. Zetterberg is niet altijd blessure-vrij geweest, en het is moeilijk een contract op waarde te schatten voordat het voorbij is, maar ik denk dat dit een uitstekende deal is!
Cool! Heb je nog foto's en/of een sfeerverslagje? Kan eventueel ook op FOK!sport als je wilt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:04 schreef Damzkieee het volgende:
Goddomme wat was dat vet bij de Rangers 2 weken geleden. Thuis tegen de Ducks geweest, mijn eerste NHL wedstrijd. 4-2 overwinning, 3 fights
Apart sfeertje wel, en vet stadion MSG.
Tofquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:11 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb foto's, zal ik hier binnenkort uploaden. Sfeerverslagje maken heb ik echt geen tijd voor nu (vandaar mijn exit bij FOK!Sport). Komt later ook nog wel.
Ik heb ook nog wel foto's van de NBA wedstrijd van een dag later, PM maar effe als je die ook wil. Best geinig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:22 schreef Saviola het volgende:
Oh oke.. ik ben zelf aan het kijken voor een reisje NY, een NHL/NBA gamepje meepakken in MSG staat erg hoog op mn lijstje iig
Is vaak zo hoor, vlak voor de wedstrijd. Iedereen even bier en hotdogs halen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:05 schreef Saviola het volgende:
Al die lege plekken in MSG..
NHL '09 is echt een vet spel inderdaad. Zwaar realistisch, ondanks dat het soms iets sneller op en neer gaat dan in het echt. Mijn offense heeft een cold streak at the moment, 20-30 shots per game, en gewoon zelden scoren. Crosby en Malkin bakken er weinig van... vrij realistisch ook trouwens dat de Pens het zo slecht doenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:20 schreef dennis00 het volgende:
Ben er gisteravond achter gekomen wat offside was. Desondanks was NHL 2009 erg leuk, ondanks dat we steeds offside liepen.
Het is overigens wel enorm lastig scoren. 1 goal uit 32 doelpogingen komt regelmatig voor, ook als je de bal puck breed legt.
Ik wil de komende tijd ook wat NHL gaan volgen, lijkt me een leuke sport om te zien! Ik zie dat veel spelers van NHL '98 nog steeds actief zijn.
Er is een nieuwe patch uit (iig voor de PS3) die zorgt dat het checken en stickliften een stuk meer bestraft wordt. Daardoor verdedigen mensen wat voorzichtiger en wordt het eigenlijk NOG realistischer. Scoren gaat nu ook beter: een slapshot van 100 mph van 6 meter afstand in de kruising gaat er nu zowaar af en toe inquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
NHL '09 is echt een vet spel inderdaad. Zwaar realistisch, ondanks dat het soms iets sneller op en neer gaat dan in het echt. Mijn offense heeft een cold streak at the moment, 20-30 shots per game, en gewoon zelden scoren. Crosby en Malkin bakken er weinig van... vrij realistisch ook trouwens dat de Pens het zo slecht doen
quote:
Gewonnen toch echt welquote:Er werd met 3-1 verloren van de Thrashers. De wedstrijd begon met twee saaie perioden zonder goals, maar in de derde periode kwam de wedstrijd eindelijk los.
Niet gezien, maar de verslagen op NHL.com zijn altijd vrij compleet en accuraat. Ik begreep dat het vooral matig hockey was van beide kanten: mislukte passes, gekloot langs de boardings, weinig schoten etc.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:36 schreef Saviola het volgende:
[..]
[..]
Gewonnen toch echt welHeb je die wedstrijd gezien trouwens? Geen goals betekent vaak niet dat het saai is, integendeel, in hockey gebeurt altijd wel genoeg. Al kan ik me voorstellen dat Atlanta vaak wel saai is
wat een grijze kutclub zeg.
Nicequote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:50 schreef nyny83 het volgende:
[Special] NHL Trade Deadline
edit: ouch @ hossa. En het was niet eens een dirty play, gewoon ongelukkig
Dat duurt ook noet zo lang meer toch? Zag op espn dat de meeste nog maar 17 wedstrijden moeten. Kijk er naar uit!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef nyny83 het volgende:
ThanxVolgende NHL-special zal gaan over de play-offs. Ik wacht daarmee wel tot de playoff deelnemers bekend zijn.
Het zou ook, gezien hun kwaliteiten, vrij schandalig zijn als ze het niet halen. Achilleshiel blijft echter wel de verdediging, zeker nu Whitney ook vertrokken is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:12 schreef Fiama het volgende:
In beide conferences blijft het toch wel spannend wie nou wel en niet naar de playoffs gaan... pfff nog zo'n 15/16 games te gaan en we weten het!
Als Pens fan is het erg mooi om de enorme opmars van ze te zien, ik verwacht ook dat ze de playoffs zullen halen trouwens. Nu met 9-1-0, hebben ze een schitterende momentum om het daadwerkelijk ook te doen.
In het forum op myp2p staat een sopcast linkje voor de 'nucks.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:22 schreef tevebe het volgende:
Iemand een stream voor de Canucks vanavond? myp2p heeft niks, volgens mij.
Ik zou gaan kijken als ik jou was. De Flames zijn in topvorm. Mede dankzij Olli Jokinen winnen ze vrij veel en staan ze nu derde in de conference!quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe gaat het met de vlammen uit Calgary, heb al te lang geen wedstrijden meer gekeken
Mooi. Ik ga binnenkort weer eens kijkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:41 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ik zou gaan kijken als ik jou was. De Flames zijn in topvorm. Mede dankzij Olli Jokinen winnen ze vrij veel en staan ze nu derde in de conference!
Was ook wel een aardige score met 7-2quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:45 schreef Doler12 het volgende:
Heerlijk de Anaheim Ducks hebben gisteren gewonen. Ze hebben nu een playoff spot. Laten we hopen dat ze de winning streak vanavond kunnen vast houden en de playoffs kunnen halen!
Nahquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:46 schreef Doler12 het volgende:
Jij woont toch in Orange county Maartena? Heb je dan een seizoen kaart van de Ducks?
Goaltender gevechtenquote:Op zondag 29 maart 2009 07:54 schreef popolon het volgende:
En nog maar eens. Gevecht der gevechten:
Hockey players never forget. McCarty nam revanche op de laffe hit op Draper een tijd eerder.
Over 45 minutenquote:Op zondag 29 maart 2009 13:04 schreef Doler12 het volgende:
Helaas hebben de Ducks verloren, even kijken of ze de Colorado Avalanche kunnen verslaan vanavond in de Pond![]()
Mwah, lokale tijd 19.00 vind ik nogal vroeg. Zit je om 21.30 al aan de gele rakkersquote:Op maandag 30 maart 2009 01:28 schreef Doler12 het volgende:
Waarschijnlijk kijk ik alleen de first periode alleen maar(als ik een link kan vinden, anders radio). Het is wel een groot nadeel dat nhl westrijden zo laat beginnen.
Nhl on the fly geeft een korte verslag van alle westrijden die gisteren gespeeld zijn. Begint meestal om 22.30. Ze verklapen wel vaak de uitslag, terwijl ze de westrijd nog moeten behandelenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:17 schreef maartena het volgende:
Tja.... sowieso beginnen de meeste wedstrijden altijd NA werktijd..... en dat is dus meestal zo rond 19:00 lokale tijd. Dat is voor de oostkust 01:00 in Nederland en voor de westkust 04:00. Wedstijden beginnen ook wel eens om andere tijden, maar meestal ergens tussen 17:00 en 20:00, beetje afhankelijk van wie er tegen wie speelt, en waar. (tijdzone).
In het weekend beginnen wedstrijden wel eens eerder, maar ik neem aan dat jullie op zaterdagavond liever in de kroeg zitten dan op postzegelformaat ijshockey te kijken.
Overigens als je jezelf een klein beetje kunt inhouden en de scores niet op gaat zoeken, dan kun je de volgende dag toch wel vaak een replay zien op NASN of ESPN America zoals dat tegenwoordig heet geloof ik....
Maarja, wij kijken dan weer voetbal om 20.45. Als jullie dat daar willen kijken dan moet je dat op je werk doenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:37 schreef maartena het volgende:
Hmm... Ik ben dan toch blij met Versus HD, NHL Network HD, FSN HD, en ESPN HD.... genoeg hockey te vinden en ook nog eens in 1080i HD formaat.
Ik snap ook niet waarom ESPN America trouwens geen HD versie lanceert..... HDTV begint zo langzamerhand toch ook wel een beetje door te breken in Europa?
Maar ja.... qua tijdzone moet je dan nog steeds 's nachts voor de TV hangen, want de tijden veranderen verder niet natuurlijk
Mjah die horen inderdaad niet op het ijs thuis. Niets mis met een flinke bodycheck, maar van achter iemand met een stick in zijn gezicht slaan kan gewoon echt niet. Net als die cheap-shot van Bertuzzi trouwensquote:Op maandag 30 maart 2009 22:05 schreef Doler12 het volgende:
Die hits zijn gewoon te erg voor woorden, sommige zijn gewoon bestraft met het strafrecht, vind je het gek iemand expres op zijn hoofd slaan met een hockey stick
Niet erg, ik kijk sowieso erg weinig voetbal.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:58 schreef Damzkieee het volgende:
Maarja, wij kijken dan weer voetbal om 20.45. Als jullie dat daar willen kijken dan moet je dat op je werk doen
Iedereen zn meuk. On the Fly is wel een interessant programma inderdaad. Jammer dat ze in de ticker al alle uitslagen laten zien
De prijzen voor die Stanley Cup finals wil je echt niet weten. En dan hebben we het nog niet eens over de prijzen op de zwarte marktquote:
Maar dan hopelijk wel ten koste van de predators, want de Blues moeten ook door!quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:52 schreef maartena het volgende:
Shootout bij Ducks @ Canucks gisteren...... nadat het 5-5 was in overtime. Je wordt dan wel op een fatsoenlijk potje hockey getrakteerd zeg!
Ducks pakten de shootout met 6-5 en dat hadden ze ook hard nodig. Tis nog onzeker of ze de playoffs halen, maar het KAN nog.
Mjah.... toch alle drie de wedstrijden on the road, inclusief de Sharks, gewonnen.... en dan thuis toch het onderspit delven.quote:Op maandag 6 april 2009 12:03 schreef Doler12 het volgende:
Ducks hebben verloren tegen de Sharks maar staan nog op de zevende plaats. Dat was nog even vechten bij het eindsignaal
Ik dacht dat de Penguins ook al zeker waren, niet dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:56 schreef nyny83 het volgende:
[NHL] Stand per 07-04-2009
[NHL] Canadiens onderuit richting play-offs
Sowieso verwacht ik niet dat ze ver gaan komen. Ze zijn verdedigend veel te zwak en veel te afhankelijk van Malkin en Crosby. De rest van het team is eigenlijk allemaal middelmaat, inclusief de vorig jaar nogal gehypte goalie Fleuryquote:Op woensdag 8 april 2009 09:28 schreef Fiama het volgende:
Penguins nu wel zeker... werd ook wel tijd. Maar als ze uit moeten gaan komen tegen de Devils kan het weleens snel afgelopen zijn vrees ik...
Ik moedig zelden Montreal aan. Maar een keer moet de eerste zijn, hč.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:30 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Penguins ook al zeker waren, niet dus
En een leuke wedstrijd tussen de Canadiens en de Rangers![]()
Niet dus. Met 4-1 verloren van de Coyotes ondanks een 41-17 voordeel in shots on goalquote:Op donderdag 9 april 2009 09:53 schreef nyny83 het volgende:
Ik hoop dat de San Jose Sharks het redden, maar dan moeten er wel weer wat spelers van blessures terugkomen en moeten ze weer gaan scoren, want dat gaat de laatste paar wedstrijden wel erg moeizaam. Positief is dan weer wel dat ze blijven winnen.
Phoenix...quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Niet dus. Met 4-1 verloren van de Coyotes ondanks een 41-17 voordeel in shots on goalScoren blijft moeizaam gaan.
Nou, toen ze pas begonnen was het best een aardig team (in de tijd dat Roenick er speelde e.d.), maar dat is alleen maar bergafwaarts gegaan. Echter, nu Gretzky coach is, ze flink wat jonge talenten hebben en ook dit jaar weer redelijk wat draft picks hebben verzameld verwacht ik dat ze volgend seizoen wel mee kunnen doen om de playoff-plaatsen. Even geduld dus nogquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:16 schreef Saviola het volgende:
Wie verzint het ook om ijshockey te spelen in de woestijnen het is nou ook niet zo dat het een succesvol team is natuurlijk.
Mjah.... je kunt ook naar de Ducks en Kings games in korte broek, het kan hier in de L.A. area ook gemakkelijk 25 graden worden op een dag in Januari.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:16 schreef Saviola het volgende:
Wie verzint het ook om ijshockey te spelen in de woestijnen het is nou ook niet zo dat het een succesvol team is natuurlijk.
Halve finale van ietsquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:11 schreef Doler12 het volgende:
Vandaag zag ik Ncaa ice hockey op ESPN, de halve finale van iets. Kennelijk wordt dat ook uitgezonden. Heeft iemand hier meer informatie over? Is het populaire en hebben veel van de huidge Amerikaanse spelers daar ingespeeld?
Hier de website
http://www.ncaa.org/sports/icehockey/
Toch zijn er toch een aantal teams aan de zuidkant van de VS die Stanley Cups hebben weten te veroveren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:45 schreef popolon het volgende:
Hockey hoort waar het ook echt winter kan zijn.
Die shootout move van Selannequote:Op zaterdag 11 april 2009 06:43 schreef maartena het volgende:Ducks hadden toch 4 pogingen nodig om de wedstrijd te winnen...... Maar ze wonnen
Heerlijk was zeker prachtig om te zienquote:Op zaterdag 11 april 2009 06:43 schreef maartena het volgende:
Oeioei, uiteindelijk toch een shootout tussen de Ducks en Stars.......En wat een shootout!
Ducks hadden toch 4 pogingen nodig om de wedstrijd te winnen...... Maar ze wonnen
Inderdaad. En dat terwijl ze half februari laatste in de NHL stondenquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:58 schreef Saviola het volgende:
Mooi om te zien dat de Blues de playoffs weer halenveel liever dan Nashville.
Idd. Best opmerkelijk eigenlijk, het is een team zonder echte sterren (ja Kariya misschien maar die was zelfs geblesseerd) en ze zijn gewoon geruisloos opeens beginnen klimmen. Ik geloof dat ik laatst ergens een lijstje zeg met de beste teams sinds de All-Star game en de Blues hadden gewoon de meeste wins..quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:58 schreef nyny83 het volgende:
Inderdaad. En dat terwijl ze half februari laatste in de NHL stondenLijkt op NEC in 2007/2008
Ja inderdaad.quote:
Klopt!quote:Op zondag 12 april 2009 10:38 schreef Irrem het volgende:
Die Presidents Trophy is die voor het team die de meeste punten haalt aan het eind van het seizoen ofzo?
quote:Op maandag 13 april 2009 09:43 schreef WasQ het volgende:
Laat die playoff special op sport.fok.nl maar komen!
Hopelijk worden die stokbroodjes verpletterd...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |