quote:Op zondag 7 december 2008 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Op dit soort moment is het toch wel een echo die robben.
ECHOHOOHOOHOHOOHHOOHquote:
Inderdaad ja.. La Liga > Premier Leaguequote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een uitslagen trouwens dit weekend, bizar veel goals.
2-5, 3-3, 3-3, 4-0, 3-4, 2-3.
Geen Barca dus voor de man van glas.quote:Op zondag 7 december 2008 23:15 schreef WeebI het volgende:
Ik kon een lach toch niet onderdrukken
[ afbeelding ]
Ja godver, ik ben het glad vergeten!quote:Op zondag 7 december 2008 23:14 schreef venomsnake het volgende:
Wat een geweldige wedstrijd was dat vanavond.
Is hij een keer niet geblesseerd dan heeft hij een schorsingquote:Op maandag 8 december 2008 00:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Geen Barca dus voor de man van glas.
Robben is de oudst uitziende 24-jarige ter wereld.quote:Op zondag 7 december 2008 23:15 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik dacht eerst dat ie bedoelde dat Robben altijd hetzelfde deed, dat hij telkens in herhaling viel.quote:
Ik geloof dat ik hem nu wel snap. Denk ik....quote:Op maandag 8 december 2008 00:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eerst dat ie bedoelde dat Robben altijd hetzelfde deed, dat hij telkens in herhaling viel.
Maar het blijkt allemaal wat minder poetisch bedoeld
En hoe die Robben kijkt. Alsof hij niet tot drie kan tellen.quote:Op zondag 7 december 2008 23:15 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht het wel. Als er dan van Barça verloren wordt, vliegt Schuster onmiddellijk naar Duitsland.quote:Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Zal die de wedstrijd van volgende week uberhaupt wel halen als trainer van Madrid?
Daarom ben ik ook geen fan van Spaanse refs. Ze zijn net zo geweldig qua beslissingen als je ze vergelijkt met scheidsrechters uit de Benelux.quote:Op maandag 8 december 2008 01:20 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was dus de aanleiding voor de rode kaart van Robben. Die bal had gewoon op de stip gemoeten. Period.
QFTquote:Op maandag 8 december 2008 01:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook geen fan van Spaanse refs. Ze zijn net zo geweldig qua beslissingen als je ze vergelijkt met scheidsrechters uit de Benelux.
Voor wie geen spaans kan... hij zegt hier dus "Het is momenteel niet mogelijk om van barca te winnen, de wedstrijd tegen barcelona baart mij minder zorgen dan een willekeurige andere wedstrijd. Het is daar nu onmogelijk om te winnen want barca maakt iedereen met de grond gelijk en ik geloof dat dit hun jaar wordt. Het team kan er een goede beurt maken, maar meer kan ik er niet over zeggen"quote:Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Zal die de wedstrijd van volgende week uberhaupt wel halen als trainer van Madrid?
Kritiek op de scheidsrechters is in ieder land een "probleem". Dus eens jaquote:Op maandag 8 december 2008 01:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook geen fan van Spaanse refs. Ze zijn net zo geweldig qua beslissingen als je ze vergelijkt met scheidsrechters uit de Benelux.
Dat kunnen er nooit zoveel zijn de beste keeper ter wereld staat immers op goal, het zijn er vast minder dan bij van der Sarquote:Op maandag 8 december 2008 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoeveel krijgt Real dit seizoen gemiddeld tegen? Godskolere he
Zaterdag gehaktdag dus.
Casillas begint de laatste tijd inderdaad wat minder foutjes te maken van wat ik zie, maar ik ga m'n stem bij dat UEFA team echt niet veranderenquote:Op maandag 8 december 2008 23:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat kunnen er nooit zoveel zijn de beste keeper ter wereld staat immers op goal, het zijn er vast minder dan bij van der Sar
Met die theorie is Cech de beste keeper van Europa met 6 tegengoals in 16 wedstrijdenquote:Op maandag 8 december 2008 23:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat kunnen er nooit zoveel zijn de beste keeper ter wereld staat immers op goal, het zijn er vast minder dan bij van der Sar
Alsof ze onaanraakbaar zijn.quote:Op maandag 8 december 2008 06:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Kritiek op de scheidsrechters is in ieder land een "probleem". Dus eens ja
Maar de bobo's kennende zullen niet investeren in een nieuwe verdedigingsmuur. Ze hebben er wel miljoenen voor over om alle clubs van hun spitsen te beroven ten koste van de andere linies.quote:Op maandag 8 december 2008 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoeveel krijgt Real dit seizoen gemiddeld tegen? Godskolere he
Zaterdag gehaktdag dus.
quote:Schuster ontslagen bij Real
Uitgegeven: 9 december 2008 14:01
Laatst gewijzigd: 9 december 2008 14:30
MADRID - Bernd Schuster is dinsdag ontslagen als trainer van Real Madrid. Dat meldden bronnen binnen de Spaanse voetbalclub, waar zes Nederlandse voetballers onder contract staan.
ANP
De Spanjaard Juande Ramos, voormalig trainer van Sevilla en Tottenham Hotspur, zou de Duitser opvolgen. De Spaanse kampioen heeft voor dinsdagmiddag een persbeenkomst belegd.
Schuster was anderhalf jaar in dienst bij Real. Hij leidde de club vorig seizoen naar de Spaanse landstitel.
Ik vond het een geweldige wedstrijd van Sevilla anders. Heer en meester op elk vlak.quote:Op zondag 14 december 2008 20:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Bij 1-0 blijft het ook.
Wat een zaad 2e helft zeg.
Die heeft natuurlijk wel wat uit te leggen over die enorme kans van gisteren.quote:Op zondag 14 december 2008 21:25 schreef Chadi het volgende:
Drenthe ..wat een kut kop zeg en die stem.. kunnen ze alsjeblieft stoppen met interviewen van die kerel!
quote:Atlético feest: voor het eerst sinds tien jaar boven Real
15/12/2008 14:14
Grote vreugde in het Vicente Calderón, want voor het eerst sinds tien jaar staat Atlético Madrid in de Primera División hoger dan Real Madrid.
Door de 2-0 nederlaag van Real bij Barcelona en de 2-1 zege van Atlético op Real Betis Sevilla hebben Los Rojiblancos één puntje meer dan hun stadgenoot: 27 om 26. De ploeg van coach Javier Aguirre is vijfde, die van Juande Ramos is zesde.
Tien jaar geleden stond Atlético voor het laatst in een soortgelijke fase boven Real. Na de negentiende speelronde in het seizoen 1998/99 bezette Atlético de vierde plaats met 32 punten en Real (met Guus Hiddink destijds als coach) de zesde met 31. Sindsdien stond Atlético altijd onder Real in deze fase van de competitie.
'Voor mij is het gewoon een anekdote', reageerde Aguirre. 'We staan boven Real, maar zijn vijfde. Het is ons doel bij de eerste vier te komen. We proberen het terrein dat we aan het begin van het seizoen hebben verloren te heroveren', wees de coach naar de sterke serie van de Colchoneros: dertien punten uit de laatste vijf duels.
Sergio Agüero relativeert: 'Het belangrijkst is dat we een moeilijk duel hebben gewonnen. Dat we boven El Madrid staan is niet belangrijk, de competitie duurt nog lang.'
Maar Tomas Ujfalusi kent wel de waarde van de huidige rangschikking. 'We zijn de twee grootste clubs uit dezelfde stad, dan is het iets speciaals beter te zijn dan de ander. De spelers en de aanhang willen altijd boven die witte ploeg staan.'
vi
quote:Real Madrid mist Sneijder in thuisduel met Valencia
Zonder Wesley Sneijder maar met Arjen Robben begint Real Madrid zaterdagavond aan zijn laatste competitieduel van 2008. De middenvelder blijkt nog niet voldoende fit voor de ontmoeting met Valencia in Bernabéu, de aanvaller keert terug van een schorsing.
Sneijder hoopte vrijdag nog op een comeback en werkte in alle eenzaamheid een looptraining af op trainingscentrum Valdebebas. Maar tevergeefs. De spierblessure die hij vorige zaterdag opliep in het treffen met Barcelona, hindert de Oranje-international nog te veel.
Robben ontbrak in de topper tegen Barcelona vanwege de rode kaart die hij de voorafgaande zondag had geïncasseerd in het treffen met Sevilla. Met hem keren Marcelo en Miguel Torres terug in de spelersgroep van coach Juande Ramos. Marcelo was eveneens geschorst, Torres kampte met een spierblessure.
Wil Real niet te ver achterop raken bij de toppers in de Primera División, dan kan De Koninklijke zich zaterdag geen puntverlies tegen Valencia veroorloven. De achterstand op koploper Barcelona bedraagt al twaalf punten, nummer twee Valencia heeft vier punten meer dan nummer zes Real. de laatste drie competitieduels gingen alle verloren voor de Madrilenen: tegen Barça (2-0), Sevilla (3-4) en Getafe (3-1).
vi
Zijn moeder jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:50 schreef _Mike_ het volgende:
Ja Jorientje, we weten ondertussen wel dat je een breedbeeld TV hebt
Waarom bestaat hij überhaupt?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:28 schreef Fukjoeman het volgende:
Drenthe![]()
![]()
waarom staat die man in godsnaam in de basis.
doet net of z'n keel is doorgesnedenquote:
Op je 107 cm Full HD scherm was het niet?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Hele leuke 1e helft![]()
Robben weer goed bezig![]()
In de rust eens ff potje fifa spelen met Real online
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Hele leuke 1e helft![]()
Robben weer goed bezig![]()
In de rust eens ff potje fifa spelen met Real online![]()
Ja klopt, wou het niet noemenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op je 107 cm Full HD scherm was het niet?
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja klopt, wou het niet noemen
Hoezo dat? Om je ''wonderbaarlijke'' skills te tonen in Fifa?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dennis kijkt ook altijd spaans voetbal toch ?
Als die er nou ff is
Ja, Helaas was die er nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Om je ''wonderbaarlijke'' skills te tonen in Fifa?
Ik pwn hem met 9 vingers in mijn neusquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Om je ''wonderbaarlijke'' skills te tonen in Fifa?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, Helaas was die er niet
EA SPORTS™ – R1CK 0 Mars NL 4
Maar hij doet het wel op een 107 cm HD TVquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:10 schreef pfaf het volgende:
Trots zijn op het spelen van een computerspel...
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, Helaas was die er niet
EA SPORTS™ – R1CK 0 Mars NL 4
Ja dus.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:20 schreef Tizitl het volgende:
En David Silva na een par maanden blessure weer terug!
Gewoon basisplaatsen dus. Gaat zeker goed met ze.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:13 schreef Dos37 het volgende:
Drenthe er al uit, nu ook van der Vaart. Gaat goed met onze Nederlanders
Mwoah, hij was wel op volle snelheid. Een klein tikje tegen een fragiel lichaam zoals die van Robben is dan genoeg voor een val.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:25 schreef Tizitl het volgende:
Nu ik het terugzie, wat een duikelaar die Robben
Marchena deed niets en het was al helemaal geen kaart, niet eens in de buurt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mwoah, hij was wel op volle snelheid. Een klein tikje tegen een fragiel lichaam zoals die van Robben is dan genoeg voor een val.
Maar wel gewoon roodquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:27 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Marchena deed niets en het was al helemaal geen kaart, niet eens in de buurt.
Hij hield zn arm wel ver van zn lichaam, das geen natuurlijke beweging. Wat niet inhoudt dat Robben zich niet heel makkelijk liet vallen en een gele kaart misschien wel wat overdreven was.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:27 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Marchena deed niets en het was al helemaal geen kaart, niet eens in de buurt.
Yup, prachtig shot net waar hij al die tackles ontweek.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Robben speelt echt een heerlijke wedstrijd.
Mwah als hij een keer om zich heen keek had het al 3-0 gestaan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij heeft toch ook zeker 2 keer goed afgespeeld wat een doelpunt had moeten worden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:36 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Mwah als hij een keer om zich heen keek had het al 3-0 gestaan.
Hij speelt ook al een tijdje zonder directe tegenstanderquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Tja wat wil je? twee teams met veel aanvallende kwaliteiten en een ballenverdedigingquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Toch een leuke wedstrijd gezien
Dat dus.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Metzelder breekt neus al voor derde keer
MADRID - Verdediger Christoph Metzelder van Real Madrid heeft zaterdag in de met 1-0 gewonnen thuiswedstrijd tegen Valencia zijn neus gebroken. De Duitser laat zich maandag opereren.
Het was voor Metzelder al de derde keer dat hij zijn neus brak. Bij Borussia Dortmund, zijn vorige werkgever, overkwam hem dat twee maal.
Dit ook nietquote:
quote:
En verdedeging, als de keeper bleef staan kon Keita nog vrij inkoppen.quote:
quote:
Wees blij, 2e is het hoogst haalbare voor Real en dus moeten ze Villarreal inhalen.quote:
Op de bank neem ik aan.quote:
Omdat die scheids een smerige tiefus hond is.quote:Op zondag 21 december 2008 20:34 schreef venomsnake het volgende:
Waarom kreeg hij in vredesnaam een kaart?
quote:Op zondag 21 december 2008 20:34 schreef _Mike_ het volgende:
Wat deed Pique nou verkeerd daar?
quote:Op zondag 21 december 2008 20:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat die scheids een smerige tiefus hond is.
Héérlijk als je je eigen vragen kan beantwoordenquote:
Nietquote:Op zondag 21 december 2008 20:36 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hij hield hem gewoon onreglementair tegen
Hij hield hem niet eens tegen, hij sprong meequote:Op zondag 21 december 2008 20:36 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hij hield hem gewoon onreglementair tegen
QFTquote:Op zondag 21 december 2008 20:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat die scheids een smerige tiefus hond is.
Mijn streampje haperde net op het moment dat het gebeurde dus ik heb het niet kunnen zienquote:Op zondag 21 december 2008 20:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij hield hem niet eens tegen, hij sprong mee
Ja lul je er maar goedkoop uit.quote:Op zondag 21 december 2008 20:39 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Mijn streampje haperde net op het moment dat het gebeurde dus ik heb het niet kunnen zien
quote:Op zondag 21 december 2008 20:39 schreef _Mike_ het volgende:
Tering mongool, fluit je met je anus ofzo?
quote:Op zondag 21 december 2008 20:39 schreef _Mike_ het volgende:
Tering mongool, fluit je met je anus ofzo?
Ik weet iig wel waar hij zijn fluitje mag stekenquote:
Gierige Hollanderquote:Op zondag 21 december 2008 20:39 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Mijn streampje haperde net op het moment dat het gebeurde dus ik heb het niet kunnen zien
5 min + blessure tijdquote:
grappig.quote:Op zondag 21 december 2008 20:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Rabbit Cazorla.
Villarreal had gewoon 2e kunnen staanquote:Op zondag 21 december 2008 20:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou oke hij was best slecht inderdaad. Maar ik weet het goed gemaakt.
[ afbeelding ]
Wel jammer van die tegengoal vanavond. Ik vond '9' echt mooi staan.quote:Op zondag 21 december 2008 20:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou oke hij was best slecht inderdaad. Maar ik weet het goed gemaakt.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 21 december 2008 20:58 schreef _Mike_ het volgende:
Speelt Jurgen fucking Colin nog vaak bij Gijón?
quote:Op zondag 21 december 2008 20:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Héérlijk als je je eigen vragen kan beantwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |