quote:Op zondag 7 december 2008 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Op dit soort moment is het toch wel een echo die robben.
ECHOHOOHOOHOHOOHHOOHquote:
Inderdaad ja.. La Liga > Premier Leaguequote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een uitslagen trouwens dit weekend, bizar veel goals.
2-5, 3-3, 3-3, 4-0, 3-4, 2-3.
Geen Barca dus voor de man van glas.quote:Op zondag 7 december 2008 23:15 schreef WeebI het volgende:
Ik kon een lach toch niet onderdrukken
[ afbeelding ]
Ja godver, ik ben het glad vergeten!quote:Op zondag 7 december 2008 23:14 schreef venomsnake het volgende:
Wat een geweldige wedstrijd was dat vanavond.
Is hij een keer niet geblesseerd dan heeft hij een schorsingquote:Op maandag 8 december 2008 00:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Geen Barca dus voor de man van glas.
Robben is de oudst uitziende 24-jarige ter wereld.quote:Op zondag 7 december 2008 23:15 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik dacht eerst dat ie bedoelde dat Robben altijd hetzelfde deed, dat hij telkens in herhaling viel.quote:
Ik geloof dat ik hem nu wel snap. Denk ik....quote:Op maandag 8 december 2008 00:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eerst dat ie bedoelde dat Robben altijd hetzelfde deed, dat hij telkens in herhaling viel.
Maar het blijkt allemaal wat minder poetisch bedoeld
En hoe die Robben kijkt. Alsof hij niet tot drie kan tellen.quote:Op zondag 7 december 2008 23:15 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht het wel. Als er dan van Barça verloren wordt, vliegt Schuster onmiddellijk naar Duitsland.quote:Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Zal die de wedstrijd van volgende week uberhaupt wel halen als trainer van Madrid?
Daarom ben ik ook geen fan van Spaanse refs. Ze zijn net zo geweldig qua beslissingen als je ze vergelijkt met scheidsrechters uit de Benelux.quote:Op maandag 8 december 2008 01:20 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was dus de aanleiding voor de rode kaart van Robben. Die bal had gewoon op de stip gemoeten. Period.
QFTquote:Op maandag 8 december 2008 01:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook geen fan van Spaanse refs. Ze zijn net zo geweldig qua beslissingen als je ze vergelijkt met scheidsrechters uit de Benelux.
Voor wie geen spaans kan... hij zegt hier dus "Het is momenteel niet mogelijk om van barca te winnen, de wedstrijd tegen barcelona baart mij minder zorgen dan een willekeurige andere wedstrijd. Het is daar nu onmogelijk om te winnen want barca maakt iedereen met de grond gelijk en ik geloof dat dit hun jaar wordt. Het team kan er een goede beurt maken, maar meer kan ik er niet over zeggen"quote:Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Zal die de wedstrijd van volgende week uberhaupt wel halen als trainer van Madrid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |