Yup, en sommige gebouwen hebben 2 varianten. De één kan bijvoorbeeld op 2×2 terwijl de andere op 3×2 kan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:21 schreef lof102 het volgende:
De hoogte van een gebouw hangt niet af van de hoeveelheid vakjes, ik heb gebouwen die varieren van 2x2 tot 7x7 en allemaal een gelijke hoogte kunnen krijgen... Dat hangt er maar net vanaf welk gebouw je hebt gedownloaded
Belastingen verhogen, dat is je grootste inkomstenbron. Verder ken ik wel een simcity trainer met alleen maar een cheat voor extra simdollars.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:13 schreef Tomidevil het volgende:
Kan iemand me een paar tips geven voor een lekker hoog budget, (zonder) cheats
Gewoon zorgen dat je meer binnen krijgt dan uitgeeft en dan de tijd op zn snelst zetten. Dan gewoon je tijd nemen om je volgende wijk zorgvuldig te plannen. Tegen de tijd dat je klaar bent met plannen en vervolgens met het leggen vh basisplan mbv wegen, dan moet je redelijk wat geld achter de hand hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:13 schreef Tomidevil het volgende:
Kan iemand me een paar tips geven voor een lekker hoog budget, (zonder) cheats
Waar kan ik die Trainer krijgen op internet?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:17 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Belastingen verhogen, dat is je grootste inkomstenbron. Verder ken ik wel een simcity trainer met alleen maar een cheat voor extra simdollars.
http://www.mennekecheats.nl/trainers/trainer_s.htmlquote:Op zondag 4 januari 2009 14:43 schreef Tomidevil het volgende:
[..]
Waar kan ik die Trainer krijgen op internet?
De teringquote:Op maandag 5 januari 2009 18:21 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een groter station.
Dat valt toch wel mee. Heb ooit dit eens gehad.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:21 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een groter station.
Belasting voor de arme onderlaag flink verhogen. Dan bedenken die paupers zich wel voordat ze naar jou stad komen, laat staan dat ze er willen blijven wonen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:20 schreef DJKoster het volgende:
Erg fijn.. in je eigen stad HT-industrie en in een buurstad zware vervuilende industrie.
Oftewel: mijn sims rijden als Polen de halve stad door om maar in die buurstad te kunnen werken![]()
Fucking complex spel![]()
Met zo'n wolkenkrabber naast je vliegveld is het gewoon vragen om problemen..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat zijn die rondvliegende vliegtuigen toch een partij spastisch zeg
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:21 schreef MrTorture het volgende:
Dat sowieso, planologisch gezien vind ik het een beetje matigjeskijk hoe dicht die huizen op het klaverblad staan.
Als ik bouw, doe ik dat het liefst met google maps op de achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |