Wegen worden ook in de pauze gebouwdquote:
Zal inderdaad met de foutmeldingen te maken hebben. Kreeg er 3!!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:43 schreef MrTorture het volgende:
Geen foutmeldingen gehad bij je installatie? Dan zou ik eens gaan spelen met de grafische opties. Detail verhogen of verlagen, kijken of het dan beter zichtbaar wordt
hmm ok, wat is de makkelijkste manier?quote:Op zondag 14 december 2008 13:41 schreef MrTorture het volgende:
Dan download je em toch? Je hebt het origineel, dus de licentie in huis. Heb ik ook gedaan, ik had wel meer dan 3 foutmeldingen
Ben al bezig idd, t is wel slow allemaal zo:( kan niet wachtenquote:Op zondag 14 december 2008 21:41 schreef MrTorture het volgende:
Torrent denk ik
Pics!quote:Op maandag 15 december 2008 08:24 schreef MrTorture het volgende:
Ik ben bezig met een airport en hij gaat mooi worden![]()
In ieder geval 2 lange startbanen, 1 iets kortere wat verder uit de airport (polderbaanstijl) en eentje voor kleine business vluchten, cargo/industrie ruimte, snelweg onder de taxiroute richting de "polderbaan", ga zo maar door
Eigenlijk is dit wel zonde. De Simtropolis dvd's zijn verschrikkelijk gedateerd. Je had beter kunnen doneren op SC4devotion.com. Die hebben net een dvd uitgebracht die helemaal up-to-date is en waarop ook "unieke" gebouwen staan die nog niet zijn uitgebracht voor download. En waarbij alle dependencies staan die je nodig hebt voor de gebouwen als het goed is.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:49 schreef MrTorture het volgende:
Ik hoop dat SC4 nog even actueel blijftheb 50 dollar gedoneerd aan simtropolis voor de Stex collection DVD's
Als ik ingelogd ben zie ik gewoon het woordje "download" staan... Ben je wel ingelogd voor de LEX?? Je moet je namelijk apart registreren voor het forum en voor de LEX.quote:Op maandag 15 december 2008 15:25 schreef Stofje het volgende:
Ik snap weinig van dat SC4devotion. Hoe moet je iets downloaden?Bijvoorbeeld, dit is de nieuwste NAM.. En nu? Hoe moet ik die binnenhalen? Ik heb gewoon een account, dus dat is het niet...
Heb niet alle vorige topics gevolgd hoor.. maar:quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:26 schreef MrTorture het volgende:
Kleine preview van mijn airport in aanbouw, lichtelijk bewerkt(om foutjes weg te werken)
[ afbeelding ]
Links van het midden de toren voor luchtverkeersleiding in aanbouw, 2 banen zichtbaar, met de taxiways er tussen. Je ziet een tunnel onder de run- en taxiway, om bezoekers achter de terminals te zetten. Daar ligt een ringweg. Een baan komt nog boven in beeld (kort, zakelijk, cargo, etc..) en eentje nog enigszins buitenaf, als een soort polderbaan.
KLM en Lufthansa hebben 3 eigen 747-pieren, rechts zie je 3x Lufthansa en 2x Iberia kleine jets.
3 Avonden werk tot nu toeen het gaat sowieso niet helemaal naar wens worden, maar dat halen we bij de volgende airport wel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |