De reden hiervoor is dat veel mensen (iedereen eigenlijk, helemaal op sites als simtropolis en sc4devotion) met plugins werken. Ikzelf bijvoorbeeld heb bijna 2 gig aan plugins met allemaal custom content gedownload. Als jij mijn stad goed zou willen zien dan zul je (precies) diezelfde 2 gig aan plugins ook moeten hebben anders zie je een stad met alleen maar "brown boxes" dus dat heeft weinig zin.quote:Op zondag 7 december 2008 23:25 schreef opperpanter het volgende:
Wat ik niet snap:
Er zijn nergens downloads van cities te vinden? Ik wilde gewoon eens zien wat anderen gebouwd hebben, maar verder dan plaatje zoals hier kom ik niet. Je vindt duizenden BAT, LOT en REGION files, maar geen steden. Waarom is dat (of waarom kan ik ze niet vinden)?
Meestal maak ik residential zones van 3x4 of 4x4. Maar dit komt ook weer door alle gedownloade dingen. Deze komen dan lekker snel tevoorschijn. in principe maakt het eigenlijk niets uit. Ik heb zelfs vlakken van 6x6 die gewoon bebouwd worden (met gebouwen van 6x6.quote:De reden dat ik eens rond wilde kijken:
Wat gebruiken jullie als maximale afstand tot de wegen voor residential? Ik lees overal dat elke residenital tile zijn voordeur aan een weg moet hebben. Strikt genomen zou je dan maximale breedte (of juist lengte) van een zone 2 tiles zijn. Echter bredere (of langere) zones werkt ook. Komt dit omdat er dan gebouwen opkomen van bv 2x2 tiles? Is dit oke of is het echt slimmer om de zones smaller (of korter) te houden?
Zijn er al junks en hoeren?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:35 schreef Tomidevil het volgende:
Hier een screen van mijn Groeiende Amsterdam
Ik sta goed in het budget voor dus ik heb (eindelijk) een welvaarende (en groiende) Amsterdam
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:38 schreef santax het volgende:
[..]
Zijn er al junks en hoeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net een nieuw deel van de stad, dit deel staat nog te groeien...
Playin is for someone a torcher
eigenlijk wel logisch.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:15 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
De reden hiervoor is dat veel mensen (iedereen eigenlijk, helemaal op sites als simtropolis en sc4devotion) met plugins werken. Ikzelf bijvoorbeeld heb bijna 2 gig aan plugins met allemaal custom content gedownload. Als jij mijn stad goed zou willen zien dan zul je (precies) diezelfde 2 gig aan plugins ook moeten hebben anders zie je een stad met alleen maar "brown boxes" dus dat heeft weinig zin.
[..]
Uhm, die laatste zin loopt niet zo lekker volgens mij. Wat gebeurt er automatisch als je stad groter wordt?quote:Meestal maak ik residential zones van 3x4 of 4x4. Maar dit komt ook weer door alle gedownloade dingen. Deze komen dan lekker snel tevoorschijn. in principe maakt het eigenlijk niets uit. Ik heb zelfs vlakken van 6x6 die gewoon bebouwd worden (met gebouwen van 6x6.
Overigens gaat maakt in de loop van het spel en hoe groter je stad wordt de computer vanzelf groter zonen als dat nodig zou zijn voor je stad.
Zorgen dat er geen wegen meer naartoe gaan, dan lossen ze op den duur vanzelf opquote:Op woensdag 10 december 2008 21:01 schreef iFries het volgende:
Hmm, ik ben ff opnieuw begonne... pak het nu grootser aan, en dat werkt beter volgens mij ..
Maaruh, hoe kom je van reeds opgebouwde afval bulten af?
Kijk! Daar hebben we wat aan !quote:Op woensdag 10 december 2008 21:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zorgen dat er geen wegen meer naartoe gaan, dan lossen ze op den duur vanzelf op
Lijkt me een CD probleem ...quote:Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef OA het volgende:
Ik installeer het spel momenteel opnieuw op mijn laptop met Vista.
Het bestand SimCity_1.dat wil niet gekopieerd worden...Komt iemand dit bekend voor?
Als ik op internet zoek, ben ik iig niet de enige...quote:
Gaarne!quote:
Zie pm. Morgen proberen! Bedankt!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:28 schreef iFries het volgende:
je hebt pm, bestand stond bij mij in: C:\Program Files\Maxis\SimCity 4 Deluxe\
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |