quote:Op zondag 7 december 2008 21:49 schreef Lois het volgende:
"secret-santa-wie-doen-er-mee-lijstje"
1) Huuphuup - incl. verzenden 15 tot 20 euro.
2) sjak - 10 euro cadeau excl verzenden
3) Lois- 10 euro cadeau excl. verzenden
4) Saffier - 7,50 cadeau excl. verzenden
meedoenquote:Op zondag 7 december 2008 21:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk idee, maar vind t een beetje stom om mee te doen, omdat ik hier niet veel post![]()
Hehe maar ben wel dol op kadootjes
Maar je vergeet mij welquote:
quote:Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef Poppejans het volgende:
Shit, ik ben ook al te laat met reageren, ik heb Karin er niet tussengeplakt!
Volgens mij is de mijne hier een paar posts boven de meest volledige op dit moment.quote:Op zondag 7 december 2008 22:11 schreef huuphuup het volgende:
Doh!haha, sorry Tearsong!
Ik heb nog expres drie keer gekeken maar ik ben scheel vandaag![]()
op het eind zal ik het allemaal nog eens nalopen, en aanvullen waar nodig.
Poppejans je kunt nog editten toch?
Ik zie dat BE al aan het zwoegen is hahahaquote:
Okeej!quote:
die onthoud ik voor je kadootje/surprise!quote:Op zondag 7 december 2008 22:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
Gelf maakt mij niet zoveel uit, wat de meeste willen wil ik ook wel haha.
quote:Op zondag 7 december 2008 22:20 schreef bixister het volgende:
[..]
die onthoud ik voor je kadootje/surprise!![]()
nou, da's toch leuk, ik weet in elk geval dat ze niet zoveel om gelf geeft. dat hoeft er dan niet in!quote:
Goed dat je het zegt Macka!quote:Op zondag 7 december 2008 22:31 schreef Macka66 het volgende:
Met DHL for you is het wel even opletten, met gebruik van extra opties ben je soms duurder uit dan bij TPG!
Verder zijn de Servicepoints niet dikgezaaid, dus zou iedereen even na moeten gaan of er wel een bij haar/hem in de buurt is.
Tip, wellicht ten overvloede: Als men bij het invullen van het verlanglijstje het woonadres invult weet de ander meteen waar kado naar toe kan.quote:Op zondag 7 december 2008 23:14 schreef huuphuup het volgende:
je kunt daar je lijstje invullen en updaten en gelijk ook het lijstje van degene van jouw lootje zien.
Ja maar bij DHL komt het nog net iets vaker voor zijn mijn ervaringen. Ik heb een aantal maanden terug eens 2 pakjes verzonden via DHL. De ene kwam door een storing niet binnen 2 dagen aan maar ruim 1,5 week later. De ander raakte de weg kwijt en kwam na een lange tijd weer bij mij terug waardoor ik hem dus nog een keer heb moeten verzenden. Dat was de eerste en de laatste keer dat ik DHL gebruikt hebquote:Op maandag 8 december 2008 09:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Zoekgeraakte pakjes, dat gebeurt helaas ook bij TPG...
quote:Op maandag 8 december 2008 12:39 schreef Lishe het volgende:
Ik kan niet knippen en plakken op deze computer (o, wat on-nerderig!) maar wil wel graag in het lijstje. En ik ben het eensch met de merderheid. 15 e incl. verzenden. En ik heb zo'n zin om een lief fijn pakketje te maken...!
nee hoorquote:Op maandag 8 december 2008 15:16 schreef dutchie het volgende:
Ah nee joh, da's toch veel te veel gedoe.
Lief dat je het aanbiedt hoor, maar doen jullie maar gewoon lekker onderling wat. Ik geniet wel vanaf de zijlijn.
Het viel me wel op dat daar niemand nog aan gedacht had, of ben ik nou zo para?
dan kan ik t wel pas in t nieuwe jaar uitpakkenquote:Op maandag 8 december 2008 15:39 schreef huuphuup het volgende:
Weet je het zeker Yns? Je kunt het ook gewoon bij jou thuis laten bezorgen en dan pas na kerst uitpakken ofzo. Het is uiteindelijk de bedoeling dat iedereen ervoor zorgt dat het pakket vóór de 23e bij zn lootje is.
Nee ik heb er eerlijk gezegd niet zo aan gedacht, maar goed...mijn adres is op internet ook wel te vinden en anders zijn naam + achternaam ook genoeg om het in de telefoongids te vinden dus heb ik er niet zo'n probleem mee.quote:Op maandag 8 december 2008 15:16 schreef dutchie het volgende:
Het viel me wel op dat daar niemand nog aan gedacht had, of ben ik nou zo para?
Dat dacht ik dus ook, dat 1 iemand maar je adres ziet. Daar heb ik geen moeite mee, als het volledig op fok komt te staan is het een ander verhaal natuurlijk, maar dat geloof ik niet.quote:Op maandag 8 december 2008 16:19 schreef sjak het volgende:
Maar als je je adres in je lootje zet, dan ziet alleen degene die jouw lootje krijgt het. Tenminste, daar ga ik dan vanuit. Dus maar 1 iemand. En als je dat niet prettig vindt geef je toch gewoon het adres van je schoonouders
Precies, daarom lurk ik gewoon nog even mee. Dan zie ik vanzelf wel hoe het lijstje groeit en kan ik zelf besluiten wat te doen. Lief dat iedereen zo meedenkt, maar maak het idd niet te gecompliceerd.quote:Op maandag 8 december 2008 18:29 schreef Brighteyes het volgende:
Als je het niet ziet zitten qua adres, dan doe je toch gewoon niet mee? Of denk ik nu weer te simpel.
quote:Op maandag 8 december 2008 22:02 schreef bixister het volgende:
ja lishe, dat van dat lijstje meende ik ook niet zo serieus, ik vind 't inderdaad eigenlijk het leukst om dat wat globaal te houden en dat je dan vooral zelf wat kunt verzinnen wat je leuk vindt voor die persoon. en als je diegene niet zo goed kent, kun je altijd nog even de postgeschiedenis door speuren naar aanwijzingen.
quote:Op maandag 8 december 2008 23:37 schreef huuphuup het volgende:![]()
omg ik ga jullie uitsluiten voor mijn lootje hoor![]()
UHm, correctie: Ik heb al een weegschaal (Bert is een weegschaal)quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:06 schreef Troel het volgende:
[..]
UHm, correctie: Ik heb al een weegschaal (Bert is een weegschaal)En ik ga er voor het gemak van uit dat ik ook een maagd heb (anders is Ruben er wel heel vroeg bij
)
hihi da's waar ook. nou, ehm... een watermannetje dan maar?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:06 schreef Troel het volgende:
[..]
UHm, correctie: Ik heb al een weegschaal (Bert is een weegschaal)En ik ga er voor het gemak van uit dat ik ook een maagd heb (anders is Ruben er wel heel vroeg bij
)
Hoezo die betaal jij toch?quote:Op maandag 8 december 2008 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde nog voorstellen dat je mijn adres op mocht geven, maar dan zit je weer met doorsturen en extra kosten enz. Complicaties dus.
Niet als ik zwanger ben, dan lust ik namelijk geen chocolaquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:15 schreef huuphuup het volgende:
Leuk dat je meedoet Kers! Haha, chocola voor jou dus?![]()
Das goed! Heb ik toch dat beloofde praatje dan alsnog gemaakt hequote:Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppejans![]()
Ik hoop dat je mijn lootje krijgt! Dan kun je je pakje mooi komen brengen
Supertof!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:34 schreef littledrummergirl het volgende:
np hoorgaan jullie lekker door hier, ik vind het een top idee!
heb er een cul variant van gemaakthopen dat het daar net zo goed loopt als hier
![]()
[CUL} secret santa
Ik heb de Primark in de buurtquote:Op woensdag 10 december 2008 08:41 schreef huuphuup het volgende:
Oeeeeh ik zie overal al mooi pakpapier enzo en leuke dingen om er een mooi pakketje van te maken.
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:17 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik heb de Primark in de buurt![]()
Genoeg kerstpapier en tasjes daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |