Was het maar zo, dan zwom ik in het geldquote:Op zondag 7 december 2008 23:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ben jij dat nuno?
Nou ja als het bij ;e;en keer blijft kun je er idd achteraf nog om lachen, echter als het dagelijkse kost wordt ga je of je collega's haten of het jezelf aantrekken.quote:
Wat heb je liever? Lelijk en rijk of Knap en arm?quote:Op zondag 7 december 2008 23:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan zwom ik in het geld![]()
sarcasme is een vak apart
Nee die ga ik niet beantwoordenquote:Op zondag 7 december 2008 23:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat heb je liever? Lelijk en rijk of Knap en arm?
quote:Op zondag 7 december 2008 23:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Burn after reading ook, maar dat is wat anders.
één tipquote:Op maandag 8 december 2008 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BAR was tof ja. Deze week maar weer de Pathé induiken.
Waarom dat? Ik vind de toiletten onder Tuschinski 1 zo eng. Zo Haunted Mansion-ish.quote:Op maandag 8 december 2008 00:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
één tip
Ga thuis of ergens anders naar het toilet.
Ook door aanwezigheid van Tilda Swinton zeker?quote:
Ik had het over de munt hé? Die stinken daar inmiddels zo erg dat het lijkt alsof de hele ruimte nu gebruikt wordt om in te urineren en de laatste schoonmaker het ook maar opgegeven heeft. De keldertoiletten van Tuschinski zijn idd ook niet erg prettig, alleen zijn die meestal wel schoon.quote:Op maandag 8 december 2008 00:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waarom dat? Ik vind de toiletten onder Tuschinski 1 zo eng. Zo Haunted Mansion-ish.
Ew. Ik ga altijd naar de toiletten op het trappenhuis bij de Munt.quote:Op maandag 8 december 2008 00:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik had het over de munt hé? Die stinken daar inmiddels zo erg dat het lijkt alsof de hele ruimte nu gebruikt wordt om in te urineren en de laatste schoonmaker het ook maar opgegeven heeft. De keldertoiletten van Tuschinski zijn idd ook niet erg prettig, alleen zijn die meestal wel schoon.
Frank zelf zal niet lukken nee, volgens mij is daar de internet aansluiting nog niet operationeelquote:
meneer de homo.quote:
Hoiiquote:Op maandag 8 december 2008 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan heet ik je van harte welkom hier
Truequote:Op maandag 8 december 2008 00:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ook door aanwezigheid van Tilda Swinton zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |