quote:Op zondag 7 december 2008 22:12 schreef MASD het volgende:
Die ene tussen de a35 en de n18.
Spannend verhaal:
Ik heb Siaor eens irl gezien. Ze was aan het werk in zoeen winkel, heel keurig ook. Ik twijfelde nog of ik hoi zou zeggen. Plotseling bedacht ik mij dat ik een gigantische nerd was en ik dat heul niet durfde. Toen ging ik weg. Spanneeeend.
Ja, dat wist ik dus niet hequote:Op zondag 7 december 2008 22:17 schreef Siaor het volgende:
[..]
![]()
Jammer, anders kreeg je OREO koekjes op klantenbinding!
Same same!quote:Op zondag 7 december 2008 22:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik dus niet heheb nu ook spijt. Welke winkel zit je nu dan.
quote:Op zondag 7 december 2008 22:22 schreef MASD het volgende:
[..]
welke locatie dan. Zou de naam niet eens weten.
quote:Op zondag 7 december 2008 22:25 schreef MASD het volgende:
[..]
no wayik kom daar echt bijna elke dag mijn tijd verdoen.
Siaorquote:Op zondag 7 december 2008 22:13 schreef Olep het volgende:
[..]
Als je naar red_cat gaat dan durf je ook wel naar Siaor.
Wa lullie da?quote:Op zondag 7 december 2008 22:35 schreef Olep het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een accent?
Dan val je wel opquote:Op zondag 7 december 2008 22:40 schreef Siaor het volgende:
[..]
Wa lullie da?
Mwa, nee valt heel erg mee hier.
Officieel ook geen tukker, en mijn ouders ook niet. Ik praat eerder bekakt
Dat is best ..quote:Op zondag 7 december 2008 22:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik schijn boers en allochtoons te praten.
Boh gek, dat geloof ik graag!quote:Op zondag 7 december 2008 22:47 schreef Siaor het volgende:
[..]
Nou zeg niet te zuinig!
Mensen willen mijn handtekening.
Je bent de dochter van een BNer?quote:
Mensen willen helemaal niks van mij. Ze lopen mij voorbij, een grijze schim in de achtergrond van hun leven. Een figurant, hopeloos zwervende door de gangen van zijn bestaan. Onbegrepen, onzichtbaar.quote:Op zondag 7 december 2008 22:47 schreef Siaor het volgende:
[..]
Nou zeg niet te zuinig!
Mensen willen mijn handtekening.
Vandaar dat ik jou nooit heb gezien!quote:Op zondag 7 december 2008 22:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Mensen willen helemaal niks van mij. Ze lopen mij voorbij, een grijze schim in de achtergrond van hun leven. Een figurant, hopeloos zwervende door de gangen van zijn bestaan. Onbegrepen, onzichtbaar.
Geen hoop op affectie.
Geen hoop.
Emoquote:Op zondag 7 december 2008 22:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Mensen willen helemaal niks van mij. Ze lopen mij voorbij, een grijze schim in de achtergrond van hun leven. Een figurant, hopeloos zwervende door de gangen van zijn bestaan. Onbegrepen, onzichtbaar.
Geen hoop op affectie.
Geen hoop.
Shitttttt, ik zou ook naar Pete Philly gaan de 4e, maar ging niet meer door.quote:
Vrouwen zijn leuk voor een tijdje, maar jij Olep, jij bent een beleving. Mijn fles cristal op een warme nazomermiddag.quote:Op zondag 7 december 2008 22:55 schreef Olep het volgende:
[..]
Alleen van de meisjes, ik weet het wel!
Nou, merk je dat niet!?quote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef Jimbo het volgende:
is dit waar de actie is ?
quote:Op zondag 7 december 2008 22:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Vrouwen zijn leuk voor een tijdje, maar jij Olep, jij bent een beleving. Mijn fles cristal op een warme nazomermiddag.
quote:
Hoppa, zo gaat ie goed!quote:Op zondag 7 december 2008 23:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hij loopt wel he!
* Kali-Mist1 gooit er ff wat muziek tegenaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |