Zullen we samen het depri fok dansje doen?quote:
quote:
quote:
Ik wil al maanden gewoon een knuffel ofzo een iedereen doet zo van "knuffel" maar niemand neemt de fakking moeite om even langs te komen.quote:Op zondag 7 december 2008 21:43 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Zullen we samen het depri fok dansje doen?
Nou jij ander ook niet om hierheen te komenquote:Op zondag 7 december 2008 21:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik wil al maanden gewoon een knuffel ofzo een iedereen doet zo van "knuffel" maar niemand neemt de fakking moeite om even langs te komen.
Wees gerust jongen, het gaat vanzelf beter. Trust mequote:Op zondag 7 december 2008 21:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik wil al maanden gewoon een knuffel ofzo een iedereen doet zo van "knuffel" maar niemand neemt de fakking moeite om even langs te komen.
Woodyquote:Op zondag 7 december 2008 21:43 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Je hoeft niet depri te zijn.Iedereen houdt van je.
[ afbeelding ]
HEb je donderdag zin?quote:Op zondag 7 december 2008 21:49 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou jij ander ook niet om hierheen te komen
Sure kom maar langsquote:
Liefffquote:
Ik schrok me dood!quote:Op zondag 7 december 2008 21:58 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Liefff![]()
Hij doet me aan mijn kat denken:
[ afbeelding ]
En die boxjes heb ik ook!
Ik drink nu trouwens rode wijn, btw.
quote:Op zondag 7 december 2008 21:59 schreef MASD het volgende:
Enschede represent motherfuckers! Jongens van de straat!
Als je naar red_cat gaat dan durf je ook wel naar Siaor.quote:Op zondag 7 december 2008 22:12 schreef MASD het volgende:
Die ene tussen de a35 en de n18.
Spannend verhaal:
Ik heb Siaor eens irl gezien. Ze was aan het werk in zoeen winkel, heel keurig ook. Ik twijfelde nog of ik hoi zou zeggen. Plotseling bedacht ik mij dat ik een gigantische nerd was en ik dat heul niet durfde. Toen ging ik weg. Spanneeeend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |