Moet je weer de eer opstrijkenquote:Op zondag 7 december 2008 19:54 schreef Paramnesia het volgende:
TS is mijn huisgenote. Tuurlijk is ze dan stoner.
Godverdomme ik moest lachenquote:Op zondag 7 december 2008 19:54 schreef Paramnesia het volgende:
TS is mijn huisgenote. Tuurlijk is ze dan stoner.
quote:Op zondag 7 december 2008 19:45 schreef MASD het volgende:
Echte bazen gebruiken hun mcgyver-skills om van buskaarten en papier een J te maken.
In Hilversum?quote:
Haha, ik heb dat wel eens gedaan met pagina 666.quote:Op zondag 7 december 2008 19:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
vroeger bij gebrek aan beter weleens de achterste pagina's van een bijbel genomen (daar waar geen inkt op staat)
quote:Op zondag 7 december 2008 19:57 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Haha, ik heb dat wel eens gedaan met pagina 666.
Ik dacht blauw of zo, misschien groen door de chemische shit in inkt.quote:Op zondag 7 december 2008 19:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wat voor kleur vuur kreeg je dan als je de pagina aanstak?
Ik ga het liefst naar de Papilon!quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 19:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
vroeger bij gebrek aan beter weleens de achterste pagina's van een bijbel genomen (daar waar geen inkt op staat)
quote:
Bob Marley en Jaya the Catquote:Op zondag 7 december 2008 20:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik ben een grote reggae-fan dus luister meestal de laatste abums als ik stoned ben!
Nu luister ik bv perfect en chezidek, reggae fans hierzo?
dat had ik dus ook, maar het geeft toch een wat leuke dimensie aan het hele "bijbel-roken" vind je niet???quote:Op zondag 7 december 2008 20:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik dacht blauw of zo, misschien groen door de chemische shit in inkt.
Rif is een shop waar je mij nooit zal vinden. Ik kwam vroeger vaak in de Andorra maar door paniekaanvallen en zo blow ik niet meer. Al zit ik er soms nog wel om gewoon te chillen en bij te kletsen.quote:Op zondag 7 december 2008 20:00 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ga het liefst naar de Papilon!
Maar das een beetje ver weg vaak, dus kom meer bij de andorra of kikker of de rifJij dan?
quote:Op zondag 7 december 2008 20:02 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik luister vaak Cypress Hill als ik stoned ben.Is dat ook reggae?
Zekerquote:Op zondag 7 december 2008 20:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat had ik dus ook, maar het geeft toch een wat leuke dimensie aan het hele "bijbel-roken" vind je niet???
Kwam ik ook veel gedurende de 3 maanden die ik in Hilversum woonde. Daarna verkaste ik naar Weesp en werd die toko in Bussum mijn vaste stek omdat ik daar met de trein sneller was.quote:Op zondag 7 december 2008 20:00 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ga het liefst naar de Papilon!
Maar das een beetje ver weg vaak, dus kom meer bij de andorra of kikker of de rifJij dan?
Nou ga ik nieuwschierig worden wie jij dan bentquote:Op zondag 7 december 2008 20:03 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Rif is een shop waar je mij nooit zal vinden. Ik kwam vroeger vaak in de Andorra maar door paniekaanvallen en zo blow ik niet meer. Al zit ik er soms nog wel om gewoon te chillen en bij te kletsen.
Yeaquote:Op zondag 7 december 2008 20:04 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik luister nu Otep.Ik zou er gek van worden als ik stoned was.
quote:
Mooie website heb je.quote:
Wayo vet veel Hilversummers hieroquote:Op zondag 7 december 2008 20:04 schreef MLI het volgende:
[..]
Kwam ik ook veel gedurende de 3 maanden die ik in Hilversum woonde. Daarna verkaste ik naar Weesp en werd die toko in Bussum mijn vaste stek omdat ik daar met de trein sneller was.
Echt een mooie vrouw maar wat een stem.quote:
Weet je zeker dat het toen geen Ferry was?quote:Op zondag 7 december 2008 20:08 schreef MLI het volgende:
Ik zag Kelly van der Veer bij Andorra ooit!
Die komt daar wel vaker.quote:Op zondag 7 december 2008 20:08 schreef MLI het volgende:
Ik zag Kelly van der Veer bij Andorra ooit!
quote:Op zondag 7 december 2008 20:05 schreef MLI het volgende:
Goeie muziek om met z'n tweetjes op te stonen: John Legend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |