Gezellig, familieruziesquote:Op maandag 8 december 2008 14:04 schreef Burdie het volgende:
Maar seriously, Q, je had ook gewoon de ouders van die kindjes er even op aan kunnen spreken dat hun kids wel een beetje luidruchtig zijn op de vroege ochtend en dat jij als kinderloze daar niet echt blij mee bent.
Of subtiel vragen waar ze die oordopjes gekocht hebben.quote:Op maandag 8 december 2008 14:04 schreef Burdie het volgende:
Maar seriously, Q, je had ook gewoon de ouders van die kindjes er even op aan kunnen spreken dat hun kids wel een beetje luidruchtig zijn op de vroege ochtend en dat jij als kinderloze daar niet echt blij mee bent.
Nee, voor het weekend (kind is mijn neefje en zijn ouders zijn, zelfs op de Veluwe, dus mijn oom en tante) hebben ze een handleiding van vijf pagina's rondgemaild met hoe we met ze moesten omgaan. En daar stond dit oa dus ook in. En mijn moeder heeft me nogmaals op het hart gedrukt dat ik er niets van moest zeggen want ze hebben het al zo moeilijk met drie van die hyperactieve autistische schatjes.quote:Op maandag 8 december 2008 14:04 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij zijn er ruzies ontstaan om dommere redenen. Mensen voelen zich nogal snel bedreigd als het om hun kinderen gaat.quote:Op maandag 8 december 2008 14:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee joh, als je al niet eens van je familie kritiek kunt accepteren, waar blijf je dan?
Vind het ook wel zielig voor mn oom en tante want ze zijn sinds die kinderen enorm veranderd, tante is zwaar depressief inmiddels (can't blame her) en oom zit er ook helemaal doorheen. Heb er dus maar niets van gezegd.quote:Op maandag 8 december 2008 14:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee joh, als je al niet eens van je familie kritiek kunt accepteren, waar blijf je dan?
Gewoon zelf om 04:00 's nachts lawaai gaan maken. Moet je zien hoe snel ze dan wel ineens bij je staan om te klagen.quote:Op maandag 8 december 2008 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, voor het weekend (kind is mijn neefje en zijn ouders zijn, zelfs op de Veluwe, dus mijn oom en tante) hebben ze een handleiding van vijf pagina's rondgemaild met hoe we met ze moesten omgaan. En daar stond dit oa dus ook in. En mijn moeder heeft me nogmaals op het hart gedrukt dat ik er niets van moest zeggen want ze hebben het al zo moeilijk met drie van die hyperactieve autistische schatjes..
Ah, en omdat zij het moeilijk hebben, moet de rest van de wereld maar hun mond houden en slikken dat een stel anderen hun kinderen niet in bedwang kunnen houden?quote:Op maandag 8 december 2008 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, voor het weekend (kind is mijn neefje en zijn ouders zijn, zelfs op de Veluwe, dus mijn oom en tante) hebben ze een handleiding van vijf pagina's rondgemaild met hoe we met ze moesten omgaan. En daar stond dit oa dus ook in. En mijn moeder heeft me nogmaals op het hart gedrukt dat ik er niets van moest zeggen want ze hebben het al zo moeilijk met drie van die hyperactieve autistische schatjes..
Luidsprekers voor je MP3-speler meenemenquote:Op maandag 8 december 2008 14:09 schreef Aarti het volgende:
Of gewoon lekker mee luidruchtig doen, slapen kan altijd nog.
Sja, het is altijd lastig te accepteren dat niet iedereen dezelfde ideeën en gewoontes heeft als jij, en voor ouders is het ook lastig te accepteren dat het "hee, het is 4 uur, we gaan gezellig iemand wakker springenquote:Op maandag 8 december 2008 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ruzies ontstaan om dommere redenen. Mensen voelen zich nogal snel bedreigd als het om hun kinderen gaat.
We zijn gewoon heel strengquote:Op maandag 8 december 2008 14:13 schreef Aarti het volgende:
Jullie houden echt niet van kinderen, he?
Afschieten. Het is tuig. Allemaal.quote:Op maandag 8 december 2008 14:13 schreef Aarti het volgende:
Jullie houden echt niet van kinderen, he?
Ik ben gek op mijn nichtje maar om half 6 moet ze wieberen.quote:Op maandag 8 december 2008 14:16 schreef Aarti het volgende:
Ik vind het altijd wel gezellig om om half 6 wakker gemaakt te worden door mn nichtjes. Gaan we lekker stoeien en zo.
Natuurlijk niet, de stabiliteit binnen onze familie is al ver te zoeken, één tante is maar gewoon thuis gebleven omdat er anders zeker zware ruzie was gekomen.quote:Op maandag 8 december 2008 14:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of mag je dat soort suggesties ook niet doen?.
Eén van mijn nichtjes is fan van mijn vriend, die komt altijd 's ochtends heel lief hem 'wakker springen'... of het gaat zo van: "TANTE CHRISTINE MAG IK HEM WAKKER MAKEN?" en dan roept hij subtiel: "nee!"quote:Op maandag 8 december 2008 14:16 schreef Aarti het volgende:
Ik vind het altijd wel gezellig om om half 6 wakker gemaakt te worden door mn nichtjes. Gaan we lekker stoeien en zo.
Misschien niet eens zo'n heel slecht voorbeeld om te volgen, als ik je zo hoorquote:Op maandag 8 december 2008 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, de stabiliteit binnen onze familie is al ver te zoeken, één tante is maar gewoon thuis gebleven omdat er anders zeker zware ruzie was gekomen.
Mag hopen dat je een grapje maakt, 5 pagina handleiding voor kindersquote:Op maandag 8 december 2008 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, voor het weekend (kind is mijn neefje en zijn ouders zijn, zelfs op de Veluwe, dus mijn oom en tante) hebben ze een handleiding van vijf pagina's rondgemaild met hoe we met ze moesten omgaan. En daar stond dit oa dus ook in.
'Waar is de uit-knop?'quote:Op maandag 8 december 2008 14:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mag hopen dat je een grapje maakt, 5 pagina handleiding voor kinders![]()
Volgend jaar (ze willen er een traditie van maken) blijf ik lekker thuis.quote:Op maandag 8 december 2008 14:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien niet eens zo'n heel slecht voorbeeld om te volgen, als ik je zo hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |