Ik had inderdaad liever gezien dat de traditie was dat Sint bierblikjes uitdeelde.quote:Op maandag 8 december 2008 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Zijn jullie allemaal allergisch voor chocola ofzo?
Ik wil alleen lekkere chocola en dat vind ik de letters meestal niet.quote:Op maandag 8 december 2008 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik lust geen chocoladequote:Op maandag 8 december 2008 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik lust het wel, maar ik vind het ook niet bijzonder en eet het dus haast nooit.quote:
Gelukkig weet ik niet wat ik misquote:
ik wou dat ik om mensen heen verkeerde die geen chocolade lustenquote:Op maandag 8 december 2008 13:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik niet wat ik misEn de mensen om mij heen vinden het niet erg, ze mogen altijd mijn deel hebben
* Belsezar gooit een lettertjequote:Op maandag 8 december 2008 13:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik wou dat ik om mensen heen verkeerde die geen chocolade lusten
quote:Op maandag 8 december 2008 13:46 schreef mrbox het volgende:
Waarom moet een hond van de buren (naja 3 huizen verder) om de seconde "kef kef kef" doen. Echt fucking irritant
Zie je dat werken veel leuker is dan studerenquote:Op maandag 8 december 2008 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
Beoordelingsgesprek gehad
.
De lijst bestond alleen maar uit kruisjes naast "Goed" en "Zeer goed". Waarbij de "Zeer goed" stonden op de cruciale punten.
2.5% omhoog gegaan. Maar nog geen functie verder. Ik ben nog steeds Junior Engineerquote:Op maandag 8 december 2008 13:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zie je dat werken veel leuker is dan studeren![]()
Gelijk meer geld?
Met zo'n hond heb ik het hele weekend in een huisje gezeten. Of eigenlijk met vier van die honden. Het werkt bljikbaar besmettelijk. En met autistische ADHD-kindjes die om 4:00 het hele huis bij elkaar gillen en waar je dan niets van mag zeggen want dat mag van de pedagoog alleen door de ouders gedaan worden maar die slapen met extra goede oordopjes in want ze zijn het gewend.quote:Op maandag 8 december 2008 13:46 schreef mrbox het volgende:
Waarom moet een hond van de buren (naja 3 huizen verder) om de seconde "kef kef kef" doen. Echt fucking irritant
Collega!quote:Op maandag 8 december 2008 13:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
(tenzij het bedrijf falliet gaat ofzo)
Ik heb standaard een goed, mn manager: "Geen idee wat je doet maar het zal vast wel goed zijn want ik hoor niemand klagen. "quote:Op maandag 8 december 2008 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
Beoordelingsgesprek gehad
.
De lijst bestond alleen maar uit kruisjes naast "Goed" en "Zeer goed". Waarbij de "Zeer goed" stonden op de cruciale punten.
Lastig he, dat niet iedereen net zo leeft als jij.quote:Op maandag 8 december 2008 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Met zo'n hond heb ik het hele weekend in een huisje gezeten. Of eigenlijk met vier van die honden. Het werkt bljikbaar besmettelijk. En met autistische ADHD-kindjes die om 4:00 het hele huis bij elkaar gillen en waar je dan niets van mag zeggen want dat mag van de pedagoog alleen door de ouders gedaan worden maar die slapen met extra goede oordopjes in want ze zijn het gewend.!
Dat is ook een manierquote:Op maandag 8 december 2008 13:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb standaard een goed, mn manager: "Geen idee wat je doet maar het zal vast wel goed zijn want ik hoor niemand klagen. "
Ik kan niet tegen mensen die verder zijn.quote:Op maandag 8 december 2008 13:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Lastig he, dat niet iedereen net zo leeft als jij.
Ah, dan snap ik ook wat er mis gaat met jou en je collegaquote:Op maandag 8 december 2008 14:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen mensen die verder zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |